جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

پلاگین های پر طرفدار گوگل کروم (قسمت دوم)

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

در مقاله گذشته تعدادی از پلاگین های پر کاربرد کروم را خدمت شما عزیزان معرفی کرده ایم. در این مقاله به ادامه این موضوع خواهیم پرداخت.

  1. Last Pass

با استفاده از این پلاگین دیگر نیاز نیست که همه پسوردهای خود را حفظ کنید، فقط کافی است که یک پسورد اصلی را حفظ کنید و مابقی را بر عهده ی Last Pass بگذارید. با استفاده از یک کلیک در field پسورد می توانید پسورد مربوط به اکانت را وارد نمایید.

chrome

  1. Add to Trello

این پلاگین نیز مانند Todoist به شما این قابلیت را می دهد که در هر صفحه کارهایی که می خواهید انجام دهید را وارد کنید تا به شما یادآوری کند. البته پلاگین Add to Trello با UI متفاوت تر می باشد.

chrome

  1. Extensions Manager

 گاهی ممکن است که تعداد زیادی پلاگین نصب کنید و صفحه مرورگر شما را اشغال کند که نیاز به انجام مدیریت بهتری بر روی این پلاگین هاست. برای مدیریت این پلاگین ها می توانید از Extensions Manager استفاده کنید و در سریع ترین زمان ممکن پلاگین ها را حذف، جابه جا و نصب نمایید.

chrome

  1. HTTPS Everywhere

همانطور که می دانید Https بودن یک وب سایت نشان از ایمن بودن آن است ولی قطعا این مورد تضمینی نمی باشد. با استفاده از این extension شما می توانید مطمئن باشید که وب سایتی که باز می کنید کاملا ایمن است و دیتای شما در خطر نخواهد بود. این پلاگین از نوع امنیتی می باشد.

chrome

  1. Click&Clean

در صورتی که بعد از انجام کارهای روزمره نیاز دارید که history خود را حذف کنید و حذف تک تک آنها برای شما کار مشکلی است، می توانید از پلاگین Click&Clean استفاده کنید و با یک کلیک تمامی این دیتا را از روی مرورگر خود حذف کنید.

chrome

امیدواریم این مقاله نیز برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. ما را در بخش مقالات دنبال کنید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها