کنترل پنل plesk onyx

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

در این مقاله به بررسی و شرح کنترل پنل plesk onyx می پردازیم. ابتدا یک توضیح مختصر در رابطه با خود کنترل پنل plesk داده می شود و در ادامه توضیحات در رابطه با کنترل پنل plesk onyx در این مقاله مطرح می گردد.

Plesk: پلسک پلتفرم میزبانی وب تجاری است. این پلتفرم توسط کمپانی Novosibirsk در روسیه طراحی گردید که این پلتفرم خودکار میزبانی وب توسط شرکت Herndon منتشر شد. در بهار سال 2001 این پلتفرم توسط کمپانی Bluehost مورد آزمایش و سپس آن را در سرویس های هاست خود تعبیه کرد. در سال 2003، پلسک به SWSoft فروخته شد. SWSoft توسط شبیه ساز ویندوزی نرم افزار کمپانی Parallels به خدمت گرفته شد. در سال 2015 کمپانی Parallels واحد سرویس دهنده آن را به Odin تغییر نام داد. در دسامبر سال 2015 نام تجاری Odin توسط Ingram Micro گرفته شد و پلسک به یک واحد تجاری مستقل تبدیل شد.

کنترل پنل plesk onyx: همان کنترل پنل پلسک می باشد که از تاریخ 2016-10-22 به اسم جدید پلسک اونیکس  تغییر نام داده است.onyx به معنای لغوی، برای دفاع از شما در برابر خطراتی است که به صورت مستقیم شما را تهدید می کند. “سنگ های سیاه انرژی محافظتی دارند” به این معنی که سیاهی در عدم وجود نور به وجود میاید بنابراین می توان از آن برای ایجاد محیط نامرئی استفاده کرد.این تعریف در  کنترل پنل پلسک، به این معنی است که ما پیشرفت وب را موفقیت آمیز تر و خود را تقریبا نامرئی می کنیم.

onyx با مزایا زیر همراه است:

اعتماد به نفس و مسئولیت پذیری را تقویت می کند.

حواس شما را تقویت می کند و با اکثر شرکا و مشتریان ما هماهنگ شده و تعادل خوبی در ذهن ما ایجاد می کند.

plesk onyx، یک نقطه مهم در مسیر فراهم کردن بهترین تجربه وب  و در عین حال با ارزش افزوده قابل توجهی که به چرخه عمر سیستم وب شما، صرف نظر از مرحله که در آن هستید، خواهد داشت. plesk onyx شامل موارد هیجان انگیزی مانند سیستم بررسی کننده خودکار ، پشتیبانی از Git  مانند :(…,Github, Bitbucket, local Git ) ، جعبه ابزار وردپرس نسخه 2 (WordPress Toolkit 2.0) ، مرکز پلسک (مدیریت چند سرور) ، http/2 و خیلی امکانات جذاب دیگر.

امیدوارم که این مقاله براتان مفید بوده باشد.

به منظور مطالعه بیشتر می توانید به بخش مقالات سایت رجوع فرمایید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها