جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

بهترین سیستم‌های مدیریت محتوا

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

امروزه اینترنت به بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی انسان‌ها تبدیل شده است و همین امر باعث شده است مدل کاری تغییرات زیادی داشته باشد. آمازون اولین شرکتی بود که بیست کتاب را برای فروش در فضای اینترنت قرار داد و با توجه با استقبال زیاد از این کار، آیتم‌های دیگری نیز برای فروش در فضای اینترنت قرار گرفتند. پس از آن کسب‌وکارهای متنوعی وارد دنیای اینترنت شدند و امروزه طراحی سایت با استفاده از بهترین سیستم‌های مدیریت محتوا به یک بحث بسیار مهم تبدیل شده است. اکنون این سوال مطرح می‌شود که بهترین سیستم‌های مدیریت محتوا کدام‌اند؟! در ادامه تلاش می‌کنیم اطلاعات کاملی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

CMS چیست؟

قبل از آنکه به صورت اختصاصی به معرفی بهترین سیستم‌های مدیریت محتوا بپردازیم، بهتر است نگاهی به مفهوم CMS داشته باشیم. CMS مخفف عبارت انگلیسی Content Management System است که معنای لغت به لغت آن سیستم مدیریت محتوا است. همانطور که می‌دانید پس از آنکه سایت طراحی می‌شود، محتوا درون آن بارگذاری می‌گردد.

سیستم مدیریت محتوا

امروزه، سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس بسیار پیشرفته شده‌اند و به وبمستران کمک می‌کنند محتوا را به صورت سئو شده درون سایت قرار دهند. در نتیجه، ربات‌های گوگل هرچه سریع‌تر محتوا را شناسایی می‌کنند و در نتیجه رتبه سایت افزایش پیدا می‌کند. رقابت در میان انواع سیستم‌های مدیریت محتوا بسیار زیاد است و آمار استفاده از آن‌ها در سراسر دنیا دائما در حال تغییر است.

راه‌اندازی سایت‌های پویا با بهترین سیستم‌های مدیریت محتوا

یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث شده است استفاده از بهترین سیستم‌های مدیریت محتوا مورد توجه قرار گیرد؛ راه‌اندازی سایت‌های پویا و داینامیک است. اگر طراحان سایت (بنا به هر دلیلی) سایت را به صورت ایستا طراحی کنند، برای هر تغییری باید کدنویسی سایت را تغییر دهند. این مسئله می‌تواند چالش‌های زیادی را به وجود آورد و حتی گاهی ممکن است به ساختار کلی سایت آسیب وارد شود. اما زمانیکه سایت به صورت پویا طراحی می‌شود، تغییرات دوره‌ای به صورت خودکار بر آن اعمال می‌شوند و هیچ‌گونه دغدغه‌ای برای وبسمتران وجود نخواهد داشت.

ویژگی‌های بهترین سیستم‌های مدیریت محتوا

با توجه به این موضوع که امروزه انواع متفاوتی از سیستم‌های مدیریت محتوا موجود است، همواره این نگرانی وجود دارد که کدام سیستم برای ما مناسب است. پاسخ به این سوال بسیار تخصصی است، با وجود این برخی از ویژگی‌ها که در بهترین سیستم‌های مدیریت محتوا وجود دارند به شما کمک می‌کنند سیستم‌های برتر را از سیستم‌های دیگر تشخیص دهید.

مجهز به ویرایشگر قدرتمند

تمامی سیستم‌های قدرتمند مدیریت محتوا مجهز به ویرایشگر قدرتمند هستند و ابزارهای متعددی برای ایجاد و انتشار محتوا، در ساختار آن‌ها وجود دارد. سادگی در استفاده، از جمله مواردی است که می‌تواند به شما کمک کند بهترین سیستم را شناسایی کنید و از آن برای برنامه‌ریزی محتوایی استفاده نمایید.

دسته‌بندی محتوا

همانطور که می‌دانید ساختار تمامی سایت‌ها، یکسان نیست. برخی از سایت‌ها، دارای محتوا و صفحات زیادی هستند و همین امر باعث شده است سامان‌دهی آن‌ها بسیار سخت و پیچیده باشد. در نتیجه، انتخاب سیستم مدیریت محتوا که دارای امکاناتی از قبیل برچسب‌گذاری و دسته‌بندی باشد، اهمیت بسیار زیادی دارد. با توجه به تمامی این موارد، سیستم‌هایی که دارای امکانات پیشرفته هستند؛ می‌توانند در دسته بهترین سیستم‌های مدیریت محتوا قرار گیرند.

شخصی‌سازی

امروزه، قابلیت شخصی‌سازی به شدت مورد توجه قرار گرفته است. امکان اضافه شدن امکانات به سیستم مدیریت محتوا از جمله ویژگی‌های کلیدی در این سیستم‌ها به شمار می‌رود. به همین دلیل، شما با توجه به این موضوع که آیا سیستم مدیریت محتوا قابلیت شخصی‌سازی دارد یا خیر می‌توانید در مورد انتخاب آن تصمیم‌گیری نمایید.

امنیت بالا

از جمله مواردی که می‌تواند به شما کمک کند بهترین سیستم‌های مدیریت محتوا را شناسایی نمایید، امنیت بالاست. سیستم‌هایی که امنیت بالایی دارند؛ دارای امکاناتی نظیر به‌روزرسانی‌های مداوم و رفع باگ‌های امنیتی هستند. در نتیجه، می‌توانند بر عملکرد سایت اثر بگذارند و آن را به یک سایت ویژه در مقابل کاربران تبدیل نمایند.

معرفی بهترین سیستم های مدیریت محتوا

اکنون که به درک کلی در مورد سیستم‌های مدیریت محتوا رسیده‌اید، بهتر است برخی از بهترین سیستم‌های مدیریت محتوا را به شما معرفی نماییم.

وردپرس

یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا وردپرس است. این سیستم تحت زبان PHP نوشته است و با قابلیت‌های بی‌شماری که در خود جای داده است، به یک سیستم محبوب در سراسر دنیا تبدیل شده است.

اگر می‌خواهید اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید، می‌‌توانید مقاله وردپرس – CMS های برتر را بشناسید را مطالعه کنید.

بر اساس آماری که در رابطه با وردپرس اعلام شده است، این پلتفرم توانسته است 60 درصد از وب‌سایت‌های کل دنیا را به خود اختصاص دهد و همین امر نشان می‌دهد وردپرس قابلیت‌های بی‌شماری دارد.

CMS چیست

امروزه، سایت وردپرس برای راه‌اندازی سایت‌های فروشگاهی مناسب است. یکی از ویژگی‌های بسیار مهم وردپرس که آن را در دسته‌بندی بهترین سیستم‌های مدیریت محتوا قرار داده است، حجم پایین و نصب ساده است. همچنین، ساختار وردپرس به گونه‌ای است که شما به سادگی می‌توانید از آن استفاده نمایید. همچنین قابلیت نصب افزونه‌های متعدد از ویژگی‌های دیگر این سیستم مدیریت محتوا به شمار می‌رود.

آیا امنیت وردپرس بالاست؟

یکی از نگرانی‌های زیادی که در مورد وردپرس وجود دارد، در این زمینه است که آیا امنیت وردپرس بالاست و می‌توان به آن اعتماد کرد؟ پاسخ به این سوال مثبت است. با توجه به تغییراتی که در چند سال اخیر در سیستم مدیریت محتوای وردپرس صورت گرفته است، آپدیت‌سازی‌های منظم و رفع ارورها و باگ‌ها، این سیستم به یکی از سیستم‌های بسیار امن تبدیل شده است.

آیا وردپرس تنها برای وبلاگ‌نویسی مناسب است؟

زمانیکه وردپرس برای اولین بار به دنیا معرفی گردید، با توجه به قابلیت بسیار زیادی که در ویرایش و دسته‌بندی محتوا داشت به زودی برای وبلاگ‌نویسی مورد توجه قرار گرفت. همین امر باعث شد بسیاری از افراد تصور کنند وردپرس تنها برای وبلاگ‌نویسی مفید است و از آن نمی‌توان برای طراحی سایت‌های دیگر استفاده کرد. با گسترش تکنولوژی، قابلیت‌های به کار رفته در وردپرس افزایش پیدا کرد و همین امر سبب شد این پلتفرم برای راه‌اندازی سایت‌های دیگر از جمله سایت خبری، شرکتی، نمایشی و موارد دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

قالب متنوع

یکی از مواردی که باعث شده است وردپرس در دسته بهترین سیستم‌های مدیریت محتوا قرار گیرد، قالب متنوع است. همانطور که می‌دانید امروزه تم سایت به مسئله بسیار جدی در میان طراحان سایت تبدیل شده است. هر چقدر قالب و تم سایت زیباتر باشد و بهتر بتواند ماهیت سایت را بازنمایی کند، به همان اندازه سایت به موفقیت بیشتری می‌رسد. وردپرس قالب‌های بسیار زیادی را در اختیار طراحان قرار می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند با توجه به برندی که می‌خواهند برای آن سایت طراحی کنند؛ یکی از آن قالب‌ها را انتخاب نمایند.

ویژگی‌های وردپرس در نگاه کلی
  • انعطاف‌پذیری بالا
  • دسترسی ساده
  • نصب آسان
  • آپدیت‌سازی اتوماتیک
  • اوپن سورس
  • قابلیت نصب افزونه‌های متعدد
  • دارای قالب‌های متنوعی

جوملا

یکی دیگر از بهترین سیستم‌های مدیریت محتوا، جوملا است.

این سیستم با استفاده از زبان PHP نوشته شده است و همین امر قابلیت‌های جوملا را به میزان زیادی افزایش داده است. امروزه، شرکت‌ها و موسسات زیادی از جمله  MTV، دانشگاه هاروارد و IHOP با استفاده از جوملا راه‌اندازی شده‌اند. بسیاری از کارشناسان به این موضوع اشاره می‌کنند که جوملا یک سیستم ایده‌آل برای سایت‌های مدیریتی است. البته باید بدانید از این سیستم می‌توان برای راه‌اندازی سایت‎های معمولی و پیچیده استفاده کرد. امروزه، بیش از 7000 پلاگین را می‌توان بر روی سیستم مدیریت محتوا جوملا نصب کرد و این مسئله قابلیت‌های آن را به میزان زیادی افزایش می‌دهد.

جوملا برای راه‌اندازی چه وب‌سایت‌هایی مناسب است؟

جوملا برای راه‌اندازی وب‌سایت‌هایی نظیر وبلاگ و یا سایت‌های شخصی، وب‌سایت دانشگاه‌ها، پرتال‌های کاربری، وب‌سایت‌های خبری(مجلات، روزنامه ها و …) و وب سایت‌هایی با محتوای تجارت الکترونیک مناسب است. بنابراین، اگر ماهیت کسب‌وکار شما به یکی از این موارد نزدیک است، جوملا می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. برنامه‌نویسان و یا طراحان سایت با چند کلیک می‌توانند اسکریپت مربوطه را در نصب کنند.

رابط گرافیکی مناسب

یکی از مهمترین مواردی که باعث شده است جوملا به عنوان یکی از بهترین سیستم‌های مدیریت محتوا شناخته شود، رابط گرافیکی مناسب است.

همانطور که می‌دانید رابط گرافیکی از جمله مواردی است که می‌تواند بر تعامل کاربران با سایت اثر بگذارد و این مسئله منجر به موفقیت سایت می‌گردد (البته باید بدانید موارد زیادی در این بین مهم هستند و رابط گرافیکی مناسب تنها بخشی از آن به حساب می‌آید). طراحان سایت تنها با چند کلیک می‌توانند صفحات گرافیکی زیادی را ایجاد کنند

اوپن سورس بودن

از موارد دیگری که جوملا را در رده بهترین سیستم‌های مدیریت محتوا قرار داده است، اوپن سورس بودن آن است. در نتیجه، برنامه‌نویسانی که به سورس کد دسترسی داشته باشند؛ می‌توانند تغییرات مورد نظر را بر روی برنامه اعمال نمایند و این مسئله می‌تواند به ارتقا سیستم مدیریت محتوا کمک کند.

دروپال

اگر بخواهیم صحبت خود را در مورد معرفی بهترین سیستم‌های مدیریت محتوا ادامه دهیم؛ بی‌شک دروپال یکی از بهترین‌هاست. ویژگی‌هایی که در اینCMS وجود دارد باعث شده است بسیاری از کاربران به سمت آن جذب شوند و امروزه سایت‌های بسیار زیادی توسط دروپال راه‌اندازی شده‌اند. یکی از ویژگی‌های بسیار مهم دروپال اوپن سورس بودن آن است. همین امر باعث شده است این سیستم مدیریت محتوا دائما رو به رشد قرار داشته باشد و باگ‌های آن سریعا رفع می‌شوند.

تنوع امکانات

از مواردی که باعث شده است سیستم مدیریت محتوا دروپال برای راه‌اندازی سایت‌های مختلف مد نظر قرار گیرد، تنوع امکاناتی است که بر روی آن قرار دارد. در نتیجه، با استفاده از آن می‌توان سایت‌های حرفه‌ای را راه‌اندازی کرد و در فضای اینترنت به موفقیت‌های زیادی رسید.  مدیریت قالب‌ها در این CMS بالاست و قالب‌های متعددی که بر روی آن وجود دارد باعث می‌شود هر برندی با توجه به ماهیتی که دارد بهترین قالب را انتخاب نماید.

این سیستم مدیریت محتوا را می‌توان به صورت فارسی و انگلیسی راه‌اندازی کرد. همچنین، دروپال قابلیت بروزرسانی دارد و نسخه‌های جدید آن با سرعت زیاد اجرا می‌شوند. امروزه، حفظ امنیت سایت از حقوق اصلی کاربران است و آن‌ها تنها به سایت‌هایی اعتماد دارند که امنیت‌شان بالاست. با توجه به تمامی این موارد، بهتر است بدانید دروپال دارای طیف وسیعی از امکانات امنیتی است و این مسئله می‌تواند به عنوان یکی از نکات مثبت آن در نظر گرفته شود. از ویژگی‌های دیگر دروپال می‌توان به مدیریت ساده مدیریت ساده ماژول‌ها، مدیریت مطالب و منوها و مدیریت تصاویر و ویدیوها اشاره کرد.

نیوک

اگر می‌خواهید بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی، صفحات گرافیکی خود را در فضای اینترنت خلق کنید و به دنبال یکی از بهترین سیستم‌های مدیریت محتوا هستید، نیوک آن چیزی است که به آن نیاز دارید. بر اساس آماری که منتشر شده است نیوک به یکی از قدرتمندترین و پرطرفدارترین سایت‌سازها در دنیا تبدیل شده است و امروزه برندهای بسیار بزرگ بین‌المللی برای طراحی سایت از سیستم مدیریت محتوا نیوک استفاده می‌کنند. نیوک با استفاده از زبان PHP نوشته شده است و با استفاده از آن می‌توان سایت‌های پویا را در فضای اینترنت راه‌اندازی کرد.

با استفاده از CMS نیوک می‌توان انجمن ساخت و این مسئله با توجه به ماهیت بسیاری از کسب‌وکارها می‌تواند قابلیت بسیار ویژه‌ای به شمار برود. عضو گیری پیشرفته و نظارت کامل بر ورود و خروج کاربران از ویژگی‌های دیگر این سیستم مدیریت محتوا است. ویژگی‌های دیگر نیوک عبارتند از ارسال خبرنامه برای اعضا سایت، آمارگیر بسیار پیشرفته، مسدود کردن دسترسی برخی از IP ها به سایت، ابزار دانلود فایل برای اعضا و سیستم تنظیمات امینتی پیشرفته. در واقع، همانطور که متوجه شده‌اید سایت‌ساز نیوک می‌تواند به افراد کمک کند به آنچه نیاز دارند دسترسی داشته باشند و همین امر از دلایل اصلی محبوبیت نیوک در سراسر دنیا به شمار می‌رود.

تایپو 3

تایپو 3 یک سایت‌ساز بسیار مهم است که در دسته‌بندی بهترین سیستم‌های مدیریت محتوا قرار دارد و به افراد کمک می‌کند سایت‌های قدرتمند و پیچیده‌ای را در دنیای اینترنت به وجود بیاورند. این سیستم نیز اوپن سورس است و دائما در حال پیشرفت قرار دارد. مرجع اصلی آن سایت www.typo3.org است و کاربران می‌توانند با مراجعه به این سایت نسخه اصلی این سایت‌ساز را دانلود نمایند. به طور کلی، این سایت‌ساز برای کسب‌وکارهایی مناسب است که در حوزه تجارت الکترونیک فعال هستند.

نکته بسیار مهم

تایپو 3 امکانات قابل‌قبولی دارد و از آن می‌توان برای راه‌اندازی سایت‌های مختلف استفاده کرد. اما باید بدانید با توجه به پشتیبانی و ساختاری که تایپو 3 دارد برای فارسی‌زبانان مناسب نخواهد بود (با اینکه تایپو3 در دسته بهترین سیستم های مدیریت محتوا در سراسر دنیا قرار دارد، اما نتوانسته است پاسخگوی نیازهای فارسی‌زبانان باشد). به همین دلیل، استفاده از این سایت‌ساز برای راه‌اندازی سایت‌های فارسی زیاد پیشنهاد نمی‌شود و بهتر است پلتفرم‌های دیگری مورد استفاده قرار گیرند.

فروشگاه‌ساز توماتو کارت

با توجه به این موضوع که این روزها کسب‌وکارها می‌خواهند به فضای آنلاین وارد شوند و فروشگاه‌های اینترنتی خود را داشته باشند، استفاده از بستر مناسب برای راه‌اندازی فروشگاه‌های آنلاین اهمیت بسیار زیادی دارد. توصیه می‌شود کسب‌وکارها در این مرحله بسیار حساس باشند و از بهترین سیستم های مدیریت محتوا استفاده نمایند. فروشگاه‌ساز توماتو کارت یکی از سایت‌سازهای فوق‌العاده است که بدون نیاز به دانش کدنویسی می‌توان فروشگاه اینترنتی را راه‌اندازی کرد. این سایت‌ساز تحت زبان PHP نوشته شده است و قابلیت‌های بیشماری در آن وجود دارد. طراحی سایت با فروشگاه‌ساز توماتو کارت و نصب آن روی هاست لینوکس به برندها کمک می‌کند یک سایت ارزشمند داشته باشند.

طبقه‌بندی اطلاعات

همانطور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین مواردی که در راه‌اندازی سایت‌های فروشگاهی مد نظر قرار دارد، طبقه‌بندی اطلاعات است. زیرا کاربران به داده‌های دسته‌بندی‌شده‌ای نیاز دارند تا بتوانند برای خرید تصمیم‌گیری نمایند. از ویژگی‌های بسیار مهم فروشگاه‌ساز توماتو کارت که آن را در دسته‌‌بندی بهترین سیستم های مدیریت محتوا قرار داده شده است؛ می‌توان به قابلیت دسته‌بندی اطلاعات و سفارشات اشاره کرد.

سیستم‌های مدیریت محتوا

ویژگی‌های فروشگاه‌ساز توماتو کارت در نگاه کلی

ویژگی‌های دیگر فروشگاه‌ساز توماتو کارت عبارتند از

  • امکانات گسترده جهت جستجو سریع محصولات فروشگاهی
  • امکان نصب روی هر نوع سرور
  • سازگاری با تمام مرورگرها
  • امکانات گسترده جهت عضوگیری
  • بلوک پر فروش‌ترین محصولات فروشگاه و آخرین محصولات فروشگاه
  • امکان قرار دادن تعداد نامحدودی محصول و مجموعه
  • قابلیت چند زبانه‌سازی فروشگاه
  • مدیریت سفارشات

همچنین، وبمستران می‌توانند با استفاده از امکاناتی که در توماتو کارت وجود دارد؛ آماری از محصولات فروخته‌شده انبار بدست بیاورند و نظرات را به خوبی مدیریت نمایند. امکان ایجاد بی‌نهایت گروه برای مشتریان و ویرایش آنها، قابلیت اضافه کردن تخفیف برای محصولات، سبد خرید آزاکس و محاسبه هزینه حمل و نقل کالا از ویژگی‌های دیگر این سیستم مدیریت محتوا به شمار می‌روند و این موارد آن را در دسته بهترین سیستم های مدیریت محتوا قرار می‌دهند.

فروشگاه‌ساز پرستاشاپ

یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا فروشگاه‌ساز پرستاشاپ است. با استفاده از این فروشگاه‌ساز می‌توانید یک فروشگاه حرفه‌ای داشته باشید و با قدرت بسیار زیاد وارد دنیای اینترنت شوید. آمار استفاده از فروشگاه‌ساز پرستا شاپ نشان می‌دهد قابلیت‌های استفاده از این پلتفرم بسیار زیاد است و کاربران تعاملات خوبی را با آن خواهند داشت. شاید برای شما جالب باشد که بدانید فروشگاه‌ساز پرستا شپا در سال‌های 2010 و 2011 و 2012 و 2013 ، 2014 توانست جایزه بهترین فروشگاه‌ساز جهان را کسب کند و این مسئله نشان می‌دهد این پلتفرم به نیازهای کاربران توجه زیادی دارد.

ابزارهایی که بر روی پرستاشاپ قرار دارند باعث شده‌اند استفاده از آن بسیار ساده باشد و به راحتی می‌توان محتوای آن را مدیریت کرد. این پلتفرم (مانند پلتفرم‌های دیگری که در بالا به عنوان بهترین سیستم‌های مدیریت محتوا اشاره کردیم) اوپن سورس است و در نتیجه دائما ارتقا پیدا می‌کند و باگ‌های آن سریعا رفع می‌شوند.

این فروشگاه‌ساز به صورت بومی و کاملا فارسی برای فارسی‌زبانان قابل نصب است.

 ویژگی‌های پرستا شاپ در نگاه کلی
  • به‌روزرسانی اتوماتیک نرخ ارز
  • اعمال تنظیمات نامحدود جهت مالیات
  • امکان ایجاد چند فروشگاه با دامین‌های متفاوت در یک سیستم مدیریت
  • قابلیت صدور پیش فاکتور به صورت pdf

فروشگاه‌ساز اوپن کارت

اوپن کارت یکی از بهترین سیستم‌های مدیریت محتوا است که امکانات بسیار زیادی دارد و همین مورد موجب قدرتمندی و محبوبیت این فروشگاه‌ساز است.

از ویژگی‌های بسیار مهم این فروشگاه‌ساز می‌توان به سئوی قدرتمند، ماژول‌ها و الگوهای مختلف و کاربردی، چند زبانه بودن و پشتیبانی از انواع درگاه‌های پرداخت محلی و جهانی اشاره کرد.

این فروشگاه‌ساز امکان چاپ فاکتورها و گزارشات فروش را فراهم می‌سازد و دارای قابلیت رتبه‌بندی محصولات و تعداد بازدید محصولات است. همچنین، امکان دسته بندی محصولات به صورت نامحدود بر روی این فروشگاه‌ساز تعبیه شده است.

 ویژگی‌های اوپن کارت در نگاه کلی

ویژگی‌های دیگر این فروشگاه‌ساز که باعث شده‌اند اوپن کارت به یک پلتفرم محبوب تبدیل شود و در دسته‌بندی بهترین سیستم‌های مدیریت محتوا قرار گیرد عبارتند از

  • امکان نصب پلاگین‌های مختلف
  • توانایی تغییر اندازه تصاویر به صورت خودکار
  • توانایی نمایش محصولات مرتبط با محصول مورد بازدید
  • چند زبانه و چند فروشگاهی بودن
  • دارای سیستم بازاریابی
  • دارای سیستم کوپن تخفیف و ابزار پشتیبان‌گیری و بازگردانی
  • دارای رابط کاربری کاملا زیبا، جذاب، اداری و کاربردی
  • نصب بسیار آسان و پشتیبانی همیشگی و به روز رسانی رایگان

فروشگاه‌ساز مجنتو

مجنتو یکی دیگر از بهترین سیستم‌های مدیریت محتوا است که بسیاری از طراحان سایت برای ساخت فروشگاه خود از آن استفاده می‌نمایند. این فروشگاه‌ساز یک ابزار تجاری مناسب جهت بازاریابی قدرتمند محصولات است و پشتیبانی قوی برای آن ارائه می‌شود.

انعطاف‌پذیری بالا، قابلیت جستجوی پیشرفته و سادگی در استفاده و دسترسی لایه‌ای در بخش مدیریت از ویژگی‌های بسیار مهم مجنتو به شمار می‌روند. قابلیت نصب روی چند سرور و لایسنس نامحدود می‌تواند منجر افزایش فروش شود. بهتر است در اینجا به یک نکته بسیار مهمی در مورد مجنتو اشاره کنیم. با اینکه مجنتو در دسته‌بندی بهترین سیستم‌های مدیریت محتوا قرار دارد، اما برای استفاده از آن باید آموزش ببینید. بنابراین، کسانی که با این مسئله مشکل دارند می‌توانند از سیستم‌های دیگر مدیریت محتوا استفاده نمایند.

سخن پایانی

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد بهترین سیستم‌های مدیریت محتوا در اختیار شما قرار دهیم. بهترین سیستم‌های مدیریت محتوا عبارتند از وردپرس، جوملا، دروپال، نیوک، تایپو 3، فروشگاه‌ساز اوپن کارت، فروشگاه‌ساز پرستاشاپ و مجنتو.

هر یک از این سیستم‌ها دارای معایب و مزایایی هستند که توصیه می‌شود قبل از استفاده از آن‌ها مورد توجه قرار گیرند. به طور کلی، سیستم‌های مدیریت محتوا برای راه‌اندازی نیاز به کد نویسی ندارند و همین امر دلیل راحتی استفاده از این سیستم است. با استفاده از این سیستم‌ها می‌توانید سایت‌های پویایی داشته باشید و در دنیای اینترنت بدرخشید. در سایت‌های پویا تغییرات دوره‌ای به صورت خودکار بر آن اعمال می‌شوند و هیچ‌گونه دغدغه‌ای برای وبسمتران وجود نخواهد داشت.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید و لذت‌بخش بوده باشد.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

5 1 رای
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها