ایجاد محتوای کاربرپسند (User-Friendly Content)

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

چرا محتوای با کیفیت بالا و کاربرپسند برای SEO بسیار اهمیت دارد؟

به این دلیل که گوگل (مانند هر موتور جستجوی دیگر) دارای یک هدف است: و آن اینکه به کاربران بهترین وبسایت هایی که در اینترنت وجود دارد را ارائه دهند. آنها ارزش وب سایت را بر اساس چندین معیار تعیین می کنند، یکی از آنها کیفیت محتوا است. موقعیت وب سایت  شما در search engine results page)SERP) بستگی به این دارد که محتوای آن چه میزان با نیازهای Google مطابقت دارد.

userfriendly

البته اینکه محتوای سایت شما چه چیزی است کاملا بستگی به شما دارد و تحت کنترل خودتان است اما تا زمانی که ابزار های seo وجود دارند توصیه می شود موارد زیر را در متن خود رعایت نمایید تا با رعایت موارد زیر شانس و رتبه ی سایت خود را ارتقا دهید:

مفید بودن: کاربران گوگل به دنبال یک چیز خاص هستند. محتوایی را ایجاد کنید که بهترین و کامل ترین وجه از محتوا را در اختیار کاربران قرار می دهد.

محتوای واقعی و به روز: اطلاعات نادرست به کاربران برای سایت شما اثر بسیار منفی ای خواهد داشت هرچند که شاید در بازه ی کوتاهی بازدید سایت را بالا ببرد ولی در نهایت یک فاکتور مضر و منفی است.

جذب بصری سایت: 90% اطلاعات از طریق چشم به مغز ما می رسد.اگر می خواهید کاربران را وفادار به وب سایت خود نگه دارید، محتوای جذاب و لذت بخشی را ایجاد نمایید.

فرمت خوب: آیا هدف از ایجاد این صفحه انتقال دانش و اطلاعات به دیگران است؟ پس آن را قابل خواندن و به دور ازاشتباهات دستور زبان نگه دارید.

محتوای original : اینکه محتوای سایت را از تکه تکه  کپی کردن سایت های دیگر و یا عینا کپی کردن از سایت های دیگر ایجاد کنید، باعث می شود که Google Panda (که یکی از الگوریتم های گوگل است) است منجر به کاهش رنک سایت شما شود و یا در موارد تکرار این مورد باعث حذف شما از صفحه گوگل شود، اگر محتوای سایت شما منحصر به فرد باشد همه از شما قدر دانی  خواهند کرد.

Userfriendly: کاربرپسند بودن سایت می تواند عاملی باشد که کابر راغب باشد تا دوباره به سایت شما رجوع کند. پس از عواملی چون بی نظمی و و یا عدم نمایش سایت به درستی و… پرهیز نمایید.

بهتر است هنگام نوشتن محتوا به جزئیات موضوع مورد نظر توجه شود و تنها به کلی گویی بسنده نشود. به طور مثال کلمه ی operating system  یک کلمه و موضوع کلی است اما install linux operating system  جزئی از این موضوع کلی میباشد. البته توجه به جزئیات موضوع درهنگام انتخاب کلمه ی کلیدی نیز بسیار اهمیت دارد و شانس شما با کلمات کلیدی خاص تر و جزئی تر و البته به روز رسانی مداوم آنها  برای نمایش در موتور های جستجو بالاتر خواهد رفت وبه جستجوی معنایی در موتور های جستجو کمک خواهد کرد.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها