پشتیبانی و مدیریت سرور اختصاصی آلمان
پشتیبانی زیرساخت، امور مربوط به آپتایم سرور و موارد سختافزاری از جمله خدماتی است که توسط تیم پشتیبانی و فنی سرور.آی آر به مشترکین سرورهای اختصاصی ارائه میشود. در حوزه موارد نرمافزاری، کاربران بطور کامل دارای دسترسی روت میباشند و وابسته به امکان این موضوع از طرف دیتاسنتر دارای دسترسیهایی از جمله دسترسی کنسول و ریبوت هستند و مسئولیت مدیریت امور نرم افزاری داخل سرویس برعهده ایشان میباشد. البته در این مسیر همواره برقراری ارتباط با واحد پشتیبانی جهت دریافت مشاوره فنی امکانپذیر است. همچنین مشترکین خدمات میتوانند با استفاده از خدمات مدیریت سرور، انجام امور فنی را که از عهدهشان خارج است به تیم پشتیبانی واگذار نمایند.
از موارد دیگر که جزو خدمات واحد پشتیبانی در خدمات سرور اختصاصی به شمار میروند، میتوان به نصب و راهاندازی اولیه سرور اشاره کرد. نصب سیستمعامل و راهاندازی افزونههای موجود در سفارش از جمله این موارد هستند.
ارتباط با واحد پشتیبانی به صورت روزانه از طریق ارسال تیکت امکانپذیر است و پاسخگویی به تیکتها در سریعترین زمان ممکن صورت میگیرد. همچنین کارشناسان پشتیبانی طی ساعات اداری از طریق تماس تلفنی نیز آماده پاسخگویی به سوالات کاربران میباشند.