جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

ارسال اطلاعات محرمانه در بخش پشتیبانی

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

در این مقاله قصد داریم در خصوص یکی از پر اهمیت ترین بخش های ارتباط به کارشناسان مجموعه server.ir صحبت کنیم. زمانی که شما با مشکلی در سرور، هاست، ایروسرور و … برخورد می کنید، نیاز است که به جهت تست سرویس، دسترسی های آن را برای کارشناسان مجموعه ارسال شود. حال با توجه به این که مسئله امنیت سرویس ها و اطلاعات کاربران، موضوعی بسیار مهم برای مجموعه server.ir می باشد، برای این که اطلاعات شما به صورت پیامی برای کارشناسان ارسال نشود، بخشی را در سامانه ایجاد کرده اند با نام Sensitive Data که شما می توانید در این بخش اطلاعات محرمانه سرویس خود را قرار دهید.

با ارسال این دسترسی هم اطلاعات شما ایمن می شود و هم دسترسی به آن برای کارشناسان و کاربر راحت تر خواهد بود. حال می خواهیم با این بخش در سامانه آشنا شویم.

زمانی که می خواهید تیکت جدیدی را باز کنید و بر روی گزینه باز کردن تیکت جدید کلیک می کنید، پس از نوشتن متن و عنوان و… در پایین صفحه مستطیلی سبز رنگ به شما نمایش داده می شود. شما می توانید که اطلاعات مورد نظر خود را داخل این باکس وارد نمایید:

sensitive data

در صورتی که تیکت قدیمی دارید و در اواسط مکالمه تمایل به ارسال اطلاعات خود دارید، در بالای تیکت گزینه Sensitive Data را کلیک می کنید:

sensitive data

داخل این باکس می توانید اطلاعات را وارد کنید و بر روی گزینه ذخیره کلیک نمایید:

sensitive data

با ذخیره این اطلاعات کارشناسان قادر خواهند بود که اطلاعاتی که فرمودید را به راحتی مشاهده و در اسرع وقت مشکل را پیگیری کنند. دیگر نیاز نیست که در اواسط مکالمه اطلاعات شما قرار داشته باشد و از نظر امنیتی نیز برای شما مشکل ساز شود.

امیدواریم که این مقاله نیز برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. ما را در بخش مقالات دنبال کنید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها