جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

مدیریت مستمر سایت جهت بهینه سازی در موتور های جستجو

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

مدیریت مستمر سایت جهت بهینه سازی در موتور های جستجو موضوعی است در ارتقا و بقای سایت نباید از آن غافل شد.

باید به خاطرداشت که صفحه ی اول گوگل پایان یک فعالیت تجاری نخواهد بود و ممکن است در زمان بسیار کمی تمام ترافیک  سایت به سایت های رقبا داده شود زیرا برند آنها از شهرت بالا تری برخوردار خواهند بود. صفحات با نرخ کلیک پایین هیچ گاه برای مدت زیادی در صفحه ی نخست گوگل باقی نخواهند ماند. شرکت هایی که دارای برند های بزرگ هستند زمانی که اقدام به ساخت برند کسب و کار خود میکنند به آن متعهد هستند و هیچ گاه برای حفظ جایگاه خود و ارتقای بالاتر دست از تلاش برنخواهند داشت.

مدیریت مستمر سایت

هدف مخاطبان خود را شناسایی نمایید

زمانی می توان  رابطه ی درستی با کاربران برقرار نمود که آنها به درستی شناسایی شوند. همچنین پاسخ به سوالاتی چون: وب سایت شما برای چه کسانی است؟ نیاز کاربران چیست؟ چه کاری برای برطرف کردن نیاز ها انجام داده می شود؟ و در نهایت چه محتوا و خدماتی را در قبال رنک و رتبه ی بالا ارایه می دهید؟

رقبای خود را شناسایی نمایید

برای اینکه از رقبای خود پیشی بگیرید نیاز است که ابتدا آنها را شناسایی نمایید و تجزیه و تحلیل های لازم  برای آنها انجام دهید:

رنک keyword  رقبایتان: برای اینکه  رتبه بندی سایت خود در کلمات کلیدی را در رابطه با سایر رقبا بررسی نمایید میتوانید از ابزار WebCEO’s Rank Tracking tool استفاده نمایید. اینکه عملکرد سایت رقبا به چه صورت است و چگونه سایت خود را بهینه نموده اند و چه تجربه ی کاربری را اریه میدهند و…

بررسی فعالیت های رسانه های اجتماعی

برای بررسی  مواردی چون، اینکه چه محتوایی در صفحات  پست شود؟ چه زمانی پست ها گذاشته شوند؟چه طور محتوای سایت ارتقا پیدا کنند؟ در صورتی که نیاز به بررسی این موارد با رقبا باشد می توان از طریق WebCEO’s Social Engagement tool  عوامل رسانه های اجتماعی سایت خود و رقبا را بررسی نمود.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها