جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

آنالیزور آنلاین(بررسی کد CSR)

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

در دو مقاله ی قبلی، آنالیزور های آنلاین gtmetrix و intodns را توضیح دادیم و کاربرد هرکدام را شرح دادیم، حال می خواهیم آنالیزور دیگری که برای بررسی و صحت کد CSR که برای گواهینامه های SSL استفاده می شود را معرفی نماییم.

از این آنالیزور زمانی استفاده می شود که شما در نصب SSL دچار مشکل شده اید و یا SSL را نصب نموده اید اما با خطا مواجه شده اید و قفل سبز را مشاهده نمی نمایید. این مشکل ممکن است از عدم صحیح بودن کد CSR شما باشد که برای بررسی و اطمینان حاصل کردن از درست بودن آن نیاز است که از آنالیزور آنلاین استفاده نمایید.

نام این آنالیزور آنلاین، سایت sslshopper.com و صفحه ی csr-decoder.html آن است که آدرس کامل آن sslshopper.com/csr-decoder.html می باشد. و با ورود به این سایت، صفحه ای به شکل زیر را مشاهده خواهید نمود.

آنالیزور آنلاین(بررسی کد CSR)

در این صفحه همانطور که مشخص است کافیست کد CSR خود را در قست مربوطه وارد نمایید و سپس مد زمان اندکی صبر نمایید تا نتیجه ی آنالیز کد شما در زیر آن درج شود و در این لحظه می توانید مشاهده نمایید که آیا تمامی پارامتر ها در زمان دریافت CSR را به درستی وارد نموده اید یا خیر

که به طور مثال اگر شما گواهینامه ی SSL خود را برای دامنه ی بین المللی از SERVER.ir خریداری نموده باشید، همانطور که در ایمیل اطلاع رسانی نیز خدمتتان اعلام شده است، می بایست در زمان تکمیل اطلاعات برای دریافت کد CSR، کشور را کشوری به غیر از ایران وارد نمایید، و در صورتی که شما کشور را ایران وارد نموده باشید و در آنالیز سایت نیز این مورد را تایید نماید، اشکال در همینجاست و می بایست مجدد اقدام به دریافت کد CSR جدید نمایید و کشور را به غیر از ایران وارد نمایید.

اما در صورتی که تمامی این موارد را رعایت نموده بودید و یا حتی گواهینامه ی SSL خود را ملی خریداری نموده اید، بنابراین طبق آنالیزور آنلاین اطمینان حاصل خواهید نمود که مشکل از کد CSR نمی باشد و این موضوع خود یک قدم جلوتر برای حل مشکل است و شما یک قدم به رفع مشکل نزدیکتر شده اید

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها