جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

عدم ارسال ایمیل انبوه از هاست اشتراکی

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

در پست های قبلی شما کاربران عزیز را با مفاهیم متفاوت ایمیل و رسانه های تبلیغاتی آشنا کردیم و با موضوعاتی از قبیل MX Record ، SPF Record ، ارسال ایمیل های اسپم و… آشنا کردیم. از دیگر مطالب در این زمینه می توان به این موضوع اشاره نمود که گاهاً کاربران در نظر دارند که تبلیغات تجارت، سایت و … خود از طریق ارسال ایمیل انجام دهند و به طور مثال بخواهند جامعه آماری 5000 نفری را از طریق ارسال ایمیل از هاست خود با تجارت خود آشنا سازند. در این موارد ممکن است مدیران سایت در نظر داشته باشند که این ارسال انبوه ایمیل با تعداد بسیار بالا را از طریق وب میل یا همان امکانات Smtp که در هاست اشتراکی تهیه شده برای وبسایتشان در اختیارشان گذاشته شده است استفاده نمایند. این موضوع مضرات و ضعف های زیادی دارد که در این مقاله به چندین مورد از آن ها خواهیم پرداخت.

عدم ارسال ایمیل انبوه از هاست اشتراکیاولین نکته قابل لحاظ این است که طبیعتاً هر نرم افزاری تخصص و حرفه ای دارد که طراحان و توسعه دهندگان نرم افزار در آن زمینه به صورت دقیق ریزبینی می نمایند و امکانات متفاوتی را برای آن در نظر می گیرند. طبیعتاً وب میل های تعبیه شده برای کنترل پنل های وب هاستینگ به منظور ارسال انبوه ایمیل و استفاده تبلیغاتی طراحی و شکل نگرفته اند بلکه صرفاً رابط کاربری جهت ارسال و دریافت ایمیل های متداول و ارتباطی وبسایت با کاربران و… می باشند. بنابراین استفاده از این امکانات جهت ارسال انبوه ایمیل کاربران را از امکانات پیشرفته و تخصصی تبلیغات ایمیل عقب خواهند انداخت. از جمله موارد قابل ذکر در این مورد عدم بهره مندی از قالب های ایمیل و ویرایشگرهای ویژه آن و… می باشد که از ساده ترین موارد امکانات خدمات ارسال انبوه ایمیل می باشد.

از سایر نکات می توان به محدودیت ارسال ایمیل در بازه های زمانی معین توسط هاست اشتراکی اشاره نمود. بدان معنا که مدیران سرورهای هاست اشتراکی به دلایل مختلف جلوگیری از ارسال ایمیل اسپم، استفاده از بخش زیادی از پردازشگر و رم موقت و… همواره کاربران هاست های اشتراکی را محدود به ارسال تعداد خاصی از ایمیل در بازه های زمانی معین هر ساعت و… می نمایند. بنابر این در صورتی که تمایل داشته باشید از این طریق اقدام به ارسال ایمیل انبوه نمایید ممکن است بسیاری از ایمیل های شما به دلیل مذکور ارسال نشوند و یا با تأخیر ارسال شوند.

همچنین احتمال اسپم شدن و یا حتی بلاک شدن ایمیل های ارسالی شما در این حالت بسیار بسیار بالا می باشد. چرا که در صورتی که هر یک از آنالیزورهای سیستم ایمیل و یا میل سرور های گوگل و… آی پی ایمیل شما را به عنوان ارسال کننده ایمیل تبلیغاتی شناسایی کند در مرحله اول تمام ایمیل های ارسالی شما را به بخش (Spam) گیرندگان هدایت خواهند نمود و در مرحله دوم آی پی سرور را به صورت کلی بلاک و از ارسال ایمیل توسط سرور شما به سمت خود جلوگیری می نمایند.

البته مشکلات زیاد دیگری از جمله محدودیت حجم صندوق های ارسالی، مشکلات سختی کار با رابط کاربری وب میل ها، عدم تشخیص ایمیل های فعال و… همگی از دیگر مضرات و ضعف های استفاده از هاست اشتراکی برای ارسال انبوه ایمیل می باشد که از ذکر آنها چشم پوشی می نماییم. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر و آشنایی با راه های جایگزین و… نیز می توانید به سایر دانشنامه های SERVER.ir مراجعه نموده و یا از طریق هر یک از راه های ارتباطی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها