لینک سازی و تاثیر آن در سئو

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

هدف از لینک سازی و تاثیرات آن در سئو

اولین قدم برای ساختن لینک آن است که هدف و استراتژی مشخصی را دنبال کنید. ساختن لینک یکی از مهمترین فعالیت ها است که نیاز به دقت بسیار بالایی دارد.لینک سازی خود یک هنر است. تقریبا بخش چالش برانگیز در قسمت طراحی می باشد. ساختن لینک نیاز به خلاقیت، دقت و اغلب، بودجه دارد.البته لینک دهی نیز خود انواعی دارد، لینک های طبیعی و لینک های دستی.

لینک های طبیعی: لینک  هایی هستند که بسیار با ارزش هستند و برای رسیدن به این نوع  تبادل لینک زمان زیادی باید صرف شود. در این روش به دلیل محتوای ارزشمند شما کاربران و تولید کنندگان محتوا لینک شما را قرار می دهند که هدف نهایی تمام سئو کاران است.

لینک های دستی: در این نوع لینک دهی شما به عنوان تولید کننده ی محتوا و یا سئو کار با وب سایت ها و وبلاگ نویسان حوزه ی کسب کار مشابه خود در ارتباط هستید و باید بتوانید دلیل قانع کننده ای برای قرار دادن لینک سایت شما در آن وب سایت ها را ارایه دهید.

link

به چند راهکار ساده برای تبادل لینک ها توجه کنید:

مشتریان و شرکای شما به شما لینک دهند

اگر شما شرکا و یا مشتریانی دارید که بسیار به کسب و کار شما وفادار هستند و به طور منظم با شما همکاری می کنند می توانید برای اینکه سایت شما را به هم معرفی کنند از نمادهای گرافیکی و یا back link  استفاده نمایید تا محبوبیت سایت شما ازطریق آنان بالا رود.

یک وبلاگ برای شرکت خود بسازید

ایجاد یک وب لاگ ارزشمند، آموزنده و سرگرم کننده می تواند برای شما این امکان را به وجود می آورد که محتویات و متن منحصر به فرد در رابطه با سایت خود را ایجاد نمایید و لینک های مرتبط با محتویات را از سایت خود و یا دیگر سایت ها انجام دهید

محتوایی را ایجاد نمایید تا منجر به اشتراک گذاری و لینک دهی طبیعی شود

به کیفیت لینک ها توجه کنید و نه کمیت آنها

به طور کلی لینک دهی به سایت ها و تبادل لینک اعتبار سایت را بالا خواهد برد . ولی این نکته را نیز باید توجه کرد که تبادل لینک ها با چه سایت و چه ارزشی انجام می شود.

ممکن است شما پنج لینک خارجی داشته باشید با رتبه ها خیلی کم  اما با سایتی مشابه سایت شما و با همان ارزش و اعتبار با تعداد لینک های خارجی کمتر از شما تبادل لینک انجام دهد ولی رتبه سایت رغیب از شما بالا تر می رود و دلیل این اتفاق این است که ارزش سایتهایی که با آن ها تبادل لینک انجام می شود را نیز باید در نظر گرفت.

برای تبادل لینک ها باید به محتویات و کلمات کلیدی و ارزش و اعتبار آن سایت توجه شود.

link

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها