جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

آموزش ساخت شناسه ایرنیک

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

در این آموزش مجدد همراه با مجموعه ویدیوهای پینگوفیلم با آموزش ساخت شناسه ایرنیک در Server.ir همراه هستیم .

برای اینکه بتوانیم دامنه هایی با پسوند های ملی مانند .ir ثبت نماییم ابتدا نیاز است تا یک شناسه ایرنیک ایجاد نماییم. که در واقع شناسه ایرنیک یک حساب کاربری در مجموعه ی ایرنیک یا nic.ir می باشد که پس از ثبت اطلاعات حقیقی یا حقوقی در این مجموعه یک کد مشابه ab123-irnic به شما ارایه می گردد که پس از آن می توانید با استفاده از این شناسه ایرنیک و یا استفاده از ایمیلی که در اطلاعات شناسه ثبت کرده اید اقدام به ثبت دامنه نمایید .
شناسه های ایرنیک در چند نوع هستند که در واقع این چند نوع از نظر نوع مالکیت و حقیقی یا حقوقی بودن با یکدیگر تفاوت دارند. برای ثبت دامنه هایی با پسوند .ir می توانید از تمامی انواع شناسه استفاده نمایید در نتیجه ساده تر خواهد بود که از شناسه نوع حقیقی یا شخصی استفاده نمایید که نیاز به ارایه مدارک حقوقی نخواهد داشت. اما برای ثبت برخی از دامنه های مشابه .org.ir و یا .ac.ir نیاز به ایجاد شناسه های حقوقی و ارایه مدارک خواهید داشت.
با توجه به اینکه مجموعه Server.ir نماینده رسمی شرکت ایرنیک می باشد، شرایط ایجاد شناسه ی ایرنیک ذز این مجموعه نیز فراهم شده است و می توانید در حین ثبت دامنه در صورتی که از قبل شناسه ای نداشته اید از خود سایت اقدام به ساخت آن نمایید و الزامی به پیگیری آن از سمت nic.ir وجود نخواهد داشت.
لینک های مورد نیاز شما در ارتباط با این ویدیو آموزشی برای دسترسی آسان تر در ادامه ارایه گردیده است:
برای ایجاد شناسه ایرنیک می توانید از لینک ارایه شده استفاده کرده،
و همچنین برای مشاهده ی دامنه ها نیز می توانید از صفحه ی ثبت دامنه استفاده نمایید.
با پینگوفیلم های آينده ما در زمینه خدمات هاست و دامنه و نحوه ی استفاده از آنها همراه باشید.
اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها