جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

غیر فعال سازی قابلیت Directory Browsing در cpanel

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

نحوه غیر فعال سازی قابلیت Directory Browsing در cpanel

دراین پینگوفیلم با نحوه “غیر فعال سازی قابلیت Directory Browsing در cpanel” با شما عزیزان همراه هستیم.

پاسخ این سوال که تماشای این پینگوفیلم برای چه کسانی مفید است نیازمند مطالعه ادامه ی این مطلب می باشد:

Directory Browsing به حالتی گفته می شود که فایل index درهاست شما وجود نداشته و امکان مشاهده کلیه فایل های هاست یا سرور توسط بازدید کننده فعال می باشد. در این حالت افراد با زدن اسم دامنه شما و وصل شدن به هاست یا سرور شما، کلیه فایل های موجود در داخل هاست شما را مشاهده می نمایند که به صورت عادی، این امر برای اکثر کاربران و مدیران وب سایت ناخوشایند می باشدبه غیر از حفظ حریم خصوصی که یک عامل مهم می باشد، غیر فعال سازی این مورد برای جلوگیری از هک و نفوذ به سایت نیز بسیار ماثر می باشد. در عصر امروزی هکر ها نیاز به دانستن پلاگین و یا تم سایت شما دارند زیرا نحوه نفوذ به هر یک از پلاگین های دارای باگ را شناسایی وفقط با دانستن فعال بودن این قابلیت در هاست شما، می توانند سایت و سرور شما را با مشکل مواجه نمایند.

 

امیدواریم تماشای این پینگوفیلم برای شما مفید بوده باشد…

تیم مدیریت محتوای Server.ir علاقه مند است نظرات شما عزیزان درارتباط با پینگوفیلم ها را دریافت وبررسی کند. درنتیجه مشتاقیم نظرات و پیشنهادات  شما عزیزان را درارتباط باموضوعات آموزش، نحوه ی آموزش، سوالات ,… را دریافت نموده تا راهنمای ادامه مسیر خود قراردهیم.

باپینگوفیلم همراه باشید…

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها