معرفی لایسنس های جدید دایرکت ادمین

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

یکی دیگر از انواع کنترل پنل ها برای سرور های لینوکسی، دایرکت ادمین می باشد. با توجه به هزینه بالای لایسنس های سی پنل، کاربران زیادی به سمت لایسنس های دایرکت ادمین سوق پیدا کرده اند. دایرکت ادمین با محیطی ساده، سریع، کارامد و با پشتیبانی خوب فضا را برای کاربرانی که نمی خواهند هزینه ی بالایی بابت لایسنس سرور لینوکسی خود پرداخت کنند ایجاد کرده است. اما به تازگی این کنترل پنل نیز افزایش هزینه هایی را در لایسنس های جدید خود اعمال کرده است و به صورت کلی سیاست جدیدی را در لایسنس ها اعمال کرده است. امروز می خواهیم به معرفی لایسنس های جدید دایرکت ادمین بپردازیم.

در گذشته دایرکت ادمین لایسنس های خود را با عنوان Life Time ارائه داده است. این لایسنس ها مادام العمر بوده و همیشه امکان استفاده از آن و تغییر آیپی آنها وجود داشته است و کاربران می توانستند هر تعداد که تمایل داشتند، آیپی لایسنس را تغییر دهند و صرفا 1$ از حساب آنها کسر شود. ولی به تازگی دایرکت ادمین اعلام کرده است که سیاست های خود را تغییر داده است و دیگر لایسنس Life Time را ارائه نمی دهد و ازاین پس لایسنس یکباره در پنل آن قابل خرید می باشد. علاوه بر این که این لایسنس ها صرفا برای یک سرور می باشد هزینه آنها نیز افزایش داشته است.

 

directadmin

 

آیا نوع سرور(اختصاصی یا مجازی) در دایرکت ادمین مانند سی پنل مهم می باشد؟

جواب در حال حاضر بله می باشد. در گذشته نوع سرور در این کنترل پنل مهم نبوده است. در صورتی که شما یک لایسنس تهیه می کردید می توانستید از آن چه برای سرور اختصاصی و چه برای سرور مجازی استفاده کنید ولی در حال حاضر نوع لایسنس ها در سرورهای مجازی و اختصاصی متفاوت می باشد. در صورتی که آیپی شما برای یک سرور مجازی است، می بایست لایسنس از نوع مجازی تهیه کنید و در صورتی که سرور شما از نوع اختصاصی می باشد می بایست لایسنس مناسب آن را انتخاب کنید.

آیا لایسنس Life Time برای همیشه از دور خارج شده است؟

خیر لایسنس های Life Time همچنان قابل خرید می باشد ولی نحوه پرداخت آن متفاوت است. شما می بایست برای اولین بار 299$ هزینه پرداخت لایسنس را انجام دهید و سپس سالانه آن را 99$ شارژ کنید. با این کار همچنان این نوع لایسنس ها قابل خرید می باشد.

امیدواریم این مقاله نیز برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. ما را در بخش مقالات دنبال کنید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها