جذب کارشناس فروش

افزونه‌های چت آنلاین وردپرس

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

چت آنلاین یکی از بهترین گزینه‌هایی است که به ارتباط مشتریان با کسب‌وکار شما کمک می‌کند. امروزه، مشتریان به دنبال روش‌های تازه‌ای برای ارتباط با کسب‌وکارها هستند و تماس تلفنی دیگر مانند گذشته قابل استفاده نیست. چت آنلاین به عنوان روشی جایگزین و محبوب به مشتریان کمک می‌کند بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای و حتی زمانی که در حال انجام کارهای دیگر هستند، سوالات خود را از کسب‌وکار مورد نظر بپرسند. به همین دلیل، اگر کسب‌وکارها قدرت چت آنلاین را نادیده بگیرند، ممکن است مزایای زیادی را از دست بدهند. اگر سایت شما وردپرسی است، به راحتی می‌توانید افزونه‌های چت آنلاین را بر روی آن نصب کنید. در ادامه به معرفی بهترین افزونه‌های چت آنلاین وردپرس می‌پردازیم.

افزونه Crisp

اولین افزونه‌ای که به عنوان یکی از بهترین افزونه‌های چت آنلاین وردپرس معرفی می‌کنیم، افزونه Crisp است. این افزونه محبوبیت بسیار زیادی دارد و تقریبا دیجیتال مارکترها آن را به عنوان یک افزونه شناخته‌شده و معتبر در نظر می‌گیرند. بهتر است بدانید افزونه Crisp در دو نسخه پولی و رایگان عرضه می‌شود. نسخه رایگان این افزونه ویژگی‌های بسیار زیادی دارد و می‌تواند به موفقیت شما کمک کند.

افزونه‌های چت آنلاین Crisp

اما مزایای نسخه پولی آن در مقایسه با نسخه رایگان قابل مقایسه نیست و کسب‌وکارهایی که می‌خواهند در کار خود متمایز شوند، می‌توانند از نسخه پولی آن استفاده کنند. اگر شما در سایت کریسپ یک اکانت بسازید و سپس کدش را در قالب وردپرس خود جانمایی کنید، افزونه Crisp بدون نصب در سایت شما فعال خواهد شد. از ویژگی‌های مهم این افزونه می‌توان به نمایش موقعیت کاربر، پشتیبانی در موبایل، نسخه تحت وب اشاره کرد.

افزونه Tidio Live Chat

یکی دیگر از بهترین افزونه‌های چت آنلاین وردپرس افزونه Tidio Live Chat است. این افزونه پس از افزونه کریسپ محبوبیت بسیار زیادی دارد و بسیاری از دیجیتال مارکترها نصب آن را بر روی سایت خود در نظر می‌گیرند. یکی از مهم‌ترین مواردی که افزونه Tidio Live Chat را به یکی از بهترین افزونه‌های چت آنلاین وردپرس تبدیل کرده است، حجم کم آن است. در نتیجه، این افزونه هیچ‌گونه اثری در سرعت سایت نخواهد داشت. از ویژگی‌های دیگر افزونه Tidio Live Chat می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رابط کاربری زیبا و جذاب
  • پاسخ آماده
  • راه اندازی سریع
  • نصب آسان
  • تحلیل آمار سایت
  • امتیازدهی توسط کاربران

این افزونه در دو نسخه پولی و رایگان ارائه می‌شود.

افزونه livechat

افزونه livechat یکی از بهترین افزونه‌های چت آنلاین وردپرس است. امروزه، سایت‌های بزرگی مانند مک دونالد، پیپال و ادوبی برای ارتباط با مشتریان خود از این افزونه استفاده می‌کنند. امکانات بسیار بالایی که در افزونه لایو چت وجود دارد آن را به بهترین افزونه‌های چت آنلاین وردپرس تبدیل کرده است. بهتر است بدانید افزونه livechat معمولا برای کسب‌وکارهای کوچک مناسب نیست. به همین دلیل، اگر کسب‌وکار شما بزرگ است، می‌توانید استفاده از این افزونه را مد نظر قرار دهید. تنظیمات پیشرفته افزونه لایو چت آن را به گزینه مناسب برای تمامی کاربران تبدیل کرده است. این افزونه نیز در دو نسخه پولی و رایگان منتشر می‌شود.

افزونه Tawk.To Live Chat

یکی دیگر از بهترین افزونه‌های چت آنلاین وردپرس افزونه Tawk.To Live Chat است. بهتر است اکنون در مخزن وردپرس سرچ بزنید، به زودی می‌بینید که این افزونه بیش از 200 هزار بار نصب شده است و همین امر نشان می‌دهد این افزونه بسیار ایده‌آل است و می‌تواند پاسخگوی نیازهای کاربران باشد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های افزونه Tawk.To Live Chat ظاهر بسیار جذاب است و رابط کاربری آن بسیار ویژه و خاص است. این افزونه رایگان است و هیچ‌گونه تبلیغاتی در آن دیده نمی‌شود. پیام آماده از جمله مزایای افزونه Tawk.To Live Chat به شمار می‌رود. شما می‌توانید با توجه به مدل کاری خود این افزونه را سفارشی‌سازی نمایید.

افزونه WP-Live Chat

همانند سایر افزونه‌هایی که تا به اینجا معرفی کردیم، افزونه WP-Live Chatهم یکی از بهترین افزونه‌های چت آنلاین وردپرس به شمار می‌رود. افزونه WP-Live Chat از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و در نتیجه کاربران ایرانی احساس خوبی با این افزونه خواهند داشت.

افزونه‌های چت آنلاین WP-Live Chat

کاربران می‌توانند با استفاده از این افزونه ویدیو، تصویر و فایل ارسال نمایند. 6 تم مختلف بر روی این افزونه به کار رفته است و همین امر باعث شده است دیجیتال مارکترها از این افزونه به بهترین شکل استفاده کنند. زیرا هر تم با یک مدل کسب‌وکار همخوانی دارد که می‌تواند به بهبود ظاهر سایت کمک نماید.

افزونه Zendesk Chat

افزونه Zendesk Chat از جمله بهترین افزونه‌های چت آنلاین وردپرس است که در این لیست باید به آن‌ها اشاره کنیم. این افزونه مدت زیادی است که مورد استفاده قرار گرفته است و امروزه به یک افزونه شناخته‌شده تبدیل شده است. افزونه Zendesk Chat در دو نسخه رایگان و پولی در دسترس است. نسخه رایگان آن می‌تواند پاسخگوی تمامی نیازهای شما باشد، اما اگر از نسخه پولی آن استفاده کنید، این افزونه را به یک افزونه ویژه در سایت خود تبدیل می‌کنید. از ویژگی‌های مهم افزونه Zendesk Chat می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیام آماده
  • اپلیکیشن موبایل
  • نصب آسان
  • راه اندازی آسان
  • امتیازدهی توسط کاربر به چت
  • ترجمه پیام‌ها

افزونه Intercom

در ادامه معرفی بهترین افزونه‌های چت آنلاین وردپرس باید به افزونه Intercom اشاره کنیم. این افزونه محبوبیت ‌بسیاری دارد و در بسیاری از شرکت‌ها، سازمان‌ها و کسب‌وکارهایی که بزرگ هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهتر است بدانید با توجه به این مسئله که ویژگی‌های افزونه Intercom بسیار زیاد است، قیمت نسخه پولی آن بالاست. اگر کسب‌وکار شما کوچک است، هرگز نباید برای نصب این افزونه اقدام کنید، زیرا برای شما مناسب نخواهد بود و هزینه‌های زیادی را به شما وارد خواهد کرد. از ویژگی‌های بسیار مهم افزونه Intercom می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ظاهر جذاب
  • اپلیکیشن موبایل
  • پیام آماده
  • امتیاز به چت توسط کاربر

افزونه Click To Chat

یکی دیگر از بهترین افزونه‌های چت آنلاین وردپرس افزونه Click To Chat است. این افزونه بسیار محبوب است و امروزه در بسیاری از سایت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از کارشناسان آن را بهترین افزونه می‌دانند و درلیل آن این است که کاربران می‌توانند با استفاده از پیام‌رسان واتس‌آپ با کسب‌وکار شما در ارتباط باشند. از ویژگی‌های بسیار مهم افزونه Click To Chat می‌توان به عدم نیاز به تنظیمان خاص اشاره کرد. شما به راحتی می‌توانید این افزونه را در سایت خود نصب کنید و سپس آن را فعال سازید. استفاده از این افزونه به کسانی پیشنهاد می‌شود که کسب‌وکار کوچکی هستند. حجم بسیار کم افزونه Click To Chat باعث شده است که سرعت سایت هرگز تحت تاثیر قرار نگیرد و این مسئله می‌تواند بر سئو سایت اثر بگذارد.

مزایای چت آنلاین

هر برند به دلیل خدماتی که ارائه می‌دهد می‌تواند به محبوبیت زیادی در مشتریان خو دست یابد. هر چقدر این خدمات گسترده‌تر باشند، به همان اندازه رشد بیشتری در برند دیده می‌شود. با توجه به این موضوع که رقابت در حوزه مارکتینگ آنلاین بسیار بالاست، افراد باید از هر روشی هوشمندانه استفاده کنند. در ادامه به معرفی مزایای چت آنلاین می‌پردازیم.

افزایش فروش

یکی از مهمترین مزایای نصب بهترین افزونه های چت آنلاین وردپرس افزایش فروش است. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید چگونه چت آنلاین به افزایش فروش کمک می‌کند. بهتر است این موضوع را با ذکر مثال برای شما روشن سازیم. تصور کنید شما به عنوان مشتری می‌خواهید برای خرید مکمل پروتئین وی اقدام کنید. شما در سر کار هستید و می‌خواهید ضمن رسیدگی به کارهای خود برخی از سوالات خود را بپرسید. برای اینکار وارد سایت فروش مکمل ورزشی می‌شوید و چت آنلاین را آغاز می‌کنید.

در این شرایط، اپراتور پاسخ شما را می‌دهد و در حالیکه در حال رسیدگی به کارهای خود هستید به پاسخ سوالات خود می‌رسید. اکنون می‌توانید تصمیم‌گیری کنید آیا این مکمل برای شما مناسب است یا خیر! اگر به این نتیجه رسیدید که این مکمل وی دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید، بی‌شک آن را خریداری می‌کنید. در واقع، آن سایت با نصب بهترین افزونه های چت آنلاین وردپرس توانسته‌ است سریعا نیازهای مشتریان را برطرف کند و نرخ فروش را بالا ببرد.

افزایش وفاداری مشتری

یکی دیگر از مواردی که باید به عنوان مزیت بهترین افزونه های چت آنلاین وردپرس در نظر داشته باشید افزایش وفاداری مشتری است. به طور مثال، تصور کنید که مشتری شما لوازم آرایشی را از سایت شما خریداری کرده است، اما در مورد کیفیت آن رضایت ندارد و یا می‌خواهد اطلاعاتی را در رابطه با روش استفاده از یکی از آن لوازم بدست بیاورد. به همین منظور، وارد سایت شما می‌شود و سریعا با استفاده از چت آنلاین سوالاتش را می‌پرسد. پاسخگویی حس امنیت و اطمینان را در مشتری به وجود می‌آورد و همین مسئله وفاداری مشتریان شما را بالا می‌برد.

استفاده از اطلاعات برای کمپین‌های تبلیغاتی

از جمله مواردی که باعث شده است نصب بهترین افزونه های چت آنلاین وردپرس به عنوان یکی از موارد مهم برای کسانی که سایت فروشگاهی دارند در نظر گرفته شود هدفمند کردن کمپین‌های تبلیغاتی است. بهتر است بدانید اگر شما بهترین محصولات و خدمات را داشته باشید، اما کمپین‌های تبلیغاتی شما به خوبی چیده نشود، هرگز نمی‌توانید به موفقیت برسید. استفاده از چت آنلاین یکی از روش‌هایی است که با هدفمند کردن تبلیغات شما به موفقیت برند شما در میان مشتریان بالقوه کمک می‌کند و سود و درآمد شما را به میزان زیادی افزایش می‌دهد.

افزونه‌های چت آنلاین

زمانی که بهترین افزونه های چت آنلاین وردپرس را نصب می‌کنید، کاربر برای اینکه چت را آغاز کند باید برخی از اطلاعات را مانند شماره تلفن و یا آدرس ایمیل وارد کند. این اطلاعات برای چه مسئله‌ای مفید هستند؟! شما می‌توانید از شماره تلفن برای اس‌مس مارکتینگ استفاده کنید و یا با استفاده از ایمیل‌هایی که دارید کمپین‌‌های ایمیل مارکتینگ را راه‌اندازی کنید. همچنین، گاهی می‌توانید این مشتریان را با استفاده از ایمیل و یا شماره تلفن‌هایی که دارند وارد کانال‌های خود کنید و برند خود را بیش از پیش به آنها نشان دهید. با توجه به تمامی این موارد، نصب چت آنلاین روشی برای رسیدن به موفقیت است.

کاهش هزینه‌های پشتیبانی

یکی دیگر از مزایایی که با نصب بهترین افزونه های چت آنلاین وردپرس به آنها دست پیدا می‌کنید کاهش هزینه‌های پشتیبانی است. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چت آنلاین چگونه هزینه‌های پشتیبانی را کاهش می‌دهد. بهتر است بدانید زمانی که چت آنلاین بر روی سایت شما فعال است، دیگر تیم پشتیبانی مجبور نیست که دائما به تلفن‌ها پاسخ دهد. این کار فشار را از روی تیم پشتیبانی کاهش می‌دهد و آنها می‌توانند خدمات بهتری را به مشتریان ارائه دهند. در نتیجه، رضایت مشتریان بالا می‌رود و برند شما به یک برند شناخته‌شده تبدیل می‌شود.

بهبود تجربه کاربری

اگر بخواهیم مزایای نصب بهترین افزونه های چت آنلاین وردپرس را مطرح کنیم باید حتما به موضوع بهبود تجربه کاربری اشاره کنیم. همانطور که می‌دانید امروزه بهبود رابط کاربری یکی از مواردی است که به موفقیت سایت‌ها کمک می‌کند. زمانی که کاربر وارد سایت می‌شود و چت آنلاین را مشاهده می‌کند ( حتی در صورتی که از آن استفاده نکند) متوجه می‌شود که این برند به نیازهای مشتریانش افزوده است و تلاش کرده است بهترین‌ها را برای آنها فراهم سازد. این مسئله می‌تواند برند شما را به یک برند جاودانه و همیشگی برای مشتریان تبدیل کند.

بهره‌بری از مزیت رقابتی

در پایان اشاره به فواید نصب بهترین افزونه های چت آنلاین وردپرس باید بگوییم با نصب چت آنلاین می‌توانید به یک مزیت رقابتی دست پیدا کنید. با اینکه امروزه مزیت‌های نصب بهترین افزونه های چت آنلاین وردپرس برای همگان مشخص شده است، اما هنوز برندهای زیادی هستند که از آن استفاده نمی‌کنند و یا نصب چت آنلاین را یک کار بی‌مورد می‌دانند. شما می‌توانید با این کار به نتایج مثبت زیادی برسید و برند خود را از برندهای دیگری که در بازار هستند و در زمینه کاری شما فعالیت می‌کنند متمایز سازید.

سخن پایانی

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد بهترین افزونه های چت آنلاین وردپرس در اختیار شما قرار دهیم. وجود چت آنلاین بر روی سایت‌ها بسیار ضروری است و کسب‌وکار اینترنتی شما را در معرض پیشرفت قرار می‌دهد. این چت باعث می‌شود کاربران ارتباط موثری را با سایت شما برقرار کنند و همین امر می‌تواند به افزایش فروش و افزایش وفاداری مشتریان کمک نماید. برای نصب بهترین افزونه های چت آنلاین وردپرس باید به موارد متعددی از جمله بزرگی و کوچکی کسب‌وکار خود توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را در سایت مورد استفاده قرار دهید.

برای آشنایی بیشتر با افزونه‌های وردپرسی، می‌توانید مقاله افزونه‌های ضروری وردپرس را مطالعه فرمایید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

5 1 رای
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها