تغییر لیمیت حجم ارسال ایمیل

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

در این مقاله توضیح خواهیم داد که چگونه میتوان لیمیت ارسال ایمیل را تغییر داد. ممکن است که در زمان ارسال با مشکل لیمیت حجم متن ارسال شده مواجه شوید. در صورتی که وب میل شما برروی هاست های اشتراکی میزبانی می شود میتوانید با مرکزی که هاستتان را از آن جا تهیه نموده اید در ارتباط باشید و درخواست افزایش لیمیت ارسال متن ایمیل را داشته باشید که از سمت سرور اصلی قابل پیگیری است. در مقالات گذشته در ارتباط با چگونگی تغییر لیمیت حجم فایل های ضمیمه شده در ایمیل پرداختیم و توضیح دادیم که چگونه در سرور های ویندوزی می توانیم اینمورد را تغییر دهیم. اما در این مقاله توضیح خواهیم داد که چگونه در سرور ویندوزی و از طریق کنترل پنل پلسک می توان لیمیت حجم متن ایمیل ها را تغییر داد. لطفا در این مقاله همراه ما باشید.

در ابتدا وارد کنترل پنل پلسک شوید. توجه نمایید که شما می بایست دسترسی بالاتر از یوزر هاست اشتراکی داشته باشید. در صورتی که سرویس  شما هاست اشتراکی می باشد با توجه به عدم دسترسی به این بخش با مرکز پشتیبانی هاست خود در ارتباط باشید تا این کار از جانب آنها پیگیری و بررسی شود و در صورتی هم که ادمین سرور هستید و از این کنترل پنل استفاده می کنید به راحتی می توانید خودتان ادامه مراحل را پیگیری نمایید.

مطابق تصویری که در ادامه مشاهده می کنید از کنترل پنل پلسک و از منو سمت چپ وارد بخش Tools and Setting شوید.

windows

سپس در صفحه باز شده برروی گزینه Mail Server Setting کلیک نمایید.

plesk

در صفحه جدید در تب setting کلیک نمایید. در ادامه لیستی از پارامتر های مربوط به ایمیل خدمت شما نمایش داده می شود.

برای مدیریت حجم ایمیل ارسالی نیاز است که پارامتر Maximum message size را بررسی کنید و مقداری که برای آن ست شده است را تغییر دهید. مطابق تصویر میتوانید حجم دلخواه را ست کنید و برروی گزینه save کلیک کنید.

plesk

 

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها