کار با file manager در دایرکت ادمین قسمت اول

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

در این مقاله نحوه کار با file manager در دایرکت ادمین قسمت اول را به شما بازدید کننده محترم شرح می دهیم. در مقالات قبلی نحوه نصب کنترل پنل دایرکت ادمین به شما بازدید کننده محترم شرح داده شده است.

در این مقاله سعی داریم نحوه انجام عملیات های مختلف در file manager دایرکت ادمین را در چند بخش مختلف به شما توضیح دهیم. نحوه کار با فایل منیجر در دایرکت ادمین نسبت به کنترل پنل سی پنل دشوار تر می باشد.

در این آموزش نحوه ایجاد فولدر، ایجاد فایل و آپلود فایل را به شما توضیح خواهیم داد.

مرحله اول:

در مرحله اول لازم است که وارد کنترل پنل خود شوید. پس از ورود بر روی file manager کلیک نمایید.

ایجاد فولدر:

برای ایجاد فولدر ، ابتدا به مکان مورد نظر خود بروید. پس از آن به انتهای صفحه رفته و در فیلد رو به روی  Create New Folder اسم فولدر مورد نظر خود را وارد و بر روی create کلیک نمایید.

ایجاد فایل:

برای ایجاد فایل نیز می بایست به فولدر (مکان مورد نظر) بروید. سپس به بخش Filesystem Tools رفته و در فیلد رو به روی Create New File اسم فایل مورد نظر خود را وارد و بر روی create کلیک نمایید. همچنین گزینه Html template در کنار دکمه create نیز موجود می باشد که می توانید برای ساخت فایل ها با قالب html تیم مربوطه را بزنید.

آپلود فایل:

برای آپلود فایل می بایست در قدم اول به فولدر مورد نظر مراجعه نمایید. سپس بر روی دکمه upload files to current directory کلیک نمایید. در صفحه باز شده امکان انتخاب 8 فایل برای شما میسر می باشد. پس از انتخاب فایل ها بروی روی upload files کلیک نمایید تا مراحل آپلود شروع گردد. همچنین در صورتی که نیاز به آپلود بیشتر از 8 فایل دارید بر روی گزینه upload even more files کلیک نمایید.

در مقاله بعدی ، بقیه فانکشن های موجود در فایل منیجر کنترل پنل دایرکت ادمین همچون delete , copy و … را به شما آموزش داده خواهیم داد.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

همچنین به منظور مطالعه بیشتر مقاله ها، می توانید به بخش مقالات سایت مراجعه فرمایید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها