پشتیبانی و مدیریت سرور اختصاصی ایران
پشتیبانی زیرساخت، امور مربوط به آپتایم سرور و موارد سختافزاری از جمله خدماتی است که توسط تیم پشتیبانی و فنی Server.ir به مشترکین سرورهای اختصاصی ایران ارائه میشود. در حوزه موارد نرمافزاری، کاربران بطور کامل دارای دسترسیهای روت و در صورت نیاز امکان دسترسی کنسول و ریبوت هستند و مسئولیت مدیریت امور نرمافزاری داخل سرویس برعهده ایشان میباشد. البته در این مسیر همواره برقراری ارتباط با واحد پشتیبانی جهت دریافت مشاوره فنی امکانپذیر است. همچنین مشترکین خدمات میتوانند با استفاده از خدمات مدیریت سرور، انجام امور فنی را که از عهدهشان خارج است به تیم پشتیبانی واگذار نمایند.
از موارد دیگر که جزو خدمات واحد پشتیبانی در سرورهای اختصاصی ایران به شمار میروند، میتوان به نصب و راهاندازی اولیه سرور اشاره کرد. نصب فیزیکی، نصب خودکار سیستمعامل و راهاندازی افزونههای موجود در سفارش از جمله این موارد هستند.
ارتباط با واحد پشتیبانی به صورت روزانه از طریق ارسال تیکت امکانپذیر است و پاسخگویی به تیکتها در سریعترین زمان ممکن صورت میگیرد. همچنین کارشناسان پشتیبانی طی ساعات اداری از طریق تماس تلفنی نیز آماده پاسخگویی به سوالات کاربران میباشند.