جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

ایجاد رکورد DKIM در Cloud Flare

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

در مقالات گذشته در خصوص CDN بسیار معروف Cloud Flare صحبت کرده ایم و مزایای آن و نحوه کار با آن را یاد گرفته ایم. همانطور که می دانید با استفاده از CDN ها شما می توانید به راحتی رکورهای مورد نظر خود را ست کنید. بسیاری از کاربران که کنترل پنل ها استفاده نمی کنند، به خوبی مزایای cloud Flare را درک می کنند. حال در این مقاله می خواهیم به ایجاد  رکوردهایی مانند DKIM را نیز در Cloud Flare بپردازیم.

زمانی که کاربری در سرور خود نیاز دارد که سرویس ایمیل فعال کند یکی از مهم ترین شروط آن داشتن رکورد DKIM می باشد. گاهرا ممکن است که برای کاربران ایجاد رکوردها در Cloud Flare مشکل باشد ولی با استفاده از مقاله زیر دیگر می توایند به راحتی رکورد مورد نظر را ایجاد کنید.

  1. وارد ناحیه کاربری خود در cloud Flare شوید.
  2. دامنه را انتخاب کنید:

Cloud Flare

  1. سپس گزینه DNS  راانتخاب کنید و در بخش ایجاد رکورد، نوع رکورد را بر روی DKIM قرار داده و سپس نام و نام دامنه را وارد نمایید:

Cloud Flare

Cloud Flare

  1. زمانی که رکورد را ایجاد کرده اید در نظر داشته باشید که حتما نوع وب سرویس آن را بر روی خاموش قرار دهید. زیرا در صورت روشن بودن از وب سرویس CDN خوانده می شود. در نتیجه برای این که رکورد ایمیل شما به سمت سروری که برای ایمیل ایجاد کرده اید هدایت شود نیاز است که وب سرور بر روی خاموش قرار گیرد:

Cloud Flare

  1. پس از ست کردن رکورد بر روی گزینه ایجاد رکورد کلیک کنید.

در ادامه برای این که رکورد به خوبی در دسترس قرار گیرد می بایست 24 تا نهایتا 72 ساعت صبر کنید تا رکورد شما شناسایی گردد. پس از آن دیگر به خوبی دامنه شما این رکورد را دارد.

امیدواریم این مقاله نیز برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. ما را در بخش مقالات دنبال کنید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

حداقل یک مثال میزدید ! . . .

ضمن پوزش از شما، در صورتی که با مشکلی مواجه هستید بفرمایید تا راهنماییتون کنم.