جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

جایگاه بیت کوین در اقتصاد

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

در ادامه مقاله پیشین ، میخواهیم کمی بیشتر از جایگاه بیت کوین در اقتصاد صحبت نماییم.

همانطور که در مقالات قبلی به این موارد اشاره نمودیم، بیت کوین یک ارز دیجیتال است و میتوان از آن برای تراکنش های مالی استفاده نمود.

بسیاری از افراد در سرتاسر جهان از این ارز دیجیتال برای خرید ها و مبادلات ارز روز مره خود استفاده مینمایند و کیف پول دیجیتالی خود را همیشه به همراه دارند. از جمله این کشور ها میتوان به فیلیپین اشاره نمود. در این کشور افراد عمده تراکنش های روزانه خود را با استفاده از این ارز دیجیتال انجام میدهند.

این مورد تا جایی پیشروی داشته است که بانک مرکزی این کشور قصد ایجاد قوانینی را نمود تا بر اساس آن تمامی این تراکنش های بیت کوینی بر پایه قانون صورت پذیرند و همچنین از آن به عنوان یک سیستم انتقال رسمی یاد گردد.

در راستای جهانی شدن این مورد ، میتوان از کشور های دیگری نیز نام برد که امکان گسترش این ارز دیجیتالی را در کشورهایشان داده اند و از آن به عنوان یک راه تراکنشی قانونی و سیستم پرداخت آنلاین استفاده میکنند. مانند ژاپن ، استرالیا و روسیه. همچنین در ژاپن میتوان علاقه و توجه بازرگانان ژاپنی را به این پرداخت آنلاین ملاحظه نمود.

در ادامه لازم به ذکر است که بیت کوین تنها یک ارز دیجیتال است و این امکان وجود دارد که در آینده ای دور و یا نزدیک ، ارز دیجیتالی دیگری وارد این عرصه گردد و دایره توجهات را به سمت خود متمایل نماید. اما برای اینکه یک ارز دیجیتال بتواند به موقعیت ، جامعیت و اعتبار بیت کوین برسد ، میبایست بسیار تلاش نموده و در این حوزه ها خود را با ثبات نگه دارد. تنها دراین صورت آن ارز دیجیتال قادر به رقابت با بیت کوین خواهد بود.

در مقالات بعدی بیشتر و مفصل تر در رابطه با بیت کویت صحبت خواهیم کرد؛ لطفا با ما همراه باشید.

همچنین به منظور مطالعه بیشتر مقاله ها، می توانید به بخش مقالات سایت مراجعه فرمایید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها