جذب کارشناس فروش

ابزار هوش مصنوعی تولید محتوا

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

بهترین ابزار هوش مصنوعی در تولید محتوا، این موضوع به یکی از دغدغه‌های این روزهای دنیای تکنولوژی تبدیل شده است.

هوش مصنوعی! این کلمه یکی از مهمترین کلماتی است که این روزها در تمامی اخبار شنیده می‌شود و حتی بسیاری از افراد در مورد آن ابراز نگرانی کرده‌اند. باید بدانید بسیاری از ابزاری که این روزها از آن استفاده می‌کنیم، بر پایه هوش مصنوعی شکل گرفته است. به طور مثال، موتور گوگل به عنوان یکی از قوی‌ترین ابزارهای جستجو بر پایه هوش مصنوعی شکل گرفته است و توانسته است امروزه تحولات زیادی را در مدل فکری و حتی کسب‌وکارها به وجود بیاورد.

بهتر است بدانید گروه‌های مختلف به مجامع قانونی هشدار می‌دهند که در مورد استفاده از هوش مصنوعی، قوانینی را وضع کنند تا بتوانند از هوش مصنوعی در جهت مثبت استفاده کنند (دقیقا همان چیزی که در رابطه با بمب اتم نیز وجود دارد). با توجه به این موضوع که امروزه استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوا مورد توجه قرار گرفته است، در ادامه تلاش می‌کنیم به معرفی بهترین ابزار های هوش مصنوعی برای تولید محتوا بپردازیم.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هوش مصنوعی می‌توانید مقاله هوش مصنوعی در کسب‌وکار را مطالعه فرمایید.

ابزار Jasper AI

یکی از بهترین ابزار های هوش مصنوعی برای تولید محتوا بی‌شک ابزار Jasper AI است. کافی سوال خود را وارد این چت کنید و بلافاصله متن مناسبی را برای شما تولید می‌کند.

تولید محتوا با هوش مصنوعی

 این متن هرگز دارای سرقت ادبی نیست و شما به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. البته باید بدانید استفاده از این ابزار در نسخه انگلیسی عاری از هر گونه مشکلی است. ولی نمونه فارسی آن نیازمند ادیت است.

ابزار Copy.AI

زمانی که در حال صحبت از بهترین ابزار های هوش مصنوعی برای تولید محتوا هستیم نمی‌توانید ابزار Copy.AI را نادیده بگیریم. این ابزار ویژگی‌های بسیار زیادی را در دل خود جای داده است و همین امر باعث شده است در صدر بهترین ابزار های هوش مصنوعی برای تولید محتوا قرار گیرد. زمانی که می‌خواهید از این ابزار استفاده کنید، ابتدا باید یک پروژه انتخاب کنید. در مرحله بعد، می‌توانید مختصرا در مورد محتوای خود توضیح دهید. پس از آن، ابزار Copy.AI دقیقا همان متنی را تولید می‌کند که شما نیاز دارید. توضیح مختصر دقیقا با این هدف صورت می‌گیرد که محتوا مطابق با سلیقه شما تولید شود. این محتوا فاقد از هر گونه سرقت ادبی است.

ابزار CONTENTBOT

از جمله بهترین ابزار های هوش مصنوعی برای تولید محتوا ابزار CONTENTBOT است. این ابزار می‌تواند به شما کمک کند محتوای متنی برای وبلاگ و یا کپشن برای پست‌های خود در اینستاگرام و توییتر تولید کنید. بهتر است بدانید ابزار CONTENTBOT از بیش از 110 زبان پشتیبانی می‌کند و زبان فارسی نیز در این لیست قرار دارد. همچنین، نسخه رایگان این ابزار به شما اجازه می‌دهد روزانه به 5000 کلمه رایگان برای محتواهای متنی خود نیاز داشته باشید، اگر می‌خواهید روزانه محتوای بیشتری تولید کنید، می‌توانید نسخه پولی آن را فعال سازید.

ابزار RYTR

در زمان معرفی بهترین ابزار های هوش مصنوعی برای تولید محتوا باید به ابزار بسیار مهمی اشاره کنیم که به سادگی نمی‌توان از کنار آن گذشت و آن ابزار RYTR است. این ابزار درک بسیار عمیقی به مدل‌های زبانی دارد و محتوایی را تولید می‌کند که شما احساس می‌کنید توسط یک انسان نوشته شده است. ابزار RYTR می‌تواند پست، بلاگ، بیو پروفایل و محتوای لندینگ پیج‌ها را تهیه کند و این امر نقش بسیار مهمی در پیشبرد فضاهای اجتماعی دارد. از تحلیلگر ابزار RYTR می‌توانید برای یافتن کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید.

ابزار Scalenut

یکی از ابزارهایی که این روزها محبوبیت بسیار زیادی دارد و در دسته بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا قرار گرفته است ابزار Scalenut است. با استفاده از این ابزار به سادگی می‌توانید محتوای متنی خود را با یک کلیک تولید کنید.

ابزار هوش مصنوعی

رابط کاربری این ابزار بسیار ساده است و شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی به راحتی از آن استفاده کنید. بهتر است بدانید ابزار Scalenut رایگان نیست و شما تنها 7 روز می‌توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید و پس از آن برای بهره‌بری از قابلیت‌های این ابزار باید هزینه آن را پرداخت نمایید.

ابزار COPYSMITH

از جمله بهترین ابزار های هوش مصنوعی برای تولید محتوا ابزار COPYSMITH است. این ابزار به شما کمک می‌کند در زمان بسیار کوتاه محتوای متنی خود را تولید کنید و دیگر زمان زیادی را نباید صرف تولید محتوا نمایید. قابلیت‌های این ابزار بسیار زیاد است و می‌تواند به موفقیت شما کمک کند. به طور مثال، در صورتی که احساس می‌کنید یک محتوای شما تکراری است با استفاده از ابزار COPYSMITH می‌توانید سرقت ادبی را در آن بررسی نمایید. همچنین، این ابزار از 100 زبان دنیا پشتیبانی می‌کند و این مسئله باعث شده است به یک ابزار محبوب جهانی تبدیل شود.

ابزار WRITESONIC

یکی از دیگر از بهترین ابزار های هوش مصنوعی برای تولید محتوا که باید در این لیست وجود داشته باشد ابزار WRITESONIC است. با استفاده از این ابزار می‌توانید محتوا برای بلاگ خود تولید کنید. استفاده از این ابزار بسیار ساده است و شما می‌توانید با وارد کردن کلمه کلیدی محتوای مورد نیاز خود را دریافت کنید. البته باید بدانید از ابزار WRITESONIC می‌توان برای تولید کپشن رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیسبوک استفاده کرد. این ابزار در دو نسخه پولی و رایگان موجود است و قابلیت‌های نسخه پولی آن بسیار زیاد است و به شما کمک می‌کند به چیزی که نیاز دارید برسید.

ادیت نهایی را فراموش نکنید!

تا به اینجا شما را با بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا آشنا کردیم. اما باید به نکته بسیار مهمی در مورد این ابزارها اشاره کنیم. زمانی که می‌گوییم این ابزارها برای تولید محتوا به کار می‌روند بدین معنا نیست که نیازمند ادیت نیستند. بهتر است بدانید تمامی این محتواها باید در پایان توسط نویسنده‌ای که زبان فارسی تسلط دارد ادیت شوند و یک محتوای کاربرپسند تولید شود. بنابراین، پس از آنکه محتوا را از این ابزارها دریافت کردید نباید آن را مستقیما در سایت خود قرار دهید.

آیا ممکن است شغل تولید محتوا از بین برود؟

زمانی که صحبت از بهترین ابزار های هوش مصنوعی برای تولید محتوا می‌شود این نگرانی همواره به وجود می‌آید ایا ممکن است حرفه تولید محتوا با استفاده از این ابزارها از بین برود. بهتر است بدانید این ابزارها برای کمک به نویسندگان تولید شده‌اند و هر چقدر هم که حرفه‌ای نوشته بشوند باید هر کسب‌وکاری باید با توجه به نیازهایی که دارد آن محتوا را بازنگری کند. در نتیجه، می‌توان گفت هنوز این ابزارها نگران‌کننده نشده‌اند و در نتیجه شما می‌توانید با استفاده از بهترین ابزار های هوش مصنوعی برای تولید محتوا کیفیت محتوای خود را ارتقا دهید.

چرا تولید محتوا مهم است؟

از جمله سوالاتی که در زمان معرفی بهترین ابزار های هوش مصنوعی برای تولید محتوا پرسیده می‌شود در این زمینه است که چرا تولید محتوا مهم است. باید بدانید مزایای تولید محتوا برای سایت‌ها به حدی زیادی است که به سادگی نمی‌توان از کنار شما گذشت.

بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا

هر چقدر محتوایی که در سایت خود قرار می‌دهید هوشمندانه‌تر تولید شده باشد، به همان اندازه می‌توانید به موفقیت‌های بیشتری برسید و در نتیجه این مسئله باعث می‌شود که به اهداف خود دست پیدا نمایید. تولید محتوا یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای موفقیت به شمار می‌رود. در ادامه تلاش می‌کنیم به این مسئله بپردازیم چرا تولید محتوا مهم است.

افزایش ترافیک سایت

از جمله مزایایی که تولید محتوا برای شما در پی دارد افزایش ترافیک سایت است. باید بدانید با استفاده از محتوایی که در سایت خود قرار داده‌اید می‌توانید مخاطبان را به سمت خود بکشانید و در نتیجه به موفقیت‌های زیادی برسید. البته باید بدانید نوع تولید محتوا بسیار مهم است. با اینکه استفاده از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا روشی است که این روزها مد نظر قرار گرفته است، اما تا زمانی که این نوشته‌ها با توجه به مشتریان و مخاطبان هدف شما بومی‌سازی نشوند، شما نمی‌توانید از مزایای آن بهره‎ ،مند شوید و به موفقیتی که مدنظرتان است برسید.

جذب مخاطبان

مزیت دیگری که تولید محتوا برای شما به ارمغان خواهد آورد جذب مخاطبان هدف است. به طور مثال، تصور کنید که شما یک سایت آرایشی برای فروش لاک دارید و یک محتوا با این عنوان که چگونه رنگ لاک را با توجه به فصل انتخاب کنیم تولید می‌کنید و در سایت خود قرار می‌دهید. به زودی، تمامی مخاطبانی که به لاک اهمیت زیادی می‌دهند و به دنبال مد و فشن هستند وارد سایت شما می‌شوند. اگر تمامی نکات را در سایت خود رعایت کرده باشید، می‌توانید به موفقیت‌های زیادی برسید. به همین دلیل، شما باید با استفاده از بهتریت ابزار های هوش مصنوعی برای تولید محتوا روش کار خود را تغییر دهید.

تبدیل شدن به یک برند مهم

شاید بتوان گفت یکی دیگر از مزایایی که تولید محتوا برای شما در پی دارد تبدیل شدن به یک برند مهم است. زمانی که شما با استفاده از بهترین ابزار های هوش مصنوعی برای تولید محتوا اقدام به تولید محتوا می‌کنید می‌توانید مخاطبان هدف را به سمت سایت خود بکشید و ترافیک سایت را بالا ببرید. این مسئله باعث می‌شود ربات‌های گوگل سایت شما را به عنوان یک سایت برتر در نظر بگیرند و رتبه خوبی را به آن اختصاص می‌دهند. زمانی که به لینک‌های نخستین موتور گوگل انتقال پیدا کنید، برند شما در مقابل چشم مشتریان بالقوه زیادی قرار می‌گیرد و در پایان به یک برند برتر تبدیل می‌شوید.

البته باید بدانید تمامی مزایایی که در اینجا برای تولید محتوا اشاره کردیم به موارد دیگری نیز بستگی دارد. شما صرف استفاده از بهترین ابزار های هوش مصنوعی برای تولید محتوا نمی‌توانید به موفقیت برسید. لینک‌سازی داخلی و خارجی یکی از اموری است که باید مد نظر قرار دهید. همچنین، رابط کاربری سایت باید مناسب باشد و منو سایت باید به خوبی طراحی شده باشد. سرعت سایت یکی دیگر از مواردی است که باعث می‌شود سایت شما شرایط خاصی داشته باشد و مشتریان را جذب کند.

آیا تمامی سایت‌ها به تولید محتوا نیاز دارند؟

اگر بخواهیم پاسخ سریعی به این سوال بدهیم باید بگوییم بله تمامی سایت‌ها برای دیده شدن نیازمند تولید محتوا هستند. به طور کلی، تولید محتوا یکی از روش‌هایی است که می‌تواند بر احساس مخاطبان اثر بگذارد.

هوش مصنوعی

برای مثال، اگر شما به دنبال خرید مکمل زینک باشید و وارد فروشگاهی شوید که توضیحات کاملی را در مورد مکمل‌های خود ارائه نماید، بی‌شک برای خرید ترغیب می‌شوید. اکنون سایتی را در نظر بگیرید که به تولید محتوا اهمیتی نمی‌دهد و تنها عکس محصول را در سایت خود منتشر می‌کند. بنابراین، تولید محتوا از موضوعاتی است که تمامی سایت‌ها باید به آن توجه داشته باشند.

هر چند وقت یکبار باید در سایت محتوا بگذاریم؟

شاید اکنون که با ویژگی‌ها و مزایای تولید محتوا آشنا شده‌اید و می‌دانید بهترین ابزار های هوش مصنوعی برای تولید محتوا کدامند این سوال برایتان پیش بیاید که هر چند وقت یکبار باید در سایت محتوا بگذاریم. پاسخ به این سوال به استراتژی‌های سئو شما بستگی دارد و یک متخصص سئو می‌تواند پاسخگو باشد. اما به طور متوسط، شما باید هفتگی دو محتوا در وب‌سایت خود قرار دهید تا سایت‌تان را پویا سازید و آن را رشد دهید.

آیا آپدیت‌سازی محتوا کار مناسبی است؟

در کنار استفاده از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا شما باید به آپدیت‌سازی محتوا نیز توجه داشته باشید. اپدیت‌سازی محتوا یکی از کارهایی است که باعث می‌شود مورد توجه ربات‌های گوگل قرار گیرید و به رشد برسید. به همین دلیل، شما نباید تنها وقت خود را به تولید محتوا اختصاص دهید. بلکه شما باید زمانی را برای آپدیت‌سازی محتوا نیز در نظر بگیرید. به ویژه، اگر وب‌سایت شما اشباع شده است، بهتر است به جای تولید محتوا بر آپدیت‌سازی محتوا تمرکز داشته باشید و مطالب جدیدی را به آن اضافه کنید. این مسئله می‌تواند سایت شما را در مسیر موفقیت قرار دهد.

سخن پایانی

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد بهترین ابزار های هوش مصنوعی برای تولید محتوا در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده‌اید این ابزارها به شما کمک می‌کنند محتوای مورد نیاز خود را با دقت بیشتری تولید کنید و در نتیجه می‌توانید به موفقیت برسید. همچنین، استفاده از بهترین ابزار های هوش مصنوعی برای تولید محتوا سرعت تولید محتوا را بالا می‌برد و شما می‌توانید بر نیازهای دیگر سایت برای رشد تمرکز داشته باشید. بنابراین، توصیه می‌شود یکی از این ابزارها را انتخاب کنید و زمان کافی را به تولید محتوا برای رشد سایت اختصاص دهید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

5 2 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
4 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ما یک نسخه بومی از بهترین و کامل‌ترین ابزارهای تولید محتوا با هوش‌مصنوعی رو لانچ کردیم. برای تست رایگان هست و بدون نیاز به شماره مجازی و قند شکن از داخل ایران در دسترس هست.
میتونید توی سایت radagpt.com تست و استفاده کنید.

سلام و احترام خدمت شما
ممنونیم از پیشنهادتون دوست عزیز.

سلام وقت بخیر
یک نمونه ایرانی دیگه به اسم onegpt هم هست که بدون نیاز به شماره خارجی و تغییر آی پی میتونید استفاده کنید و اکانت رایگان هم داره:
https://onegpt.ir

باسلام و احترام خدمت شما
تشکر از پیشنهاد شما