سرور ساعتی ایران و خارج + تست رایگان
سرور اختصاصی خارج، زیرساختی قدرتمند و پایدار از معتبرترین دیتاسنترهای جهان برای کاربریهایی از جمله میزبانی وبسایت، مجازیسازی و عبور از تحریمها.
جهت سفارش کانفیگ مورد نظر خود و یا دریافت مشاوره اختصاصی، با واحد فروش در ارتباط باشید.
با بررسی پلنها و دریافت مشاوره از تیم فروش، بهترین سرور اختصاصی را انتخاب کنید.
سرور اختصاصی آلمان از دیتاسنتر Hetzner با قدرت پردازش و پایداری بالا و ترافیک نامحدود انتخاب مناسبی برای سایتهای دارای ترافیک و بازدید بالا میباشد.
سرور اختصاصی فرانسه در پلنهای متنوع از پاریس ارائه میشود و امکان نصب مجازیساز، دریافت تا 16 آی پی اضافه و ترافیک نامحدود را در اختیار شما میگذارد.
سرور اختصاصی هلند از دیتاسنتر Greenhouse با دسترسی KVM دائم و استفاده از تجهیزات مدرن، انتخابی مناسب برای کاربریهای نیازمند مجازیساز است.
خدمات سرور اختصاصی فرانسه از دیتاسنتر OVH با توان پردازشی بالا، هزینه مناسب، ترافیک نامحدود و فاصله کمتر انتخاب خوبی برای کاربران داخل ایران خواهد بود.
ترافیک نامحدود
امکان دسترسی کنسول
آپتایم %99.9
پهنای باند بالا
یکی از مزیتهای خرید سرور اختصاصی خارج نسبت به سرور مجازی امکان نصب بدون محدودیت سیستمعامل است. در این دسته از خدمات علاوه بر سرور اختصاصی لینوکس و سرور اختصاصی ویندوز، ارائه سرور با سیستمعاملهای دیگری نیز امکانپذیر است. پلتفرمهای مجازیسازی همچون VMware ESXi و Proxmox از جمله مواردی هستند که به جز سیستمعاملهای لینوکس و ویندوز سرور امکان نصب بر روی سرویس را دارند. سیستمعامل انتخاب شده توسط کاربران، پس از ثبت سفارش به صورت رایگان توسط تیم پشتیبانی Server.ir بر روی سرور نصب میگردد.
پشتیبانی زیرساخت، امور مربوط به آپتایم سرور و موارد سختافزاری از جمله خدماتی است که توسط تیم پشتیبانی و فنی Server.ir به مشترکین سرورهای اختصاصی ارائه میشود. در حوزه موارد نرمافزاری، کاربران بطور کامل دارای دسترسی روت میباشند و وابسته به امکان این موضوع از طرف دیتاسنتر دارای دسترسیهایی از جمله دسترسی کنسول و ریبوت هستند و مسئولیت مدیریت امور نرم افزاری داخل سرویس برعهده ایشان میباشد. البته در این مسیر همواره برقراری ارتباط با واحد پشتیبانی جهت دریافت مشاوره فنی امکانپذیر است. همچنین مشترکین خدمات میتوانند با استفاده از خدمات مدیریت سرور، انجام امور فنی را که از عهدهشان خارج است به تیم پشتیبانی واگذار نمایند.
از موارد دیگر که جزو خدمات واحد پشتیبانی در خدمات سرور اختصاصی به شمار میروند، میتوان به نصب و راهاندازی اولیه سرور اشاره کرد. نصب فیزیکی، نصب سیستمعامل و راهاندازی افزونههای موجود در سفارش از جمله این موارد هستند.
ارتباط با واحد پشتیبانی به صورت روزانه از طریق ارسال تیکت امکانپذیر است و پاسخگویی به تیکتها در سریعترین زمان ممکن صورت میگیرد. همچنین کارشناسان پشتیبانی طی ساعات اداری از طریق تماس تلفنی نیز آماده پاسخگویی به سوالات کاربران میباشند.
قابلیت شخصیسازی منابع یکی از مهمترین مزیتهای خرید این دسته از خدمات است که در تعیین تعرفه سرور نیز نقش مهمی دارد. در این دسته از خدمات با توجه به تنوع بالای پلنهای قابل ارائه، امکان شخصیسازی سرویس وجود دارد.
مزیت دیگر این خدمات انحصاری بودن منابع سرور از جمله سختافزار و پهنای باند است. این مورد باعث میشود که کاربر امکان بهرهمندی از حداکثر توان سرور را داشته باشد و دیگر تحت تاثیر سایر کاربران قرار نگیرد.
یکی از معیارهای اصلی در هنگام اجاره سرور اختصاصی، کشور میزبان سرویس است. این مورد بر اساس دیتاسنترهای شرکت ارائه دهنده سرویس تعیین میشود. در حال حاضر سرورهاب اختصاصی خارج از مجموعههای Hetzner و GreenHouse که دارای دیتاسنترهای مختلفی در جهان هستند به کاربران ارائه میشوند.
تفاوت اصلی سرویسهای ارائه شده از خارج در آیپی سرورها است. سرور هتزنر از دو کشور آلمان و فنلاند به کاربران ارائه میشوند و سرور GreenHouse از کشور هلند قابل ارائه هستند. آیپیهای ارائه شده از هتزنر به جز هزینه ماهانه دارای هزینه اولیه هستند در حالیکه آیپیهای GreenHouse تنها نیاز به پرداخت ماهانه دارند.
دیگر تفاوت موجود در خرید سرور اختصاصی اروپا، هزینه نصب سرور است. هزینه نصب در سرور هتزنر و GreenHouse با توجه به نوع پلن تعیین میشود و بعضی پلنها فاقد این هزینه هستند.
همچنین امکان دریافت سرویس از کشور فرانسه در دیتاسنتر پاریس برای کاربران فراهم شده است.
در صورتیکه سوال شما در لیست زیر قرار ندارد، از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید...
به صورت کلی زمان تحویل سرور اختصاصی خارج بسته به نوع پلن و دیتاسنتر ارائه دهنده خدمات متفاوت است اما این زمان عمدتا طی 48 ساعت ابتدایی سفارش میباشد. جهت اطلاع از زمان دقیق میتوانید با واحد فروش در ارتباط باشید.
در خدمات GreenHouse امکان ارائه 5 آیپی اضافه وجود دارد.
در خدمات دیتاسنتر هتزنر امکان ارائه تا 6 آیپی وجود دارد. آیپیهای ارائه شده از این دیتاسنتر علاوه بر هزینه ماهانه دارای هزینه اولیه نیز هستند.
در خدمات سرور اختصاصی خارج با توجه به تنوع بالای پلنهای قابل ارائه، این امکان وجود دارد که پس از برقراری ارتباط با واحد فروش، نزدیکترین سرور با توجه به منابع مورد نیاز کاربر به ایشان پیشنهاد گردد.
Server.ir جهت ارائه خدمات خود با شرکای تجاری و دیتاسنترهای مختلفی در سراسر جهان در حال همکاری میباشد.
در حال حاضر سرورهای اختصاصی خارجی از دیتاسنترهای Hetzner - GreenHouse و پاریس به کاربران ارائه میگردد.
Server.ir کاملا به حریم خصوصی کاربران خود احترام میگذارد و کلیه اطلاعات موجود در خدمات و ناحیه کاربری، نزد این مجموعه محفوظ میباشد.
همچنین هرگونه ورود به سرور جهت رسیدگی به امور پشتیبانی، تنها با درخواست کاربران صورت میگیرد و در غیر اینصورت امکان ورود برای کارشناسان پشتیبانی وجود ندارد.
به صورت کلی محدودیتی به لحاظ نقض کپیرایت بر روی خدمات سرور اختصاصی خارج وجود ندارد اما در صورتیکه گزارشی در خصوص این مورد از سمت مراجع قانونی داخلی، بینالمللی و یا دیتاسنتر دریافت شود، سرویس تعلیق خواهد شد.
در خدمات سرور اختصاصی پشتیبانی کامل زیرساختی و موارد سختافزاری به کاربران ارائه میگردد.
دسترسی کنسول و ریبوت در این خدمات، وابسته به امکان ارائه این مورد از طرف دیتاسنتر متفاوت است و برای بررسی دقیقتر از طریق تیکت با واحد پشتیبانی در ارتباط باشید و از این رو مدیریت امور نرمافزاری سرویس پس از نصب اولیه سیستمعامل برعهده کاربر میباشد.
همچنین کنترلپنلهای مدیریتی میزبانیوب همچون سیپنل، دایرکتادمین و پلسک به عنوان راهی برای تسهیل فرآیند مدیریت امور نرمافزاری، قابل نصب بر روی سرورهای اختصاصی هستند. این لایسنسها در صورت اضافه شدن به سرویس به عنوان افزونه، توسط تیم پشتیبانی به همراه تنظیمات اولیه بر روی سرور نصب میشوند.