خرید سرور مجازی لینوکس جهانی یا سرور مجازی ویندوز خارجی؟
توزیعهای لینوکس مثل AlmaLinux ،Ubuntu و Debian زیرساختی پایدار برای میزبانی از وبسایت و سایر پلتفرمهای نرم افزاری که به آی پی بدون تحریم و خارجی نیاز دارند، به شمار میروند.
ویندوز، سیستمعامل دیگری است که میتوانید در مراحل سفارش انتخاب کنید. این سیستمعامل زیرساختی مناسب برای پروژههای نوشته شده با ASP.NET است. دیگر استفاده پرکاربرد ویندوز، وبگردی و یا ترید در سایتهایی است که آی پی ایران را تحریم کردهاند.
در پلنهای VPS جهانی، سیستمعامل طی مراحل ثبت سفارش توسط کاربران قابل انتخاب میباشد. سیستم عامل لینوکس یا ویندوز انتخاب شده، طی فرآیند راهاندازی به صورت رایگان توسط واحد پشتیبانی بر روی سرور نصب میشود. همچنین کاربران میتوانند بعد از خرید سرور مجازی جهانی با استفاده از گزینه Rebuild در پنل مدیریت سرور، سیستمعامل را از لینوکس به ویندوز و بالعکس انجام دهند. توجه داشته باشید خدمات سرور مجازی ابری هتزنر، تنها با سیستم عامل لینوکس ارائه میشود.
لوکیشن سرور مجازی جهانی
لوکیشن VPS جهانی یکی از مهمترین عواملی است که کاربران در هنگام خرید سرور جهانی به آن توجه میکنند. این مورد با توجه به نوع کاربری و کشور مورد نظر کاربر تعیین میشود. به خصوص در بعضی از کاربریهای نیازمند احراز هویت و عبور از تحریم مثل ترید و فعالیت در بایننس، موقعیت سرور مجازی جهانی اهمیت بسیار بالایی دارد.
Server.ir خدمات VPS جهانی را از تمامی قارهها و بیش از 40 کشور در سراسر دنیا مثل اروپا، آلمان و آمریکا ارائه میدهد و با توجه به نیاز خود میتوانید لوکیشن مورد نظر را در مراحل سفارش انتخاب نمایید.
پشتیبانی و مدیریت سرور مجازی جهانی
در خدمات سرور مجازی جهانی، مسئولیت مدیریت امور داخلی سرور برعهده کاربران است و در همین راستا دسترسیهای کامل از جمله دسترسی روت سرور مجازی جهانی به مشترکین ارائه میشود. در مسیر مدیریت سرور کابران همواره این امکان را دارند تا جهت دریافت مشاوره در امور فنی با کارشناسان پشتیبانی Server.ir در ارتباط باشند. همچنین مشترکین خدمات میتوانند با استفاده از خدمات مدیریت سرور، انجام امور فنی وی پی اس را که از عهدهشان خارج است به تیم پشتیبانی واگذار نمایند.
علاوه بر موارد ذکر شده، مانیتورینگ و پشتیبانی زیرساختهای ارائه خدمات جهت حفظ و بهبود پایداری سرویسها به صورت مستمر توسط واحد پشتیبانی مجموعه در حال انجام است. تا تجربه خوبی را در خرید سرور مجازی جهانی برای شما رقم بزنیم.
ارتباط با واحد پشتیبانی به صورت روزانه از طریق ارسال تیکت امکانپذیر است و پاسخگویی به تیکتها در سریعترین زمان ممکن صورت میگیرد. همچنین کارشناسان پشتیبانی طی ساعات اداری از طریق تماس تلفنی نیز آماده پاسخگویی به سوالات کاربران میباشند.
سوالات متداول در VPS جهانی
در صورتیکه سوال شما در لیست زیر قرار ندارد، از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید...
تحویل خدمات سرور مجازی جهانی در سریعترین زمان ممکن انجام میشود. به صورت کلی پس از ثبت سفارش، فرآیند راهاندازی و تحویل سرویس به صورت خودکار آغاز شده و سرور در اسرع وقت تحویل کاربر میگردد.
لازم به ذکر است تحویل سرویس منوط به فعال بودن ناحیه کاربری میباشد.
چه تعداد ایمیل میتوانیم با سرور مجازی جهانی ارسال کنیم؟
در سرورهای جهانی میتوانید تا 10000 ایمیل در ماه ارسال نمایید.
آیا امکان ارتقا منابع طی دوره استفاده از سرور امکانپذیر است؟
بله. در خدمات وی پی اس خارج همواره امکان ارتقا یک پلن به پلنهای بعدی موجود در همان دسته از خدمات وجود دارد. ارتقا پلن منجر به تغییر اطلاعات موجود بر روی سرور نمیشود و انجام آن تنها نیاز به یک مرتبه ریبوت سرور دارد. همچنین به صورت معمول ارتقا موجب تغییر آی پی سرور نیز نمیشود.
همچنین هزینه ارتقا نسبت به ما به التفاوت هزینه دو پلن و دوره زمانی باقیمانده از سرویس پیشین محاسبه میگردد.
خدمات سرور مجازی ابری جهانی از چه کشورهایی ارائه میشوند؟
در حال حاضر خدمات VPS خارج، از تمامی قارهها و بیش از 40 کشور دنیا قابل ارائه هستند در صورت نیاز میتونید برای بررسی لوکیشن موردنظرتون با واحد فروش در ارتباط باشی
سرعت و پینگ VPS جهانی چقدر است؟
سرعت و پینگ یک سرور به عوامل متعددی از جمله سرور مقصد وابسته است و به همین دلیل پیش از ارائه سرور به کاربر، امکان تعیین آنها وجود ندارد.
همچنین لازم به ذکر هست با توجه به نزدیکترین بودن لوکیشنهای اروپایی و خاورمیانه از نظر موقعیت مکانی، طبیعتا پینگ پایینتری نیز پیشبینی میگردد.
در صورت عدم تمدید اطلاعات سرور تا چه زمانی در دسترس خواهد بود؟
با توجه به ارزی بودن این خدمات، در صورت عدم پرداخت صورتحساب تمدید، سرور و دیتای آن بصورت آنی در تاریخ سررسید حذف خواهد شد.
آیا امکان ارائه پیشفاکتور و فاکتور، پیش و پس از تهیه خدمات وجود دارد؟
بله. امکان صدور پیشفاکتور و فاکتور رسمی وجود دارد. به صورت کلی در راستای تمکین از قوانین مالیاتی کشور، تمامی فاکتورها در سرور.آی آر به صورت رسمی با اعمال %10 مالیات بر ارزش افزوده صادر میشوند.
برای دریافت پیشفاکتور ابتدا نیاز به ایجاد یک ناحیه کاربری میباشد. پس از ثبتنام جهت دریافت پیشفاکتور، از طریق ناحیه کاربری وارد مرحله ثبت سفارش شوید و اقدام به انتخاب سرویسهای مورد نظر خود نمایید. با پیشروی در مراحل ثبت سفارش امکان دریافت پیشفاکتور برای شما وجود خواهد داشت.
همچنین جهت دریافت فاکتور، میتوانید 7 روز پس از تکمیل خرید از طریق ورود به بخش امور مالی در ناحیه کاربری، وارد صورتحسابهای من شده و فاکتور مهر شده را دانلود نمایید. در صورت نیاز به دریافت نسخه فیزیکی فاکتور لطفا از طریق تیکت با دپارتمان مالی در ارتباط باشید.
چه روشهایی برای پرداخت فاکتورهای صادر شده وجود دارد؟
جهت پرداخت فاکتورهای صادر شده میتوانید به صورت آنلاین از درگاه بانکی موجود در سایت استفاده بفرمایید. در این روش پرداخت شما به صورت آنی مورد تایید قرار میگیرد.
همچنین انتقال وجه از طریق عملیات بانکی از جمله کارت به کارت و انتقال وجه پایا امکانپذیر است. در این روش میتوانید برای دریافت اطلاعات بانکی مجموعه از طریق ارسال تیکت با دپارتمان مالی در ارتباط باشید. همچنین پس از پرداخت نیاز است جهت تایید انتقال وجه، اطلاعات پیگیری تراکنش را به دپارتمان مالی ارسال نمایید.