نحوه ی بکاپ گیری در کنترل پنل Cyberpanel

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

در مقالات گذشته در خصوص کنترل پنل Cyberpanel صحبت کرده ایم و نحوه نصب، ایجاد اکانت، ایجاد اکانت ایمیل، نیم سرورها، گواهینامه SSL و مشکل .htaccess صحبت کرده ایم.

در این مقاله در خصوص نحوه بکاپ گیری از اکانت های سایبرپنل صحبت خواهیم کرد. این کنترل پنل با توجه به این که رایگان می باشد ولی امکان انجام بسیاری از دستورها همانند کنترل پنل های لایسنس دار وجود دارد.

بکاپ گیری از اکانت ها یکی از مهم ترین و حیاتی ترین موضوعات یک سرور می باشد. زمانی که سرور شما با مشکل مواجه شود، با داشتن بکاپ در سیستم خود، به راحتی می توانید جلوی ضررهای متعدد را بگیرید.

در سایبرپنل زمانی که می خواهید بکاپ گیری انجام دهید ابتدا گزینه بکاپ را از داشبورد و یا از Tab سمت چپ منو انتخاب می کنیم:

cyberpanel

سپس می بایست انتخاب کنید که چه فرایندی را می خواهید پیگیری نمایید. آیا درخواست شما بکاپ گیری می باشد و یا این که بکاپ مورد نظر خود را می خواهید ریستور کنید. در این بخش تمامی امور مرتبط با بکاپ گیری قابل بررسی می باشد. بنده برای تهیه بکاپ گزینه Backup را انتخاب کرده ام:

cyberpanel

در این بخش اکانت مورد نظر خود را انتخاب می کنید و سپس مقصدی که می خواهید بکاپ در آن قرار گیرد را نیز مشخص می نمایید و بر روی گزینه Create Backup کلیک می کنید:

cyberpanel

برای ریستور کردن بکاپ نیز مجدد وارد بخشBackup  شوید و گزینه Restore را انتخاب نمایید و بکاپ مورد نظر را انتخاب می کنید و بر روی گزینه Restore کلیک نمایید. توجه داشته باشید که بکاپ ها در آدرس Home/backup قرار می گیرند و شما می توانید در این بخش بکاپ را نیز دانلود نمایید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و استفاده کافی را برده باشید. ما را در بخش مقالات دنبال کنید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها