نحوه ایجاد حساب در Cloudflare و اضافه کردن وب سایت

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

سرویس CloudFlare به عنوان یک  reverse proxy می باشد که در واقع نوعی از پروکسی است که همانند دیگر پروکسی ها میان سرور و بازدید کننده قرار می گیرد و دسترسی ها و بازدید های خارجی به داخل شبکه ی محلی یا خصوصی یا سرور را مدیریت می نماید. که این سرویس در قالب یک CDN در نقاط مختلف جهان ارائه شده است و با توجه به منطقه ی جغرافیای بازدید کننده از نزدیک ترین سرویس دهنده پاسخگو خواهد بود. این مورد موجب می گردد تا از نظر امنیتی مهاجمان به صورت مستقیم به سایت و سرور شما دسترسی نداشته باشند، در نتیجه در صورتی که اتکی بر روی سرور در حال انجام باشد سرویس دهندههای CloudFlare ابتدا اتک را تشخیص می دهند و از ورود آن پهنای باند غیر مجاز به سرور جلوگیری می کنند و کاربران عادی نیز بدون هیچ مشکلی به سایت و سرور دسترسی خواهند داشت.

ثبت نام در سایت Cloudflare کمتر از چند دقیقه وقت شما را می گیرد. در این مقاله با ما همراه باشید تا با چند کلیک ساده ثبت نام و اضافه کردن سایت را با یکدیگر انجام دهیم!

ابتدا وارد سایت کلودفلر شوید و مطابق تصویر زیر روی گزینه ی Sign up کلیک کنید تا صفحه ثبت نام برای شما باز شود و سپس ایمیل خود و پسورد مدنظر را وارد کنید:

Sign up

Sign up

در صفحه جدیدی که برای شما باز می شود، نیاز است دامنه سایت خود را وارد کنید:

در این مرحله نیاز است پلن مدنظر خود را انتخاب کنید. خوشبختانه اکانت رایگان کلودفلر بسیاری از امکانات مورد نیاز را به ما ارائه می دهد و بنابراین می توانید پلن اول که رایگان می باشد را انتخاب کنید:

Plan

در صورتیکه دامنه شما بیش از این فعال بوده باشد، کلودفلر به صورت خودکار رکوردهای پیش فرض آنرا شناسایی می کند و می توانید آنها را مدیریت کنید اما در صورتیکه دامنه پیش از این در دسترس نبوده است، نیاز است پس از اضافه کردن سایت، رکورد های پیش فرض دامنه خود (از جمله رکوردهای نیم سرور و دامنه اصلی) را بسازید.

در این صفحه شما می توانید رکوردها را اصلاح کنید. نیم سرورهای کلودفلر نیز در همین صفحه به شما نمایش داده می شود که روی دامنه خود ست کنید.

توجه داشته باشید که اگر آی پی رکوردها، آی پی پیش فرض کلودفلر بود نیاز است آنرا به آی پی سرور خود تغییر دهید.

rerodrs

گزینه ی Proxy status نمایش دهنده وضعیت پروکسی می باشد. در صورتیکه ابرهای نارنجی رنگ هر رکورد روشن باشد، آن رکورد از وب سرور کلودفلر به سرور میزبان شما متصل می شود و در صورتیکه از آن رکورد پینگ بگیرید، آی پی سرور شما نمایش داده نمی شود. (از این مورد عموما برای امنیت بیشتر و جلوگیری از نمایش آی پی سرور میزبان استفاده می شود)

در صورتیکه آنرا غیرفعال کنید شما کماکان درحال استفاده از کلودفلر می باشید اما پینگ آن رکورد مستقیما به آی پی سرور شما پوینت می شود.

در پایین صفحه روی گزینه ی continue کلیک کنید تا نیم سرورهای کلودفلر به شما نمایش داده شود و سپس روی Done, check nameservers بزنید تا پروسه تکمیل شود.

در پایان اگر سوال یا مشکلی در این مورد وجود داشت می توانید از طریق کامنت آنرا با ما به اشتراک بگذارید…

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

1 2 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
10 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام یک دنیا ممنون
سلامت باشید

سلام، خواهش میکنم ممنون زنده باشید

سلام. وقت بخیر. من نیم سرورهای دامنه رو به کلاود فلر تغییر دادم، پروکسی هم روشن کردم ولی همچنان پینگ آی پی اصلی رو میده. مشکل از کجاس به نظرتون؟

درود و احترام
ضمن سپاس از برقراری ارتباط با ما به اطلاع میرساند درصورتی که هدایت دامنه به سرور کلودفلر به درستی از سمت شما صورت پذیرفته باشد درمرحله پایانی به شما اعلام میشود که این تغییر ممکن است تا 24 ساعت زمانبر باشد .درصورتی که بیش از 24 ساعت از زمان اعمال تغییرات مورد نظر میگذرد و همچنان این مورد مرتفع نشده است ممکن است خطایی در حین انجام این مورد از سمت شما رخ داده باشد و نیاز به بررسی این مورد در اکانت کلودفلر شما میباشد.
درخدمتیم…

سلام
من چندین فاکلن ساختم،سایت فری نوم دامنه ۱ساله،۳ماهه،۱ماهه ساختم عالی کار میکنن ولی بعداز ۲۴ساعت غیرفعال میشن همشون! چیکارکنم فعال بمونن؟؟

درود و احترام
باتوجه به فنی بودن موضوع و نیاز به دریافت جزئیات بیشتر جهت راهنمایی دقیق تر ، درصورت تمایل لطفا با واحد فنی مجموعه و یا پشتیبانی سرویس های خود در ارتباط باشید.

با عرض خسته نباشید دامنه های ۳ماهه ساختم داخل کلودفلر میزنه فعال هستن آی پی آرگوخودمم ثبت کردم، ولی توی آرگو فقط ۲۴ساعت کار میکنن دیگه وصل نمیشه اما همچنان توی کلود فلر فعاله، مشکل چیه؟؟

درود و احترام
دلایل متعددی در این مورد میتواند دخیل باشد ، از جمله فعال نبودن دامنه ، سرویس dns دامنه و یا عدم تنظیمات صحیح دامنه ، در هرصورت جهت بررسی دقیق تر این مورد نیاز به پیگیری و بررسی موضوع با مرکز ثبت دامنه و یا پرووایدر شما میباشد.

سلام این خطای ازاردهنده چیه کلودفلر اذیت میکنه میگه سه ساعت دیگه من اصلا سایتی نزدم اینم الکی لوس میشه لطفا جواب بدین
دامین هم سه روزه تایید شده توسط ایرنیک
You attempted to add this domain too many times within a short period. Wait at least 3 hours and try adding it again. If the error persists, contact Cloudflare Support.

درود و احترام
شما در مدت کوتاهی بارها سعی کردید این دامنه را اضافه کنید. حداقل 3 ساعت صبر کنید و دوباره آن را اضافه کنید. اگر خطا ادامه داشت، با پشتیبانی Cloudflare تماس بگیرید.