جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

نمایندگی یا هاست اشتراکی

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

زمانی که شما قصد خرید هاست از کمپانی و یا شرکتی را دارید به طور معمول با دو گزینه مواجه خواهید شد گزینه اول هاست اشتراکی نام دارد و گزینه بعدی نمایندگی هاست یا Reseller Hosting نام دارد. 90% کاربران و خریداران هاست اشتراکی را برای شروع و پایه گذاری سایت خود انتخاب می کنند. هاست های اشتراکی عموما برای یک نفر ایجاد شده اند و دارای یک کنترل پنل مانند Cpanel هستند. شما به راحتی می توانید بی نهایت دامنه را بر روی هاست اشتراکی خود میزبانی کنید (البته به صورت تئوری در واقعیت به دلیل محدودیت پردازنده یا CPU به علت اشتراکی بودن امکان پذیر نیست) و یا با چند کلیک ساده در Cpanel خود می توانید به راحتی دامنه خود را Addon یا Park نمایید. (Addon Domain یا 

نمایندگی یا هاست اشتراکی

دامنه افزونه برای زمانی است که شما قصد بالا اوردن چندین  سایت را بر روی یک هاست دارید و Park domain یا پارک دامنه برای هنگامی است که تمایل دارید چندین دامنه متفاوت یک محتوا را نمایش دهند).

 

نماینگی هاست یا سرویس رسلر در زمانی که شما قصد راه اندازی شرکت میزبانی وب خویش را دارید خود نمایی می کند. ریسلر در واقع شروع یک فعالیت بدون نیاز به هزینه های اضافی و کار کردن با برند و نام تجاری دلخواه خودتان است. بدون نیاز به اینکه خود را با کانفیگ سرور ها و مشکلات پیچیده تر درگیر کنید. بسته به اینکه کدام یک از پلن های نمایندگی ما را انتخاب می کنید توانایی داشتن تعداد بسیار زیادی (بسته به پلن هایی که قصد ارائه به کاربر دارید) کنترل پنل (سی پنل) را خواهید داشت.

مزایای دیگر رسلر هاستینگ نسبت به هاست اشتراکی عبارت اند از:

  • توانایی در دست داشتن چندین ای پی و یا گواهینامه ی SSL (البته در صورت سفارش هزینه ی اضافی دریافت می شود)
  • توانایی کنترل DNS zone ها
  • امکان سفارش نیم سرور اختصاصی (Private Name Server)
  • امکان استفاده از نیم سرور های (NS) ناشناس 
  • امکان ایجاد و ارائه پلن های دلخواه خود
  • بانک اطلاعاتی و صندوق ایمیل نامحدود
  • توانایی ایجاد ساب دامین (Sub Domain) به تعداد دلخواه
  • قیمت مقرون به صرفه

و …

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها