بهترین شرکت های امنیتی (Security Company) در سال 2020

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

امروزه تقریبا تمامی کسب و کار ها به طریقی با سیستم های IT و شبکه ها و پروتکل های اینترنتی در ارتباط بوده و با توجه به افزایش سطوح حمله و پیچیده تر شدن مشکل های امنیتی، در تلاش هستند تا امنیت را از جهات مختلفی مانند امنیت نتورک، امنیت ایرو، امنیت ایمیل،…. برقرار کنند. در این مسیر انتخاب یک شرکت امنیتی(Security Company) مناسب همچنین انتخاب بین شرکت های با تجربه و قدیمی تر و شرکت هایی با تکنولوژی های بروز تر، کار سختی است. لیست ارائه شده در زیر بر اساس پارامتر هایی مانند درآمد، تنوع خدمات، به روزرسانی و ارائه نسخه های جدید نرم افزار ها و … است که با ارائه توضیحات کوتاهی از هرکدام در خدمت شما هستیم.

security company

Microsoft

ممکن است شرکت مایکروسافت نیازی به توضیح و معرفی نداشته باشد اما بعنوان یک شرکت امنیتی(Security Company) با بالاترین درآمد در این لیست قرار داده می شود. مایکروسافت که در سال 1975 تأسیس شد، هم اکنون یک توسعه دهنده، تولید کننده و فروشنده پیشرو نرم افزار رایانه های شخصی، سیستم های بازی، دستگاه های ورودی و خروجی رایانه و… فعالیت دارد. اغلب همه کاربران مایکروسافت را با سیستم عامل مایکروسافت ویندوز می شناسند اما خدمات دیگر این شرکت عبارتند از مجموعه آفیس، اینترنت اکسپلورر و مرورگرهای Edge. وXbox و Skype و LinkedIn و …

security company

 

Cisco

برترین نماینده این لیست از Silicon Valley، سیسکو است. سیسکو در سال 1986 تاسیس شد و در توسعه، ساخت و فروش محصولات و خدمات شبکه ای در صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیشتاز است. بنیانگذاران سیسکو در ایجاد و راه اندازی مفهوم شبکه محلی (LAN) پیشگام بودند. برخی از محصولات و خدمات سیسکو در بخش های مختلف فناوری عبارتند از شبکه سازی، محصولات دیتابیس و همچنین در حوزه  Security  خدماتی مانند فایروال ها، محافظت از بدافزار های پیشرفته، امنیت ایمیل، احراز هویت و verify و سایر خدمات امنیتی  شامل مشاوره امنیتی، خدمات پیاده سازی، خدمات بهینه سازی، و مدیریت و آموزش می باشد.

(Security Company)

 

Splunk

این شرکت امنیتی(Security Company) در سال 2003 در سانفرانسیسکو تاسیس شد که علاوه بر این شهر در شهر هایی مانند کالیفرنیا و حدود 32 دفتر دیگر در حال فعالیت است و بیش از 5000 کارمند در آن مشغول به کار بوده و شرکت هایی که در حوزه های هوافضا، دفاع، ارتباطات، خدمات مالی، انرژی، آب و برق، بهداشت و درمان، تولید و آموزش عالی و …فعالیت می کنند از مشتریان این شرکت هستند.

(Security Company)

KnoeBe4

این شرکت امنیتی(Security Company) نوپا در سال 2010 تاسیس شد اما در این مدت بازدهی خوبی در این زمینه داشته و بیشتر در زمینه های امنیت ایمیل، فیشینگ و نرم افزارهای مخرب فعالیت دارد. نقطه قوت این شرکت تخصص است که در این زمینه مدیران آن در تلاش هستند که به جای استفاده از محصولات در  حوزه های مختلف، بر روی بهبود کیفیت خدمات تمرکز بیشتری داشته باشند.

(Security Company)

Check Point Security

Check Point Security یکی از قدیمی ترین شرکت های امنیتی(Security Company) در سراسر جهان است که در سال 1993 در تل آویو اسرائیل تاسیس شده و بیش از 70 شعبه در جهان دارد. اولین محصول آن ها FireWall-1 بود و بعد از آن نیز طیف گسترده ای از محصولات و راه حل های ارزشمند را ارائه داد و در تمام این سال ها در صدر این صنعت ماندگار شد. برخی از محصولات ارائه شده این شرکت عبارتند از پیشگیری از تهدید های پیشرفته شبکه، فایروال های جدید، امنیت IoT ، امنیت تلفن همراه و …

(Security Company)

Imperva

این شرکت امنیتی (Security Company) در سال 2002 با نام SecureSphere تاسیس شد و بعد ها نام خود را به Imperva تغییر داد. محصول هایی که این شرکت ارائه می دهد عبارتند از محافظت از وب سایت ها، برنامه ها، فایل ها، پایگاه داده ها، DDoS و حملات باج افزار که در مقالات پیش به توضیح آن ها پرداخته ایم.

(Security Company)

 Recorded Future

این شرکت امنیتی (Security Company) در زمینه امنیت سایبری و تجزیه تحلیل اطلاعات و لاگ های جمع آوری شده از مبدا ارسال attack، در جهان پیشتاز است و سرمایه گزارانی از جمله  Google و C.I.A دارد. این شرکت امنیتی در سال 2009 در سامرویل تاسیس شد و معمولا توسط دولت های بزرگ و سایت های معتبر جهان انتخاب می شود.

 

 

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها