جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

نصب کنترل پنل رایگان Cyberpanel

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

در مقالات گذشته در خصوص کنترل پنل های مختلف و رایگانی مانند Webmin و Centos web panel صحبت کرده ایم. در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از بهترین و کاربردی ترین کنترل پنل لینوکسی صحبت کنیم که طبق تحقیقات انجام شده از نظر ظاهر و کاربرد بسیار ساده و مفید می باشد. در این مقاله صحبت کوتاهی در خصوص آن خواهیم داشت و سپس نحوه نصب آن را با شما عزیزان به اشتراک خواهیم گذاشت.

این کنترل پنل در دو نوع لایسنس دار و بدون لایسنس (Free) می باشد. نوع لایسنس دار آن با عنوان Cyberpanel ent می باشد و از وب سرور Lite speed استفاده می کند. نوع Free آن با نام Cyberpanel می باشد که از وب سرور Openlite speed استفاده می کند که کاملا Free می باشد. در این مقاله نحوه نصب Cyberpanel را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

ابتدا به سرور خود SSH می زنید. سپس از کامند زیر استفاده می کنید تا نصب را آغاز نمایید:

sh <(curl https://cyberpanel.net/install.sh || wget -O - https://cyberpanel.net/install.sh)

در ادامه مراحل از شما می پرسد که چه نوع از کنترل پنل نصب گردد. در این مورد می بایست عدد 1 را وارد نمایید:

Cyberpanel

در ادامه نوع وب سرور را از شما می پرسد که می بایست عدد 1 را مجدد وارد نمایید:

cyberpanel

در ادامه مراحل نصب نیز از شما سوال می پرسد که این کنترل پنل با چه پسوردی نصب شود که بنده با وارد کردن حرف d اعلام کرده ام که پسورد پیشفرض را برای بنده وارد کند:

cyberpanel

پسورد پیشفرض عدد 1234567 می باشد و لینک ورود به پنل کاربری نیز به شکل زیر است:

https://Server-IP:8090

cyberpanel

پورت Cyberpanel عدد 8090 می باشد که با وارد کردن آن می توانید صفحه لاگین و داشبورد را مشاهده نمایید. قطعا استفاده از این کنترل پنل بسیار ساده می باشد و اکثر کاربرانی که با دیگر کنترل پنل های رایگان کار کرده باشند، پس از استفاده از این کنترل پنل تفاوت آن را به وضوح مشاهده خواهند کرد.

cyberpanel

امیدواریم این مقاله نیز برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. در مقالات بعدی در خصوص نحوه کارکردن با این کنترل پنل را با شما عزیزان به اشتراک خواهیم گذاشت. ما را در بخش مقالات دنبال کنید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها