جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

چه موقع از سرور مجازی استفاده کنم؟

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

انتخاب یک پلن میزبانی مناسب برای شروع میزبانی شما بسیار اهمیت دارد. همانطور که می دانید کاربر مطلب خود را از راه های متفاوتی  می توانید به اشتراک بگذارید و برای این کار به یک فضا نیاز دارید که توسط هاست اشتراکی، سرور مجازی و یا سرور اختصاصی به این مهم دست پیدا خواهد نمود.در این دانشنامه ما به بررسی معنای سرور مجازی، مزایا و معایب ان و مقایسه ان با هاست اشتراکی خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

چه موقع از سرور مجازی استفاده کنم؟

 

هاست اشتراکی مانند اپارتمانی میماند که شما در ان زندگی می کنید و در ان ساختمان فضای مشترکی با دیگر همسایگان دارید. در بعضی فعالیت ها با انها شریک هستید اما توانایی انجام هر کاری که در خانه ی شخصی خود قادر به انجام ان بودید را ندارید. هاست اشتراکی از متداول ترین محصولات هاستینگ به شمار می رود و اگر شما در یکی از دسته های زیر قرار دارید وشرایط مشابهی را دارید هاست اشتراکی گزینه مناسبی خواهد بود:

دارا بودن طرحی که برای شروع ان به هزینه زیادی نیاز ندارید، بازدید سایت نه چندان زیاد (روزی 200 تا 300 بازدید) ،دارا بودن کاربران اندک و صندوق های ایمیل محدود و … در چنین مواردی هاست اشتراکی برای شما گزینه مناسبی خواهد یود و لازم به درگیر کردن خود با چیزی فراتر از ان (سرور مجازی) نخواهید بود

سرور مجازی اختصاصی (VPS) مانند یک خانه ی ویلایی می ماند که فقط و فقط متعلق به شماست و با سلیقه ی خودتان هر چیزی را می توانید ایجاد و مدیریت نمایید. در صورتی که یکی از اهداف و شرایط زیر را دارید سرور مجازی گزینه مناسبتری نسبت به هاست اشتراکی برای شما است:

گسترش کسب و کار خود به چیزی فراتر از هاست اشتراکی ، انتظار بازدید زیاد سایت در ماه های اینده و ترافیک بالا ، استفاده از برنامه های سنگین که به فضای امن برای پردازش نباز دارند ، افزایش کاربران در نتیجه نیاز به صندوق پستی بیشتر و …

مزایای سرور مجازی

  • دارا بودن فضای دیسک بسیار بسیار بیشتر نسبت به هاست اشتراکی
  • ترافیک و پهنای باند بالا که شما را قادر به انجام هر کاری خواهد ساخت (ترافیک نامحدود در سرور های خارج کشور)
  • رم و پردازنده ی قدرت مند 
  • امکان راه اندازی گیم سرور
  • بر روی سرور توانایی پیکر بندی هرگونه نرم افزاری را خواهید داشت
  • امنیت بیشتر نسبت به هاست اشتراکی
  • امکان دانلود فایل های حجیم از سرور با سرعت 5 مگابایت بر ثانیه
  • اختصاصی بودن منابع (در هاست اشتراکی پردازش گر به صورت اشتراکی استفاده می گردد که امکان کاهش سرعت را فراهم می کند)

در نهایت سایت های  پر بازدید مانند سایت های دانلودی  که به ترافیک زیادی نیازمند هستند بهتر است برای میزبانی از سرور مجازی بهره ببرند تا به مشکل Limit resources برخورد نکنند.

همان طور که گفته شد سرور های مجازی خارج کشور دارای پهنای باند نامحدود بوده و شما در این سرور ها دارای هیچ گونه محدودیتی نمی باشید.در سرور های مجازی ایران نیز با اتمام پهنای باند  سرویس شما ساسپند نخواهد شد بلکه تا تاریخی که از دوره شما باقی مانده است پهنای باند مصرفی محاسبه  گشته و خدمت شما اعلام می گردد.

در صورتی که نیاز به مشاوره دارید از طریق یکی از راه های ارتباطی (تلفن 0212853 و یا باز کردن تیکت ) با ما در ارتباط باشید…

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها