ارسال ایمیل از طریق Google SMTP

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

در این مقاله به نحوه ارسال ایمیل از طریق  Google SMTP خواهیم پرداخت. در بسیاری از موارد که امکان ارسال ایمیل به دلیل بلاک شدن آیپی در RBL ها و … وجود ندارد، استفاده از Google’s SMTP میتوانید به شما کمک نماید.

همچنین در خدماتی که ارسال ایمیل از طریقPHP وجود ندارد ارسال ایمیل از طریق SMTP می تواند راهکار مناسبی باشد. که در مقالات گذشته نحوه ست کردن SMTP در پلاگین وردپرس توضیح داده شده بود و می توانید مقاله مرتبط را مطالعه بفرمایید.

در ادامه همراه ما باشید تا نحوه ارسال ایمیل از طریق Google SMTP بپردازیم.

قبل از شروع به بررسی جزئیات اطلاعات Google’s SMTP خواهیم پرداخت:

SMTP server: smtp.gmail.com

:SMPT username

 آدرس کامل ایمیل مانند:YourEmail@gmail.com

:SMTP Password

 پسورد اکانت جی میل

:SMTP Port

587 / 465

TLS/SSL: Required

البته قبل از شروع به کار APP Password را بررسی نمایید و همچنین از فعال بودن two-factor authentication اطمینان حاصل نمایید.

خب برای ارسال ایمیل از اکانت دیگر کافی است که ابتدا وارد Gmail تان شوید و سپس مطابق تصویر زیر وارد بخش Setting شده  و وارد تب Account and Import شوید و برروی Add another Email Address کلیک بفرمایید.

google-smtp

در صفحه بعد که ظاهر می شود می توانید اطلاعات Name و  Email address را وارد بفرمایید و سپس برروی دکمه Next Step کلیک بفرمایید.

google-smtp

در صفحه بعد اطلاعات SMTP Server, Username وPassword App را وارد بفرمایید و سپس گزینه TLS و یا SSL را انتخاب بفرمایید و برروی گزینه  Add Account کلیک بفرمایید.

google-smtp

سپس ایمیل Verification به ایمیل شما ارسال خواهد شد که می توانید برروی Confirmation Link کلیک بفرمایید.

خب، حالا ایمیل مورد نظر با  Google SMTP Server لینک شده است و شما می توانید ارسال ایمیل با ایمیل آدرس مورد نظر را از طریق Gmail داشته باشید.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها