جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

نحوه ایمن کردن هاست نیم در پلسک با پورت 8443

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

در این مقاله در خدمت شما هستیم تا بررسی کنیم که به چه صورت می توان هاست نیم در پلسک را با پورت 8443 ایمن و یا secure نماییم. توجه نمایید که این دسترسی هایی که در ادامه به آن اشاده می کنیم در سرویس هاست اشتراکی و یا نمایندگی وجود ندارد و شما نیاز به دسترسی بالاتری برای اعمال این تغییرات خواهید داشت و در صورتی که شما ادمین سرور باشید امکان دسترسی به این  آپشن برای شما وجود خواهد داشت.

ابتدا به پلسک لاگین نمایید. سپس از منوی سمت چپ و بخش Tools & Settings گزینه SSL/TLS Certificates را انتخاب نمایید. در ادامه تصویر این بخش را می توانید مشاهده بفرمایید.

plesk-security

در صفحه بعد گزینه Let’s Encrypt   را انتخاب نمایید.

plesk-security

سپس اطمینان حاصل کنید که فیلد Domain name و Email address  به درستی وارد شده باشد.

plesk-security

Domain name می تواند هاست نیم سرور باشد و یا دامنه و یا ساب دامنه ای از هاستی باشد که برروی سرور میزبانی می شود.(اینمورد باعث خواهد شد که تمام کاربران پلسک از قبیل resellers، customers و …  با پورت 8443 به پلسک دسترسی داشته باشند. به عنوان مثال: https://server.example.com:8443)

توجه داشته باشید که hostname/domain باید به آیپی آدرس public به درستی resolve شود در صورتی که نیاز به بررسی اینمورد وجود دارد می توانید از DNS  دامنه مورد نظر را از DNS Lookup by MxToolBox بررسی بفرمایید.

همچنین اگر دامنه example.com از پارامتر www استفاده میکند و یا ریدایرکت می شود در قسمت domain name به صورت www.example.com  وارد نمایید.

آدرسEmail می بایست معتبر بوده تا امکان دریافت notification های مهم را داشته باشد.

plesk-security

سپس برروی دکمه install کلیک نمایید. در این حالت ssl توسط Let’s Encrypt فعال می شود و پلسک با پورت 8443 به صورت ایمن نمایش داده می شود و به صورت خودکار نیز هر 90 روز یک بار renew می گردد. هم اکنون دسترسی به پلسک به صورت https://server.example.com:8443 در دسترس می باشد.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها