جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

کانفیگ فایروال CENTOS WEB PANEL بخش سوم

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

مقاله کانفیگ فایروال CENTOS WEB PANEL بخش سوم ادامه مقاله های پیشین در همین رابطه می باشد. در این قسمت بقیه موارد موجود در بخش فایروال را بررسی خواهیم کرد.

Listing Port:

با کلیک بر روی این گزینه به صفحه ای همچون صفحه زیر هدایت خواهید شد. در این صفحه می توانید پورت های فعال و سرویس های که از این پورت ها استفاده می فرمایند را بررسی نمایید.

Running services:

در این قسمت می توانید سرویس های فعال و اولویت های موجود را مشاهده نمایید. در این قسمت 6 آپشن برای نحوه فعال سازی و غیرفعال سازی سرویس ها وجود دارد.

Network Statistics:

در این قسمت می توانید وضعیت شبکه خود و همچنین سرویس هایی که دارند از این مورد استفاده می نمایید و پورت آن ها را مشاهده بفرمایید.

Firewall Error – last 200 lines:

در این قسمت می توانید 200 خط از خطای موجود که توسط فایروال ثبت شده است را مشاهده و موارد را بررسی نمایید. به صورت پیش فرض پس از کلیک بر روی این لینک، صفحه ی خالی به شما نمایش داده می شود که نشان از عدم وجود خطا در سرور می باشد.

Display iptables rules:

در این قسمت می توانید جدول های آیپی و قوانین فعال بر روی آن را مشاهده نمایید. این مورد در بررسی بعضی از موارد عدم دسترسی یک نرم افزار یا سرویس به اینترنت مفید می باشد.

LFD log – last 200 lines:

این مورد نیز همانند مورد 200 خط آخر خطای فایروال می باشد با این تفاوت که تک تک موارد انجام شده در سمت فایروال در این قسمت قابل مشاهده می باشد.

LFD status: این قسمت برای بررسی وضعیت سرویس LFD می باشد. در صورت فعال بودن سرویس با عبارت زیر مواجه خواهید شد:

Status of lfd:lfd (pid  13944) is running…

این مورد به این معنا می باشد که سرویس شما با موفقیت فعال می باشد.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

همچنین به منظور مطالعه بیشتر مقاله ها، می توانید به بخش مقالات سایت مراجعه فرمایید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها