ریموت زدن به سرورهای ویندوزی از طریق موبایل

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

در این مقاله قصد داریم در مورد ریموت زدن به سرورهای ویندوزی از طریق موبایل  صحبت کنیم که شاید مقدار زیادی از مشکلات مدیران سرور را برطرف می کند. ابتدا صحبت کوتاهی در مورد Remote زدن در سرور داشته باشیم.

با برنامه Remote Desktop مایکروسافت، می توانید به یک کامپیوتر از راه دور و تقریبا از هر نقطه ای که قرار دارید متصل شوید. دسترسی به ریموت دسکتاپ در کامپیوتر نیازمند این است که کامپیوتر شما و سرور مربوطه به اینترنت متصل باشد. در نتیجه برای دسترسی به سرور خود نیازمنده موارد اولیه ای هستید که ممکن است در تمام مکان ها و زمان ها برای شما میسر نباشد.

برای اولین بار پیکربندی کامپیوتر خود را برای دسترسی از راه دور توسط اپلیکیشنی در تلفن  هوشمند خود تجربه می کنید و به راحتی بدون داشتن لپ تاپ و یا  سیستم های  PC میتوانید به سرور خود دسترسی مستقیم داشته باشید. این امر باعث می شود که شما به راحتی بدون داشتن سخت افزارهای سنگینی همچون لپ تاپ و سیستم های PC خانگی بتوانید به سرور خود دسترسی های لازم را داشته باشید.

در برخی از موارد شما از طریق سیستم خود به اینترنت متصل نیستید و یا اینکه در خیابان یا مکان هایی قرار دارید که امکان استفاده از سیستم خود را ندارید و یا این که سیستم خود را همراه خود نیاورده اید، با توجه به این که تلفن هوشمند شما همیشه همراهتان می باشد ، می توانید به راحتی با داشتن نرم افزار Microsoft Remote Desktop به راحتی به سرور خود دسترسی داشته باشید و آن را مدیریت کنید.

این برنامه را سیستم عامل های اندروید می توانند از Google Play دانلود کنند:

و دوستانی که از سیستم عامل های ios استفاده می کنند نیز میتوانند از APP Store اپلیکیشن را دانلود کنند:

امیدواریم که این مقاله برای شما Server.ir های عزیز مفید واقع شده باشد. با دانشنامه Server.ir همراه باشید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام من روی سستم مک ريموت دسکتاپ نصب کردم و آی پی که بهم دادید زدم ولی کانکت نمیشه. الان ایران نیستم. لطفا راهنماییم کنید مرسی

.سلام وقت بخیر. ممنون از اینکه دیدگاه خودتان را با ما به اشتراک گذاشته اید
برای این مورد لطفا از طریق ناحیه کاربری تیکت ارسال نمایید تا بصورت ویژه توسط همکاران پشتیبانی بررسی و راهنمایی گردد.
موفق باشید