چگونگی تغییر Theme سی پنل

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

Web Hosting Manager یا WHM یکی از معروفترین و محبوب ترین کنترل پنل های مدیریتی سی پنل میباشد. با استفاده از WHM شما به راحتی میتوانید کنترل کامل بر روی کاربران خود، پکیج های انها و … داشته باشید و ان ها را مدیریت و مانیتور نمایید. WHM برای نمایندگان این ویژگی را در نظر گرفته که به راحتی بتوانند برند خود را در کنترل پنل ها به نمایش بگذارند. برای این منظور تنها کافیست طبق راهنمای زیر عمل نمایید :

شما ابتدا به عنوان یک نماینده هاست لینوکس نیاز دارید وارد کنترل پنل مدیریتی خود گردید. برای این کار دو راه را در پیش رو خواهید داشت. راه اول به این صورت است که شما با استفاده از پورت 2086 یا 2087 وارد WHM شوید. برای این کار ادرس زیر را در مرورگر خود وارد نمایید :

www.example.com:2086

یا

www.example.com:2086

در صفحه ی باز شده یوزر و پسورد WHM خود را وارد نمایید تا وارد ان شوید.

چگونگی تغییر Theme سی پنل

اما روش دیگر لاگین از طریق Cpanel میباشد. ابتدا وارد کنترل پنل سی پنل خود شوید. سپس در پایین صفحه در تب Advanced بر روی گزینه WHM کلیک نمایید تا وارد صفحه اصلی Web Hosting Manager گردید.

در سمت چپ صفحه، تعداد زیادی از گزینه ها را برای مدیریت و تنظیمات سی پنل مشاهده خواهید نمود که از بین انها کافیست بر روی گزینه Branding کلیک نمایید.

در صفحه بعدی بر روی گزینه Live Editor کلیک نمایید.

توجه داشته باشید خود اکانت سی پنل شما به جز Theme پیش فرض خود که همان X3 میباشد بسیار تم های دیگر با رنگ ها و بک گراند های متفاوت را به صورت رایگان در کنترل پنل شما قرار داده است که بنا به سلیقه خود میتوانید ان ها را انتخاب نمایید. اما در صورتی که تمایل دارید از عکس و یا تم مخصوص خود استفاده نمایید بر روی گزینه Create or Upload کلیک نمایید.

در صفحه ی بعدی در قسمت Name نام فایل مد نظر را وارد نمایید و بر روی گزینه create کلیک نمایید و یا از تب پایین اقدام به انتخاب عکس مدنظر نموده و ان را بر روی سرور اپلود نمایید. 

 با دانشنامه های بعدی میزبان تارنمای ایران با ما همراه باشید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها