جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

بررسی و معرفی solarwinds

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

در این مقاله قصد داریم شما را با solar winds آشنا کنیم و علت استفاده از مانیتورینگ را برای شما شرح دهیم

شرکت solar winds

Solar winds شرکتی است که نرم افزار هایی برای کمک به مدیریت شبکه ها ، سیستم ها و زیرساخت های فناوری اطلاعات تهیه می کند.  به منظور استفاده از نرم افزار های این شرکت می توانید نسخه های آزمایشی آن را تهیه نمایید و در صورتی که مایل به استفاده قابلیت بیشتر از آن بودید نسخه پیشرفته این محصولات را تهیه نمایید.

حتی تعداد مشتریان زیاد solar winds نشان دهنده انعطاف پذیر بودن و مناسب بودن آن برای مانیتورنگ می باشد البته لایسنس های مربوط به solar winds وابسته به تعداد دستگاه های موجود در شبکه شماست! و هرچه شبکه شما گسترده تر باشید میبایست لایسنس با پشتیبانی تعداد دستگاه بیشتری تهیه کنید که طبیعتا هزینه بیشتری را متحمل خواهید شد.

چرا باید مانیتورینگ داشته باشیم؟

در صورت وجود مانیتورینگ شبکه و سیستم ها می توانید آنها را تجزیه و تحلیل نمایید و بر عملکرد برنامه ها نظارت داشته باشید تا ترافیک های سیستم های خود را مدیریت کرده و حتی در مواردی، از بروز موارد مخرب امنیتی به سرعت آگاه شوید و جلوی این موضوعات را بگیرید (مثلا در مواردی که سرویس ها دچار حمله های DOS و DDOS میشوند در همان ابتدا با استفاده از مانیتورینگ میتوانیم تشخیص دهیم و از بروز مشکلات بعدی جلوگیری نماییم ). یکی از موارد مفید دیگر این است که با وجود مانیتورینگ رفتار نرمال شبکه شما بدست می آید و بعد از آن با داشتن این رفتار نرمال میتوانیم در صورت غیر عادی شدن آن بررسی های لازم را انجام دهیم تا کمتر به مشکل های جدی برخورد کنیم معمولا در محصول های مانیتورینگ برای نظارت و مانیتور کردن از چک کردن بسته های ICMP و SNMP استفاده می شود.

با دیگر مقالات Server.ir همراه باشید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها