سرور ساعتی ایران و خارج + تست رایگان
تب اول پلنهای تحویل فوری هستند. جهت سفارشیسازی کانفیگ مورد نظر خود از تب دوم استفاده نمایید.
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
+ جزئیات
ترافیک نامحدود
امکان دسترسی کنسول
مانیتورینگ شبکه
پهنای باند بالا
پشتیبانی زیرساخت، امور مربوط به آپتایم سرور و موارد سختافزاری از جمله خدماتی است که توسط تیم پشتیبانی و فنی Server.ir به مشترکین سرورهای اختصاصی ایران ارائه میشود. در حوزه موارد نرمافزاری، کاربران بطور کامل دارای دسترسیهای روت و در صورت نیاز امکان دسترسی کنسول و ریبوت هستند و مسئولیت مدیریت امور نرمافزاری داخل سرویس برعهده ایشان میباشد. البته در این مسیر همواره برقراری ارتباط با واحد پشتیبانی جهت دریافت مشاوره فنی امکانپذیر است. همچنین مشترکین خدمات میتوانند با استفاده از خدمات مدیریت سرور، انجام امور فنی را که از عهدهشان خارج است به تیم پشتیبانی واگذار نمایند.
از موارد دیگر که جزو خدمات واحد پشتیبانی در سرورهای اختصاصی ایران به شمار میروند، میتوان به نصب و راهاندازی اولیه سرور اشاره کرد. نصب فیزیکی، نصب خودکار سیستمعامل و راهاندازی افزونههای موجود در سفارش از جمله این موارد هستند.
ارتباط با واحد پشتیبانی به صورت روزانه از طریق ارسال تیکت امکانپذیر است و پاسخگویی به تیکتها در سریعترین زمان ممکن صورت میگیرد. همچنین کارشناسان پشتیبانی طی ساعات اداری از طریق تماس تلفنی نیز آماده پاسخگویی به سوالات کاربران میباشند.
امکان شخصیسازی منابع یکی از مهمترین مزیتهای این دسته از خدمات است که در تعیین قیمت سرور اختصاصی ایران نیز نقش مهمی دارد. در خدمات سرور اختصاصی ایران کاربران امکان شخصیسازی کامل سرور را بر اساس نیاز خود دارند. این مورد علاوه بر تطابق دقیق سرویس تهیه شده با نیاز کاربر، امکان خرید سرور اختصاصی ارزان را نیز برای کاربران فراهم میکند.
مزیت دیگر خدمات سرور ایران انحصاری بودن منابع سرور از جمله سختافزار و پهنای باند است. این مورد باعث میشود که کاربر امکان بهرهمندی از حداکثر توان سرور را داشته باشد و دیگر تحت تاثیر سایر کاربران قرار نگیرد.
همچنین در خدمات ارائه شده در ایران امکان اتصال سختافزارهای جانبی مانند فلش، قفل سختافزاری و هارد اکسترنال به سرور وجود دارد.
یکی از مزیتهای خرید سرور اختصاصی نسبت به سرور مجازی امکان نصب بدون محدودیت سیستمعامل است. در این دسته از خدمات علاوه بر سرور اختصاصی لینوکس ایران و سرور اختصاصی ویندوز ایران، ارائه سرور با سیستمعاملهای دیگری نیز امکانپذیر است. پلتفرمهای مجازیسازی همچون VMware ESXi و Proxmox از جمله مواردی هستند که به جز سیستمعاملهای لینوکس و ویندوز سرور امکان نصب بر روی سرویس را دارند. سیستمعامل انتخاب شده توسط کاربران، پس از فروش سرور اختصاصی ایران به صورت رایگان توسط تیم پشتیبانی Server.ir بر روی سرور نصب میگردد.
در صورتیکه سوال شما در لیست زیر قرار ندارد، از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید...
سرورهای اختصاصی ایران در پلن های ویژه (تحویل تا 5 روز) با توجه به زمان مورد نیاز جهت تهیه، تست و نصب و راه اندازی آنها تا 5 روز کاری و در پلنهای تحویل فوری تا 24 ساعت کاری، تحویل داده خواهد شد.
لازم به ذکر است، فرآیند آماده سازی سرور بلافاصله پس از ثبت سفارش آغاز و سرویس در اسرع وقت تحویل کاربر میشود. بازه زمانی اعلام شده، بیشترین زمان لازم جهت تحویل سرورهای اختصاصی هستند.
خدمات سرور اختصاصی ایران به صورت پیشفرض امکان سفارش 5 آیپی اضافه را دارند. جهت سفارش تعداد آیپی بیشتر لطفا از طریق ارسال تیکت با واحد فروش در ارتباط باشید.
بله. امکان سفارشیسازی منابع در خدمات ایران به صورت کامل وجود دارد. کاربران این امکان را دارند تا با برقراری ارتباط با واحد فروش Server.ir و پس از دریافت مشاوره، منابع سرور خود را به صورت کامل انتخاب نمایند.
Server.ir جهت ارائه خدمات خود با دیتاسنترهای مختلفی در سراسر جهان در حال همکاری میباشد. در خدمات ارائه شده از ایران، کلیه تجهیزات سختافزاری از جمله سرورها تحت مالکیت مجموعه Server.ir بوده و دیتاسنترهای میزبان خدمات تنها شرایط نگهداری از این تجهیزات را در فراهم میآورند.
در حال حاضر خدمات سرور اختصاصی ایران از دیتاسنتر پونک و پردیس به کاربران ارائه میگردد.
Server.ir کاملا به حریم خصوصی کاربران خود احترام میگذارد و کلیه اطلاعات موجود در خدمات و ناحیه کاربری، نزد این مجموعه محفوظ میباشد.
همچنین هرگونه ورود به سرور جهت رسیدگی به امور پشتیبانی، تنها با درخواست کاربران صورت میگیرد و در غیر اینصورت امکان ورود برای کارشناسان پشتیبانی وجود ندارد.
در خدمات سرور اختصاصی پشتیبانی کامل زیرساختی و موارد سختافزاری به کاربران ارائه میگردد.
در این خدمات در صورت نیاز امکان دسترسی کنسول و ریبوت (ILO) با تایم محدود به کاربر ارائه میشوند و از این رو مدیریت امور نرمافزاری سرویس پس از نصب اولیه سیستمعامل توسط واحد پشتیبانی برعهده کاربر میباشد. همچنین در شاسیهای نسل هشت و نه، پنل مدیریت سرور با دسترسی کنسول، ریبوت ومشاهده مصرف ترافیک در دسترس میباشد.
همچنین کنترلپنلهای مدیریتی میزبانیوب همچون سیپنل، دایرکتادمین و پلسک به عنوان راهی برای تسهیل فرآیند مدیریت امور نرمافزاری، قابل نصب بر روی سرورهای اختصاصی هستند. این لایسنسها در صورت اضافه شدن به سرویس به عنوان افزونه، توسط تیم پشتیبانی به همراه تنظیمات اولیه بر روی سرور نصب میشوند.
برای فعالسازی این مورد لازم هست تا آیپی و سایت خود را در سایت تنظیم مقررات ثبت نمایید
برای مطالعه دقیق و بررسی جزئیات این موضوع میتوانید از این مقاله استفاده نمایید: