جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

ایجاد فرم در وردپرس

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

در ادامه ی معرفی پلاگین های کاربردی وردپرس، اینبار به سراغ پلاگین دیگری آمده ایم که جز پلاگین های معروف وردپرس می باشد و بیش از 1 میلیون کاربر فعال آن را دانلود و نصب نموده و استفاده می نمایند. این پلاگین که برای ایجاد فرم ارتباط یا تماس با ما کاربرد دارد contact form 7 است.

برای نصب مانند دیگر پلاگین ها همانطور که در مقالات پیشین ذکر شد می بایست وارد بخش پلاگین ها یا افزونه ها شده و نام آن را جستجو نمایید و سپس نصب و فعال نمایید

با انجام این کار در صفحه ی ادمین وردپرس شما، بخشی با نام contact که عکس پاکت در کنار آن است ظاهر می شود که در شکل زیر ملاحظه می نمایید :

ایجاد فرم در وردپرس

 

حال برای استفاده از این پلاگین، وارد بخش contact شده و از بالا گزینه ی addnew را زده و در صفحه ی بعد تنظیمات مختلفی را می توانید ست نمایید

که به صورت پیش فرض فیلد هایی در این قسمت قرار داده شده است، فیلد هایی از قبیل وارد نمودن نام و ایمیل و پیام و …. که به دلخواه می توانید آن ها را تغییر دهید و یا موارد دیگری که در نوار بالایی آن وجود دارد را اضافه نمایید. ( حتی می توانید کد captcha برای فرم خود قرار دهید تا از ایمیل های متعدد و اسپم توسط ربات ها جلوگیری نمایید)

اما در ابتدا برای فرم خود می بایست یک نام انتخاب نمایید و در قسمت بالایی وارد کنید.

در تب form، شکل فرم شما و گزینه هایی که در آن قرار دارد درج شده است.

تب mail، می توانید مشخص نمایید که در زمانی که کاربری فرم را پرنمود و ارسال کرد، ایمیل اطلاع رسانی که برای شما می آید به چه شکلی باشد و تمامی تنظیمات را می توانید از این قسمت انجام دهید و به دلخواه تنظیم نمایید.

در بخش messages، شما می توانید برای هر ارور یا موضوعی، پیغامی مناسب وارد نمایید، به طور مثال در زمانی که کاربر ایمیلی نامعتبر وارد نمود، پیام ارسال نشود و پیغامی مناسب به منظور اطلاع رسانی به کاربر برای وارد نمودن ایمیل معتبر نمایش داده شود.

و دیگر تنظیمات

در نهایت پس از آماده سازی فرم خود از این قسمت، می بایست کد html آن که در زیر نوار عنوان فرم درج می شود را کپی نموده و وارد بخش صفحات یا pages شده، یک صفحه ی جدید ایجاد نمایید و این کد را داخل آن paste کنید، حال می توانید فرم خود را برروی صفحه مشاهده نمایید.

با ما همراه باشید

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها