جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

ایجاد اکانت ایمیل در کنترل پنل Cyberpanel

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

در مقالات گذشته در خصوص نحوه نصب کنترل پنل Cyberpanel و ایجاد هاست در آن صحبت کرده ایم. با توجه به بررسی های انجام شده یکی از ویژگی های اصلی این کنترل پنل، Open source بودن آن می باشد. البته نسخه لایسنس دار آن نیز موجود می باشد. در این مقاله نحوه استفاده از ایمیل را در آن توضیح خواهیم داد.

ابتدا با ورود به بخش List websites وارد اکانتی که ایجاد کرده ایم می شویم. سپس در لاین سمت راست بر روی گزینه Email کلیک می کنیم تا Drop down آن باز شود. سپس بر روی گزینه Create email account کلیک کنید تا صفحه ایجاد اکانت باز شود:

cyberpanel

 در ادامه می بایست که ایمیل مورد نظر خود را با پسوند اکانت خود ایجاد نمایید. در مورد اول ابتدا سایت را انتخاب می کنید و سپس پیشوند ایمیل را بنویسید. پیشوند ایمیل به درخواست شما می باشد و پسوند آن نیز نام اکانت شما می شود:

cyberpanel

پس از ایجاد ایمیل می توانید مجدد به بخش Email وارد شوید و بر روی آن کلیک کنید تا Drop down آن باز شود. سپس بر روی گزینه Access to Webmail کلیک نمایید تا صفحه وب میل باز شود:

cyberpanel

در این بخش می توانید که یوزر و پسوردی که بر روی ایمیل ست کرده اید را وارد نمایید تا صفحه ارسال ایمیل را مشاهده نمایید:

cyberpanel

cyberpanel

یکی دیگر از قابلیت های بخش ایمیل Cyberpanel  این است که شما می توانید Email Forwarder بر روی ایمیل خود ست کنید. برای انجام آن نیز وارد بخش Email ها می شوید و در آنجا بر روی گزینه Email Forwarder کلیک کنید و مقصد ایمیل مورد نظر را وارد نمایید تا هر ایمیلی که بر روی اکانت ایمیل شما ارسال گردد، به صورت خودکار به ایمیل مقصد شما Forward شود:

cyberpanel

امیدواریم این مقاله برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. ما را در بخش مقالات دنبال کنید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها