جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

تنظیمات ایمیل با کنترل پنل پلسک

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

تنظیمات ایمیل با کنترل پنل پلسک

در دانشنامه های پیشین با چگونگی ساخت اکانت وب میل و لاگین به ان اشنا شدید در این دانشنامه قصد داریم برخی از کانفیگ ها و تنظیمات ایمیل اکانت را به شما اموزش دهیم همان طور که میدانید پس از ساختن وب میل به راحتی از طریق پلسک میتوانید تنظیمات لازم را انجام دهید. برای مثال وب میل پیش فرض را تغییر دهید، ایمیل اکانت ها را برای هر دامنه غیر فعال نمایید، برای Outgoing Messages محدودیت قرار دهید و … 

کانفیگ ایمیل اکانت در طریق هاست 

  1. ابتدا به کنترل پنل پلسک لاگین نمایید.
  2. از تب بالا عبارت Email را گزینش نمایید.
  3. در صفحه جدید از میان تب ها بر روی Mail Settings کلیک نمایید
  4. در صفحه جدی بسته به کاربری که مدنظرتان میباشد گزینه های متفاوتی خواهید داشت :
  • ویژگی Activate/Deactivate Services در هاست پلسک

با استفاده از این ویژگی به راحتی میتوانید ایمیل های ساخته شده را غیر فعال نمایید و برای این کار تنها کافیست دامنه مدنظر را انتخاب نمایید و بر روی Activate/Deactivate Services کلیک کنید. در صفحه جدید از منوی ابشاری رو به روی Mail service بر روی Disable کلیک نمایید و Ok را انتخاب کنید تا اکانت میل ایجاد شده برای ان دامنه غیر فعال گردد. 

  • ویژگی تغییر Webmail در هاست اشتراکی پلسک

با استفاده از این ویژگی میتوانید برنامه وب میل را برای هر دامنه تغییر دهید. برای این کار در صفحه Mail Settings دامنه مدنظر را انتخاب نمایید و بر روی گزینه Webmail کلیک نمایید، سپس در صفحه جدید از منوی ابشاری Webmail برنامه مورد نیاز مانند Horde, Rouncube و …  را انتخاب کنید و در نهایت بر روی Ok کلیک کنید.

  • ویژگی Limit Outgoing Messages هاست ویندوز

 تعداد ایمیل ارسالی در هر ساعت میتواند توسط شما محدود شود .این ویژگی در عملکرد سرور میتواند بسیار موثر واقع شود و از اسپم گردیدن میل ها و بلک لیست شدن ای پی جلوگیری به عمل اورد.برای فعال سازی ان با انتخاب دامنه و کلیک بر روی Limit Outgoing Messages ، گزینه Custom value for the domain را انتخاب کنید.در باکس کنار messages per hour تعداد ایمیل ارسالی که نهایتا در واحد ساعت از این دامنه قصد دارید ارسال گردد را وارد کنید و بر روی Ok کلیک نمایید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها