جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

کانفیگ CSF قسمت اول

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

در مقالات قبلی در رابطه با CSF و همچنین نحوه نصب آن توضیح نموده ایم. در مقاله کانفیگ CSF قسمت اول می خواهیم در رابطه با کانفیگ CSF و check security server بپردازیم. پس از نصب فایروال نیاز است که آن را کانفیگ نماییم. به این منظور وارد کنترل پنل خود شوید و بر روی ConfigServer Security & Firewall کلیک نمایید تا صفحه CSF برای شما باز گردد. در این صفحه بروی گزینه check security server کلیک نمایید.

این آپشن سرور شما بررسی و با توجه به موارد آسیب پذیری که سرور شما قرار دارد عددی به عنوان score به شما نمایش می دهد (پایین صفحه) همچنین آسیب ها و راه های رفع آن ها نیز در همان صفحه به شما نشان داده خواهد شد که با برطرف ساختن آن ها می توانید سرور خود ایمن تر نمایید.

در این مقاله به بررسی یک عنوان از این آسیب پذیری ها می پردازیم:

SYSLOG_CHECK: با فعال ساختن این آپشن می توانید از brute force attacks جلوگیری نمایید. به منظور فعال سازی این آپشن به firewall configuration بروید .

با استفاده از کلیک های ترکیبی ctrl+f قسمت جست و جوی مرورگر خود را فعال و عبارت SYSLOG_CHECK را سرچ نمایید . در فیلد مقابل این قسمت می توانید اعداد بین 60 (کمترین) یا 3600 (بیشترین) و یا 0(غیرفعال) قرار دهید.

سپس به انتها صفحه رفته و بر روی دکمه change کلیک نمایید. در صفحه بعد از شما در خواست می شود که CSF را ریستارت نمایید. به این منظور بروی restart CSF+lfd کیلک نمایید.

امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد.در مقالات بعدی به بررسی بقیه موارد، پرداخته خواهد شد. با ما همراه باشید.

همچنین به منظور مطالعه بیشتر مقاله ها، می توانید به بخش مقالات سایت مراجعه فرمایید.

 

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

با سلام و احترام ممنون از تلاش شما مهندسین گرامی از گذاشتن چنین مقاله جالب و علمی به امید موفقیت روز افزون تیم مهندسی شما دوستان گرامی