سرور اختصاصی هتزنر

خدمات سرور اختصاصی هتزنر با ارائه از لوکیشن‌های آلمان و فنلاند، زیرساختی مطمئن و پرسرعت را برای کاربری‌هایی که نیاز به زیرساخت خارج از کشور دارند در اختیار شما می‌گذارند.

پلن‌های سرور اختصاصی هتزنر

جهت سفارش کانفیگ مورد نظر خود و یا دریافت مشاوره اختصاصی، با واحد فروش در ارتباط باشید.

  • سرور اختصاصی هتزنر
اسم پلن
پردازنده
دیسک
رم
قیمت ماهانه
خرید پلن

امکانات سرور اختصاصی هتزنر

سرور اختصاصی ایران

برای خرید سرور اختصاصی هتزنر نیاز به مشاوره دارید؟

ویژگی‌های سرور اختصاصی هتزنر

ترافیک نامحدود

امکان دسترسی کنسول

آپ‌تایم %99.9

پهنای باند بالا

به دنبال سرور در سایر کشورها هستید؟

سرور اختصاصی خارج

سیستم عامل و مجازی ساز در سرور هتزنر

یکی از مزیت‌های خرید سرور اختصاصی آلمان از دیتاسنتر هتزنر، نسبت به سرور مجازی، امکان نصب بدون محدودیت سیستم‌عامل است. در این دسته از خدمات علاوه بر سرور اختصاصی لینوکس و سرور اختصاصی ویندوز، ارائه سرور با سیستم‌عامل‌های دیگر نیز امکان‌پذیر است. پلتفرم‌های مجازی‌سازی همچون VMware ESXi و Proxmox از جمله مواردی هستند که به جز سیستم‌عامل‌های لینوکس و ویندوز سرور امکان نصب بر روی سرویس را دارند. سیستم‌عامل انتخاب شده توسط کاربران، پس از ثبت سفارش به صورت رایگان توسط تیم پشتیبانی Server.ir بر روی سرور نصب می‌گردد.

سرور اختصاصی خارج

پشتیبانی و مدیریت سرور هتزنر

پشتیبانی زیرساخت، امور مربوط به آپ‌تایم سرور و موارد سخت‌افزاری از جمله خدماتی است که توسط تیم پشتیبانی و فنی Server.ir به مشترکین سرورهای اختصاصی ارائه می‌شود. در حوزه موارد نرم‌افزاری، کاربران بطور کامل دارای دسترسی روت میباشند و وابسته به امکان این موضوع از طرف دیتاسنتر دارای دسترسی‌هایی از جمله دسترسی کنسول و ریبوت هستند و مسئولیت مدیریت امور نرم افزاری داخل سرویس برعهده ایشان می‌باشد. البته در این مسیر همواره برقراری ارتباط با واحد پشتیبانی جهت دریافت مشاوره فنی امکان‌پذیر است. همچنین مشترکین خدمات می‌توانند با استفاده از خدمات مدیریت سرور، انجام امور فنی را که از عهده‌شان خارج است به تیم پشتیبانی واگذار نمایند.

از موارد دیگر که جزو خدمات واحد پشتیبانی در خدمات سرور اختصاصی به شمار می‌روند، می‌توان به نصب و راه‌اندازی اولیه سرور اشاره کرد. نصب سیستم‌عامل و راه‌اندازی افزونه‌های موجود در سفارش از جمله این موارد هستند.

ارتباط با واحد پشتیبانی به صورت روزانه از طریق ارسال تیکت امکان‌پذیر است و پاسخگویی به تیکت‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد. همچنین کارشناسان پشتیبانی طی ساعات اداری از طریق تماس تلفنی نیز آماده پاسخگویی به سوالات کاربران می‌باشند.

سرور اختصاصی خارج

امکانات انحصاری سرور هتزنر

امکان شخصی‌سازی منابع یکی از مهم‌ترین مزیت‌های خرید این دسته از خدمات است که در تعیین تعرفه سرور اختصاصی خارج نیز نقش مهمی دارد. در خدمات سرور هتزنر نیز با توجه به تنوع بالای پلن‌های قابل ارائه، امکان شخصی‌سازی سرویس وجود دارد.

مزیت دیگر این خدمات، انحصاری بودن منابع سرور از جمله سخت‌افزار و پهنای باند است. این ویژگی باعث می‌شود که کاربر امکان بهره‌مندی از حداکثر توان سرور را داشته باشد و دیگر تحت تاثیر سایر کاربران قرار نگیرد.

سوالات متداول در سرور اختصاصی Hetzner

در صورتیکه سوال شما در لیست زیر قرار ندارد، از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید...

تحویل سرور هتزنر چقدر زمان می‌برد؟

به صورت کلی زمان تحویل خدمات سرور اختصاصی هتزنر بسته به نوع پلن متفاوت است. اما عمدتا طی 48 ساعت ابتدایی ثبت سفارش، سرویس فعال و تحویل داده می‌شود. جهت اطلاع از زمان دقیق آن می‌توانید با واحد فروش در ارتباط باشید.

در خدمات سرور هتزنر چه تعداد آی‌پی اضافه قابل ارائه می‌باشد؟

در سرور اختصاصی هتزنر امکان ارائه تا 6 آی‌پی وجود دارد. آی‌پی‌های ارائه شده از این دیتاسنتر، علاوه بر هزینه ماهانه دارای هزینه راه‌اندازی اولیه نیز هستند.

آیا امکان سفارشی‌سازی سرور هتزنر وجود دارد؟

با توجه به تنوع بالای پلن‌های قابل ارائه در خدمات سرور هتزنر،  این امکان وجود دارد که پس از برقراری ارتباط با واحد فروش، نزدیک‌ترین سرور با توجه به منابع مورد نیاز کاربر به ایشان پیشنهاد گردد. غالب پلن‌های این دیتاسنتر علاوه بر آلمان، قابل ارائه از کشور فنلاند نیز هستند.

حریم خصوصی کاربران در Server.ir چگونه رعایت می‌شود؟

Server.ir کاملا به حریم خصوصی کاربران خود احترام می‌گذارد و کلیه اطلاعات موجود در خدمات و ناحیه کاربری، نزد این مجموعه محفوظ می‌باشد.

همچنین هرگونه ورود به سرور جهت رسیدگی به امور پشتیبانی، تنها با درخواست کاربران صورت می‌گیرد و در غیر اینصورت امکان ورود برای کارشناسان پشتیبانی وجود ندارد.

آیا قوانین کپی‌رایت شامل خدمات سرور اختصاصی خارج می‌شود؟

به صورت کلی محدودیتی به لحاظ نقض کپی‌رایت بر روی خدمات سرور اختصاصی خارج وجود ندارد اما در صورتیکه گزارشی در خصوص این مورد از سمت مراجع قانونی داخلی، بین‌المللی و یا دیتاسنتر دریافت شود، سرویس تعلیق خواهد شد.

نحوه پشتیبانی و مدیریت سرویس در خدمات سرور اختصاصی به چه شکل است؟

در خدمات سرور اختصاصی پشتیبانی کامل زیرساختی و موارد سخت‌افزاری به کاربران ارائه می‌گردد.

در این خدمات در مورد دسترسی کنسول و ریبوت، وابسته به امکان ارائه این مورد از طرف دیتاسنتر متفاوت است و برای بررسی دقیق‌تر از طریق تیکت با واحد پشتیبانی در ارتباط باشید و از این رو مدیریت امور نرم‌افزاری سرویس پس از نصب اولیه سیستم‌عامل برعهده کاربر می‌باشد.

همچنین کنترل‌پنل‌های مدیریتی میزبانی‌وب همچون سی‌پنل، دایرکت‌ادمین و پلسک به عنوان راهی برای تسهیل فرآیند مدیریت امور نرم‌افزاری، قابل نصب بر روی سرورهای اختصاصی هستند. این لایسنس‌ها در صورت اضافه شدن به سرویس به عنوان افزونه، توسط تیم پشتیبانی به همراه تنظیمات اولیه بر روی سرور نصب می‌شوند.