جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

وردپرس به چه نوع هاستی نیاز دارد؟

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

انتخاب بهترین هاست وردپرس، پرسش بسیاری از مدیران وبسایت می‌باشد. در این مقاله تلاش کردیم برای شما کاربران و خوانندگان گرامی Server.ir پاسخ به این پرسش را شرح دهیم.

به طور عمده، از اصلی ترین ویژگی‌های کلیدی هر سایت موفق، یک میزبان خوب می‌باشد. به صورتی که بدون شک یک میزبان وب خوب، موجب بهبود وضعیت سئو و قطعاً در پی آن؛ افزایش فروش و موفقیت سایت شما خواهد شد. در این مسیر، روشن است که یک مدیر وبسایت خوب به عنوان بخش قابل توجهی از فعالیت‌های خود همواره باید نگرانی یافتن یک میزبان خوب را در ذهن بپروراند. خدمات گوناگونی برای میزبانی یک وب سایت تحت سیستم وردپرس وجود دارد که از هاست‌های رایگان، اشتراکی، سرور مجازی، سرور اختصاصی ویژه میزبانی وردپرس می‌توان از آن‌ها نام برد اما آنچه که مهم است بررسی دو موضوع می‌باشد که :

1- چه هاستی نیازهای سیستم وردپرس شما را رفع می‌گرداند؟

2- سیستم آنلاین شما نیاز به کدام یک از انواع خدمات میزبانی دارد؟

هاست مناسب وردپرس

در مورد سوال اول که

هاست وردپرس باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟؟

طبق ملزومات این سیستم، دو عامل اساسی میزبانی سایت وردپرس عبارتند از:

1- PHP نسخه 5.2.4 و یا بالاتر

2- MySQL نسخه 5 و یا بالاتر

و علت این دو نیاز مشخص است که وردپرس بر پایه PHP و دیتابیس MySQL فعالیت می‌نماید.

با توجه به محبوبیت زیاد هاست وردپرس در سطح جهان، در بسیاری از هاست‌های اشتراکی امکان نصب وردپرس با یک کلیک وجود دارد.

زبان پیش‌فرض سیستم این نرم افزار، انگلیسی است ولی با توجه به کاربران سایت‌های ایرانی که فارسی زبان هستند، معمولاً طراحان وبسایت نسخه‌های مشابه فارسی را مورد استفاده قرار می‌دهند.

در پاسخ پرسش دوم، طبق آنچه در مقالات هاست مناسب برای کاربری های گوناگون، هاست لینوکس و ویندوز و … گفته شد با توجه به عواملی چون میزان منابع موردنیاز سایت، میزان مصرف پهنای باند و تعداد بازدیدکنندگان، حجم دیتا و اطلاعات میزبانی شده؛ باید نسبت به انتخاب نوع خدمات اقدام کرد.

در مقاله بعدی به تفصیل در این مورد صحبت خواهیم نمود.

همچنین برای کسب اطلاعات در این زمینه می‌توانید به مرکز آمورش و یا دانشنامه سایت مراجعه نمایید و یا با پشتیبانی SERVER.ir ارتباط برقرار نمایید. و در انتها به یک نکته مهم توجه نمایید که:

در انتخاب یک شرکت هاستینگ و میزبان خوب هاست به چه عواملی باید فکر کنم؟

به طور قطع، هنگام سفارش خدمات هاست و میزبانی؛ سرعت، امنیت و قابلیت اعتماد به آن شرکت از مهم‌ترین عوامل انتخاب می‌باشند. البته در این زمینه مهم‌ترین عامل هدایت کننده شما نیاز های شما می‌باشد.

با توجه به اینکه نیازمند چه میزان منابع و امکانات برای وبسایت خود می‌باشید، شرکت‌های میزبان را سنجیده و در نهایت شرکتی را به عنوان گزینه مناسب خود انتخاب نمایید که علاوه بر رفع نیازهایتان، مورد اطمینان و اعتماد می‌باشد.

در مقالات بعدی به بررسی عوامل تعیین کننده در انتخاب خدمات میزبانی خود، خواهیم پرداخت.

همچنی می‌توانید جهت سفارش هاست مناسب برای میزبانی سایت‌های وردپرس، از خدمات SERVER.ir بهره‌مند شوید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها