بررسی و آنالیز سایت

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

آنالیز سایت

در این مقاله قصد داریم بررسی و آنالیز سایت را مورد بررسی قرار دهیم که به بعضی از موارد اشاره می شود.

ارور های فنی سایت را جدی بگیرید . زیرا وجود این ارور ها نه تنها کار وب سایتتان را مختل می کند بلکه تجربه ی کاربری رانیز تحت تاثیر قرار خواهد داد و فاکتور های رنک گوگل رانیز تحت تاثیر قرار می دهد. به همین دلیل به محض اینکه با ارور ها مواجه شدید به سرعت جهت رفع آن اقدام نمایید تا رنک سایت شما رانیز تحت تاثیر قرار ندهد.

خوشبختانه ابزار های سئو (seo tools)  ای وجود دارند برای اسکن سایت تا خطا های فنی را به شما نشان دهند مانند: Google page speed  که پیشنهاد می شودبه طور مداوم خطاهای فنی سایت خود را بررسی و آنالیز نمایید.

speed

یکی دیگر از جنبه های فنی که بر رتبه بندی و تجربه کاربر تاثیر می گذارد سرعت بارگذاری سایت است و یا به اصطلاح loading speed . سرعت لود سایت موردی است که باید بسیار به آن توجه نمود زیرا اگر بهترین  محتویات سایت نیز موجود باشد اگر سرعت بالایی برای لود نداشته باشد کاربر به سرعت آن صفحه را خواهد بست و به سراغ صفحه ی دیگری خواهد رفت و این اتفاق بسیار بدی است. این مورد را باید برای کاربران موبایل نیز در نظر بگیرید تا نمایش آن در گوشی های موبایل نیز به درستی و زمان مناسبی نمایش داده شود

اینکه محتوا پادشاه است جمله ی بسیار درستی است  ولی  این مورد را در نظر داشته باشید که پر کردن تمام صفحات با تماما کد (html, css,  جاوا اسکریپت) مورد جالبی نخواهد بود و از آن اجتناب نمایید. در صورتی که نیاز به گذاشتن عکس و فایل  است از فرمت های مناسبی استفاده نمایید تا  زمان لود سایت شما نیز که تحت تاثیر این عوامل می تواند باشد، افزایش پیدا نکنند.

تست سرعت سایت خود را می تواید در این صفحه مشاهده  بفرمایید  WebCEO’s Page Speed Insights tool

مورد دیگری که می توانید سرعت و صحت سایت خود را بررسی بفرمایید سایت gtmetrix می باشد که راهکار مناسبی برای آنالیز سایتتان می باشد.

speed

پیشنهاد می شود برای برای بررسی سرعت سایت حتما این موارد را چک بفرمایید و بعد از وارد کردن آدرس به شما امتیازی تا 100 می دهد  و همچنین به شما راهکار های مناسبی برای پیشرفت سایتتان به شما پیشنهاد خواهد داد.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها