جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

ریستور کردن بکاپ سی پنل در کنترل پنل Cyberpanel

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

در مقالات مختلفی در خصوص کنترل پنل قدرتمند Cyberpanel صحبت کرده ایم و ویژگی ها و توانایی های آن را آنالیز کرده ایم. مقالاتی مانند نحوه نصب کنترل پنل، ایجاد اکانت، ایجاد اکانت ایمیل، مشکل .htacess در سایبرپنل و نصب گواهینامه SSL و … که می تواند به ما کمک کند با این کنترل پنل آشنا شویم و بهترین بهره برداری را از آن داشته باشیم.

بیشتر کنترل پنل های قوی مانند سی پنل و یا دایرکت ادمین که برای سرور های لینوکسی استفاده می شوند، با هزینه لایسنس می باشد. یکی از وجه های تمایز سایبرپنل Open source بودن آن است که کاربران زیادی را به خود جذب می کند. البته مسئله رایگان بودن آن بدون شک از کیفیت این کنترل پنل کم نکرده است و بلکه ویژگی های خاص تری نیز دارد.

امروز در مورد یکی از مهم ترین مسائل کنترل پنل ها صحبت خواهیم کرد. همانطور که می دانید، زمانی که کاربر بخواهد از کنترل پنلی به هر دلیلی مانند افزایش هزینه و یا آپدیت های نامناسب و… بخواهد به کنترل پنل دیگری مهاجرت کند، یکی از مهم ترین دغدغه های فرد انتقال اطلاعات می باشد. زمانی که کنترل پنل ها متفاوت باشد ریستور بکاپ کنترل پنل مبدا در کنترل پنل مقصد با مشکلات زیادی مواجه است. کنترل پنل سایبرپنل در ارتباط با سی پنل این مشکل را رفع کرده است. زمانی که کاربر از کنترل پنل سی پنل استفاده کند و به هر دلیلی قصد مهاجرت به سایبرپنل را داشته باشد به راحتی می تواند با تهیه فول بکاپ و ریستور کردن آن داخل سایبرپنل بدون هیچ اشکالی به دیتای خود دسترسی داشته باشد.

انتقال بکاپ سی پنل به سایبرپنل

پس از تهیه بکاپ از سی پنل که با پسوند .tar.gz می باشد، می بایست بکاپ را در یکی از مسیر های سایبرپنل قرار دهید. یکی از معمول ترین مسیر ها /home/backup می باشد. پس از قرار دادن بکاپ با استفاده از کامند زیر ریستور را انجام دهید. در نظر داشته باشید که در بخش /path/to/files می بایست آدرس بکاپی که در سرور قرار داده اید را اعلام نمایید:

/usr/local/CyberCP/bin/python2 /usr/local/CyberCP/plogical/cPanelImporter.py --path /path/to/files

در نتیجه با این راه شما بدون هیچ Conflict می توانید بکاپ سی پنل را به سرور سایبرپنل منتقل نمایید.

امیدواریم این مقاله نیز برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. ما را در بخش مقالات دنبال کنید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها