جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

پلاگین شبکه های اجتماعی وردپرس

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

در ادامه توضیح پلاگین های مهم و کاربردی وردپرس، در این مقاله به سراغ قسمت دیگری آمده ایم که قطعا هر سایتی این بخش را در خود دارد و از آن برای برقراری ارتباط بیشتر با کاربران و همچنین شناخته شدن خود استفاده می نماید، بله درست حدس زدید! منظورمان شبکه های اجتماعی است. از آنجا که در وردپرس برای هر بخشی پلاگینی وجود دارد، برای شبکه های اجتماعی نیز پلاگین وجود دارد تا بتوانید راحت تر و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی لوگو و لینک شبکه های اجتماعی خود را در هر قسمت از سایتتان قرار دهید تا بیشتر و بهتر با کاربران ارتباط برقرار نمایید و سایت شما در شبکه های اجتماعی دیده شود و مخاطبانتان بیشتر شوند که در نتیجه بازدید سایت شما بیشتر خواهد شد و رتبه ی سایتتان در گوگل بهتر خواهد شد. با توجه به این مقاله، اگر این مورد برایتان مفید است و به دنبال راه حلی برای آن می گشتید، پس توصیه می کنیم تا انتها با ما همراه باشید :

 

پلاگین شبکه های اجتماعی وردپرس

همانطور که در مقالات قبلی گفتیم برای نصب پلاگین در وردپرس، بعد از نصب وردپرس می بایست وارد بخش ادمین آن شده و از منوی موجود در کنار صفحه گزینه ی plugins یا افزونه ها را انتخاب نمایید و سپس گزینه ی add new در بالای صفحه را زده و در این بخش هم می توانید با استفاده از نوار بالایی وارد تب های مختلف از جمله popular به معنای پلاگین هایی که معروف هستند و بیشتر استفاده شده شوید تا ببینید چه پلاگین هایی را دیگران استفاده نموده اند و ممکن است برخی از آن ها به کار شما نیز بیاید.

در کنار تب ها قسمت مربوط به جستجو وجود دارد که در صورتی که پلاگین خاصی مد نظرتان است و نام آن را می دانید از این بخش با جستجو کردن آن، به سرعت به آن دسترسی خواهید داشت. ما از قبل پلاگین های مهم و کاربردی را انتخاب نموده ایم تا وقت شما صرف گشت و گذار در بین میلیون ها پلاگین موجود و سردرگمی در انتخاب مورد مناسب نشود.

پلاگین شبکه های اجتماعی که قصد شرح آن را داریم با نام wp canvas – shortcodes شناخته می شود، برخلاف دیگر پلاگین ها که نام آن ها با کاربریشان تقریبا یکسان است، از نام این پلاگین نمی توان کاربری آن را حدس زد. به هر حال ما به شما می گوییم که این پلاگین برای شبکه های اجتماعی است، به طریقی که در مقالات قبلی گفته شد آن را نصب و فعال نمایید

سپس با ورود به settings یا تنظیمات این پلاگین، می توانید در بالای این صفحه، شبکه های اجتماعی که می خواهید برروی سایت خود قرار دهید تا تیک بزنید، به طور مثال در صورتی که تنها یک الی 2 شبکه اجتماعی را که در آن هستید و برای سایت خود در آن شبکه ها اکانت ایجاد نموده اید، به کاربرانتان معرفی نمایید می بایست تنها آن 2 شبکه را تیک بزنید.

سپس در پایین صفحه، آن دو مورد را پیدا نمایید و در این بخش می توانید لینک مستقیم اتصال به اکانت شما در آن شبکه را در آنجا وارد نموده و همچنین لوگوی بهتری را برای آن برگزینید و در نهایت تغییرات را ذخیره نمایید.

 بعد از انجام این موارد تنها 1 مورد می ماند و آن هم قرار دادن آیکن این شبکه ها برروی سایت است که برای این کار می بایست وارد بخش سفارشی سازی سایت خود شده و در منوی آن بخش مربوط به فوتر ( در صورتی که بخواهید این شبکه ها را در فوتر سایت خود قرار دهید) و یا بخش header را انتخاب و در نهایت تنظیمات آن بخش را انتخاب نماییم.

با انجام این کار شبکه های اجتماعی خود را برروی سایت قرار دادید و کاربرانتان با تنها 1 کلیک برروی آیکن آن شبکه ها می توانند مستقیما وارد اکانت شما شوند.

با تشکر از توجه شما

امیدواریم توضیحات این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها