جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

وب میل SquirreMail

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

در مقاله گذشته در خصوص وب میل هایی که در هاست های  سی پنل استفاده می شود صحبت کرده ایم. در این مقاله در مورد وب میل دیگری به نام SquirreMail صحبت خواهیم کرد. SquirreMail  بر مبنای PHP می باشد، زیرا سازندگان آن معتقد هستند که PHP زبان برنامه نویسی مورد علاقه آنهاست. این نوع از وب میل نیز مانند Horde و RaoundCube در سی پنل مورد استفاده قرار می گیرید که در میان طرفداران سی پنل جایگاه بسیار محبوبی دارند. زمانی که از طریق سی پنل می خواهید به وب میل خود دسترسی پیدا کنید، سه نوع وب میل به شما معرفی می شود. در میان این وب میل ها  SquirreMail دیده می شود. SquirreMail برای کاربرانی که فقط به ارسال و دریافت پیام نیاز دارند. این وب میل می تواند به راحتی و با حجم بسیار پایین، ارسال و دریافت را برای شما انجام دهد. قطعا این وب میل بین کسانی که می خواهند به سرعت، پیامی را ارسال و یا دریافت کند طرفداران زیادی دارد. سارندگان این وب میل معتقد هستند که هیچ برنامه ای زمانی که منتشر می شود، کامل و بدون باگ نیست ولی سازندگان SquirreMail سعی کرده اند که نسخه ی پایداری را در دنیای وب منتشر کنند.

  • Two-pane list format
  • Attachments
  • Text-only composition
  • Folder manipulation
  • Message flags
  • Search mail
  • Threaded conversation view
  • Address book

ویژگی های بالا از جمله ویژگی های بارز SquirreMail می باشد زیرا که با استفاده از این ابزارها کاربران به راحتی می توانند نیاز های خود را به سرعت رفع کنند.
صفحه وب میل SquirreMail به صورت زیر می باشد.

تصویر کاملا گویاست که SquirreMail بسیار ساده و با حجم پایین می باشد زیرا گرافیک آن بسیار پایین و فاقد UI خاصی می باشد.

SquirrelMail
امیدواریم این مقاله نیز برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. با دیگر مقالات ما در بخش مقالات server.ir همراه باشید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها