جذب کارشناس فروش

بهترین قالب‌های خبری وردپرس

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

سایت خبری به سایت‌هایی گفته می‌شود که با محتوای خبری خود مخاطبان را به سمت خود می‌کشانند. با توجه به این موضوع که پیگیری اخبار برای کاربران زیادی اهمیت دارد، کسانی که می‌خواهند در سایت‌های خبری خود به موفقیت برسند باید به موارد متعددی از جمله قالب توجه داشته باشند. وردپرس یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌هایی است که برای طراحی سایت به کار می‌شود و در نتیجه جای تعجب نیست سوالات زیادی در مورد بهترین قالب های خبری وردپرس پرسیده می‌شود (اگر تمایل دارید اطلاعات خود را در مورد وردپرس بالا ببرید، می‌توانید مقاله وردپرس چیست؟ را مطالعه کنید). در ادامه تلاش می‌کنیم به معرفی بهترین قالب های خبری وردپرس بپردازیم.

قالب خبری وردپرس Astra

اگر بخواهیم بهترین قالب های خبری وردپرس را معرفی کنیم، یکی از این قالب‌ها قالب Astra است. این قالب بسیار ممتاز و کاربرپسند و است و رضایت کاربران در زمان ورود به سایت تامین می‌گردد. یکی از مهمترین مواردی که باعث شده است این قالب مد نظر قرار گیرد گزینه‌های سفارشی‌سازی است که بر روی آن وجود دارد. همین امر باعث شده است که این قالب بتواند پاسخگو نیازهای کسانی باشد که وارد سایت می‌شوند.

قالب خبری وردپرس Astra

بهتر است بدانید زمانی که صحبت از بهترین قالب های خبری وردپرس می‌شود شما باید به ویژگی‌های متعددی توجه داشته باشید و صرفا تنها به این دلیل که یک قالب ظاهر زیبایی دارد آن را انتخاب نکنید. قالبی که برای سایت خبری به کار می‌زود باید قابلیت پشتیبانی از صفحه‌سازها را داشته باشد. قالب Astra دارای این ویژگی است و قالب‌های صفحه با عرض کامل و پنل در آن به کار رفته است. برای اینکه از این قالب استفاده کنید نیازمن هیچ‌گونه کدی نیستید و این مسئله می‌تواند برای وبمستران اهمیت زیادی داشته باشد. آسترا با وردپرس همخوانی دارد و به خوبی سئو می‌شود. این ویژگی رتبه سایت را در موتور گوگل و موتورهای جستجو دیگر افزایش می‌دهد.

قالب خبری وردپرس Divi

اگر بخواهیم بحث خود را در مورد بهترین قالب های خبری وردپرس ادامه دهیم، باید به قالب Divi اشاره کنیم. این قالب بسیار غنی است و با امکانات و المان‌های ویژه‌ای که در آن به کار رفته است می‌توانید یک سایت خبری ایده‌آل داشته باشید و آن را به گونه‌ای که دوست دارید بسازید. قالب Divi دارای یک ویرایشگر بلوک پیش‌فرض در وردپراست و می‌توانید قالب خود را در فرانت اند ویرایش نمایید. این قابلیت می‌تواند به شما کمک کند بهتر از این قالب استفاده کنید و درک بهتری به سایت خود داشته باشید.

 از ویژگی‌های دیگر قالب Divi که آن را به بهترین قالب های خبری وردپرس تبدیل کرده است می‌توان به ارائه تجربه عالی کاربری اشاره کرد. همانطور که می‌دانید کاربران برای اینکه در یک سایت باقی بمانند و تعامل خوبی با آن داشته باشند به تجربه کاربری اهمیت زیادی می‌دهند. این امر باعث می‌شود رتبه سایت افزایش پیدا کند و در نتیجه شما می‌توانید به جایگاه خوبی دست پیدا کنید. قالب Divi این امکان را برای شما به وجود می‌آورد محتوای خود را بازبینی کنید. استایل‌ها عناصر جهانی که در این قالب به کار رفته‌اند آن را به یک طراحی عالی و ایده‌آل تبدیل کرده‌اند.

قالب خبری وردپرس Hestia Pro

قالب Hestia Pro یکی از بهترین قالب های خبری وردپرس است که در اینجا باید به آن اشاره کنیم. اگر شما به دنبال یک قالب شگفت‌آور برای سایت وردپرسی خود هستید و می‌خواهید کاربرانتان را با مجله خبری‌تان شگفت‌زده کنید، باید استفاده از این قالب را مد نظر قرار دهید. گزینه‌های متعددی بر روی قالب Hestia Pro به کار رفته‌اند که از مهمترین آنها می‌توان به گزینه طرح بندی، قالب های آماده وب سایت و پشتیبانی از RTL اشاره کرد.

این قالب به شما این امکان را می‌دهد که یک ویدیو سفارشی بسازید و آن را در پس‌زمینه سایت خود قرار دهید. از جمله مواردی که باعث شده است قالب Hestia Pro در دسته بهترین قالب های خبری وردپرس قرار گیرد این است که این قالب با سازندگان صفحه ورپرس از جمله Beaver Builder ،Elementor ،Visual Composer هم‌خوانی دارد. همین امر محبوبیت این قالب را به میزان زیادی افزایش داده است. از طرف دیگر، بهتر است بدانید قالب Hestia Pro با bbPress همخوانی کاملی دارد و شما می‌توانید یک انجمن خبری را به سایت خود اضافه کنید.

قالب خبری وردپرس Ultra

در ادامه صحبت در مورد بهترین قالب های خبری وردپرس باید به قالب Ultra اشاره کنیم. این قالب یک قالب عالی و ایده‌آل برای وردپرس به شمار می‌رود و می‌تواند به شما کمک کند برند خبری خود را از برندهای دیگر متمایز سازید. بهتر است بدانید یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که باعث شده است قالب Ultra در دسته یک قالب کاربردی قرار گیرد ایجاد دسته‌بندی‌های منظم و مناسب درون سایت است. این قالب قابلیت بارگذاری محتواها را با قدرت نمایش بالا دارد و همین امر آن را به یک قالب مناسب برای وبلاگ‌نویسان تبدیل کرده است.

قالب خبری وردپرس Ultra

قالب Ultra دارای افزونه‌های منحصربه‌فردی است و طرح‌بندی زیبای آن باعث شده است که ناخودآگاه تمامی کاربران جذب آن شوند. یکی دیگر از مواردی که قالب Ultra را به یکی از بهترین قالب های خبری وردپرس تبدیل کرده قالبیت بالای سفارشی‌سازی آن است. همچنین، بهتر است بدانید این قالب با BuddyPress سازگاری دارد. در نتیجه، شما می‌توانید یک شبکه اجتماعی درون سایت خبری خود به وجود بیاورید و کاربران را جذب سایت خود نمایید. به طور کلی، قالب Ultra از جمله قالب‌هایی است که دارای ویژگی‌های زیادی است و تجربه خوبی را از ساخت سایت خبری برای شما رقم می‌زند.

قالب OceanWP

قالب OceanWP یکی دیگر از بهترین قالب های خبری وردپرس است که باید شما را با ویژگی‌ها و امکانات زیادی که در آن وجود دارد آشنا سازیم. امروزه، بسیاری از کارشناسان و طراحان وب به این موضوع اشاره می‌کنند قالب OceanWP یک قالب همه‌منظوره در وردپرس است و پاسخگوی تمامی نیازهای شما خواهد بود. بر روی این قالب فونت‌های اختصاصی تعریف شده‌اند که در صورت عدم تمایل می‌توانید از فونت‌های دیگر استفاده نمایید. این قالب با تمامی افزونه‌های وردپرس سازگاری دارد و همین امر آن را در دسته بهترین قالب‌های خبری وردپرس قرار داده است. بهتر است بدانید شما به راحتی می‌توانید این قالب را به سامانه‌های پیامکی متصل کنید و از قابلیت‌های ویژه آن استفاده نمایید.

قالب OceanWP دارای زبان فارسی و راست‌چین شده است که استفاده از آن را در زمان طراحی سایت بسیار ساده می‌سازد. این قالب ریسپانسیو است و نمایش مناسبی در تبلت و گوشی تلفن همراه دارد. به طور کلی، باید بدانید قالب OceanWP به گونه‌ای طراحی شده است که تمامی قابلیت‌هایی را که افراد در زمان ورود به یک سایت خبری نیاز دارند در اختیارشان قرار می‌دهد. در نتیجه، با استفاده از این قالب می‌توانید بدرخشید و یک سایت خبری ایده‌آل را در بستر وب راه‌اندازی نمایید.

قالب News Pro

قالب News Pro یکی از بهترین قالب‌های خبری وردپرس است که به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردش، جایگاه قابل قبولی را داراست. کسانی که به دنبال یک قالب حرفه‌ای و متمایز برای سایت خبری خود هستند، می‌توانند استفاده از این قالب را مد نظر قرار دهند. یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که دلیل محبوبیت این قالب می‌باشد، بارگیری بسیار سریع آن است. همچنین، باید بدانید انعطاف پذیری این قالب بسیار بالاست و شما می‌توانید از امکانات ویژه آن بهره‌مند شوید.

از ویژگی‌های دیگر این قالب می‌توان به استفاده آسان اشاره کرد. قالب News Pro دارای دو ستون در کنار و یک ویجت پاورقی است. همانطور که می‌دانید وجود ویجت برای سایت‌های خبری اهمیت زیادی دارد شما می‌توانید مطالبی را که نیاز دارید بارگذاری نمایید. در قالب News Pro یک منطقه هدر وجود دارد که به راحتی تنظیم می‌گردد. همچنین، منوهای ناوبری ساده و تایپوگرافی از ویژگی‌های دیگر این قالب به شمار می‌روند. این قالب دارای یک پنل سفارشی است و در نتیجه شما می‌توانید آن را شخصی‌سازی کنید. معمولا، قالب‌هایی که دارای قالبیت شخصی‌سازی هستند از قالب‌های بسیار پرطرفدار به شمار می‌روند. زیرا با این ویژگی شما می‌توانید امکانات آن را به خوبی مدیریت نمایید.

قالب Noozbeat

قالب Noozbeat یکی از بهترین قالب‌های خبری وردپرس است که این روزها از محبوبیت زیادی برخودار است. طراحی شبکه‌ای این قالب علت پر طرفدار، حرفه‌ای و ایده‌آل بودن آن است. همانطور که می‌دانید زمانی که اخبار پخش می‌شوند، برخی از آن‌ها از همیت زیادی برخودار هستند و باید در صدر قرار گیرند. طراحی شبکه‌ای قالب Noozbeat، باعث می‌شود این قالب در صدر قرار گیرد و کاربران به محتواهای دیگری که در سایت قرار دارد اشراف دارند.

امکان تبلیغات در قالب Noozbeat

اگر می‌خواهید روی سایت خبری خود تبلیغات داشته باشید، باید بدانید این قابلیت در قالب Noozbeat به خوبی قابل استفاده است. همچنین ابزارک‌های سفارشی که بر روی آن به کار رفته‌اند، به شما کمک می‌کنند که این قالب را سفارشی سازی نموده و از امکانات خاص و ویژه آن بهره‌مند شوید.

قالب خبری وردپرس Noozbeat

همچنین، باید بدانید شما می‌توانید رسانه‌های اجتماعی خود را بر روی قالب Noozbeat قرار دهید و این قابلیت بسیار ویژه است. از ویژگی‌های دیگر قالب Noozbeat که آن را به یک قالب منحصربه‌فرد تبدیل کرده است می‌توان به راه‌اندازی آسان اشاره کرد. تمامی این امور باعث شده‌اند این قالب مورد توجه قرار گیرد و به یک قالب خاص تبدیل شود.

قالب Responz

قالب Responz یکی دیگر از بهترین قالب های خبری وردپرس است که می‌تواند به شما کمک کند برند خبری خود را از رقبایتان متمایز سازید و به یک برند ویژه تبدیل شود. این قالب بسیار سبک است و استفاده از آن باعث نمی‌شود که حجم زیادی اشغال شود. یکی از مهم‌ترین مواردی که این قالب را به یکی از بهترین قالب‌های خبری وردپرس تبدیل کرده، برجسته‌سازی محتوا در قسمت بالای سایت و در یک اسلایدر است. در نتیجه همین مورد منجر به نمایش اخبار مهم سایت شما در مقابل چشمان کاربران خواهد شد.

.مسئله دیگری که قالب Responz را به یک قالب ویژه تبدیل کرده است وجود 4 پوسته در آن است.

شما در هر یک از این پوسته‌ها می‌توانید طرح‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید و به نوار لغزنده هدر و پاورقی، 2 منوی ناوبری و آیکون‌های رسانه‌‌های اجتماعی توجه داشته باشید. راه‌اندازی قالب Responz بسیار ساده است و نیاز به پیچیدگی خاصی ندارد. شما با این قالب می‌توانید محتوای خود را سریعا به قالب اضافه کنید و در نتیجه کار شما به سرعت پیش می‌رود. همانطور که متوجه شده‌اید ویژگی‌های قالب Responz بسیار خاص و منحصربه‌فرد است و همین امر آن را به یک قالب پرطرفدار در میان طراحان وب‌سایت تبدیل کرده است.

قالب Hive

یکی دیگر از بهترین قالب های خبری وردپرس قالب Hive است. کسانی که به دنبال طراحی مینمال هستند و می‌خواهند کار خود را از دیگران متمایز سازند می‌توانند استفاده از این قالب را مد نظر قرار دهند. این قالب مانند قالب‌های دیگری که پیشتر در این مقاله به آنها اشاره کردیم دارای طراحی شبکه‌ای است. قالب Hive می‌تواند تصاویر برجسته را در اندازه‌های عمودی و افقی کنترل نماید و در نتیجه همین امر می‌تواند به زیبایی قالب سایت کمک کند.

با توجه به این موضوع که این روزها کاربران به قالب سایت اهمیت زیادی می‌دهند و به دنبال بهترین قالب‌ها هستند، بی‌شک با قالب Hive تحت تاثیر قرار می‌گیرند و تعامل زیادی را با سایت برقرار می‌سازند. طراحی این سایت به گونه‌ای است که خوانایی بسیار زیادی را برای کاربران فراهم می‌سازد و باعث می‌شود آنها با محتواهای خبری ارتباط درستی را برقرار سازند. از جمله مواردی که قالب Hive را به یکی از بهترین قالب های خبری وردپرس تبدیل کرده است تایپوگرافی زیبای ان برای پورتال‌های خبری است. کسانی که به دنبال یک قالب ویژه برای وبلا‌گ‌نویسی هستند، می‌توانند این قالب را مد نظر قرار دهند.

سخن پایانی

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد بهترین قالب های خبری وردپرس در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده‌اید این روزها قالب‌های متنوعی موجود هستند که شما باید با توجه به ماهیت کاری خود از بهترین گزینه استفاده نمایید. برای انتخاب بهترین قالب های خبری وردپرس باید به موارد متعددی توجه داشته باشید. این قالب‌ها باید قابلیت سفارشی‌سازی داشته باشند و طراحی آنها به صورت شبکه‎ای باشد. همچنین، این قالب‌ها باید به شکلی طراحی شوند که کاربران را جذب و حس آن‌ها را برای خواندن مقالات تحریک کنند. این موارد می‌توانند اثرات زیادی در موفقیت سایت داشته باشند.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها