جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

نصب گواهینامه SSL در کنترل پنل Cyberpanel

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

در این مقاله همانند مقاله های گذشته که در خصوص موارد مختلف Cyberpanel  مانند نصب، ایجاد اکانت، ایجاد اکانت ایمیل، مشکل .htaccess و نیم سرورهای آن صحبت کرده ایم، در خصوص نحوه نصب گواهینامه SSL نیز صحبت کنیم.

همانطور که در مقالات گذشته در خصوص گواهینامه SSL صحبت کرده ایم، این قابلیت تحت وب نوعی امنیت وب سایت می باشد که برای کاربرانی که وب سایت راه اندازی می کنند بسیار با اهمیت می باشد. نشان قفل سبز در کنار مرورگر کاربران، یکی از نشانگر های ایمن بودن سایت می باشد. در نتیجه نصب گواهینامه می تواند رکن اصلی این موضوع باشد. حال می خواهیم نحوه نصب آن در کنترل پنل رایگان سایبرپنل را بررسی کنیم تا علاوه بر دیگر ویژگی های مفید این کنترل پنل، با نصب SSL نیز آشنا شویم.

زمانی که وارد داشبورد سایبرپنل می شویم، نام SSL به وضوح قابل مشاهده می باشد:

cyberpanel

زمانی که بر روی این دکمه کلیک کنیم سه بخش نمایش داده می شود. بخش های Manage SSL، Hostname SSL و Mailserver SSL می باشد. یکی از ویژگی های سایبرپنل این است که به ما این امکان را می دهد که گواهینامه را برای بخش های دلخواه خود نصب کنیم و نیازی به نصب بر روی کل لینک ها نمی باشد:

cyberpanel

حال با کلیک بر روی Manage SSL می توانید دامنه را انتخاب نمایید و سپس بر روی گزینه Issue SSL کلیک نمایید:

cyberpanel

در نظر داشته باشید که حتما نیم سرورهای دامنه مورد نظر می بایست به نیم سرورهایی که بر روی سرور ست کرده اید هدایت شود تا گواهینامه برای شما فعال گردد.

همانطور که از نام دیگر گواهینامه ها نیز مشخص می باشد می توانید با کلیک بر روی  Hostname SSL برای Hostname خود گواهینامه نصب نمایید و با کلیک بر روی Mailserver SSL نیز ساب دامین های مرتبط با ایمیل نیز ایمن می شود. یکی از مهم ترین ویژگی های سایبرپنل وجود گواهینامه رایگان بدون نیاز به نصب در آن می باشد.

نصب گواهینامه لایسنس دار

برای نصب گواهینامه هایی که دارای لایسنس می باشند نیز می توانید وارد وب سایت خود شوید و در آنجا بر روی مدیریت وب سایت کلیک کنید و گزینه Add SSL را انتخاب نمایید و CRT و CA خود را وارد نمایید تا گواهینامه برای شما فعال شود:

cyberpanel

امیدواریم این مقاله نیز برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

ما را در بخش مقالات دنبال کنید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها