جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

پلاگین امنیتی وردپرس

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

در این مقاله قصد داریم به یکی از مواردی که برای هر سایتی لازم است اشاره کنیم. بله درست حدس زدید، امنیت . امنیت موضوع بسیار مهمی در همه ی زمینه های زندگی بشر است، اما این موضوع در دنیای مجازی اهمیتی دو چندان دارد، به گونه ای که از دست رفتن امنیت برای حساب یک فرد در اینترنت می تواند خسارات جبران ناپذیری برای وی به همراه داشته باشد. با توجه به اهمیت این موضوع همه ی ما به نوعی سعی می کنیم تا امنیت سایت خود را از طرق مختلف به حداکثر میزان لازم برسانیم تا از در امان بودن اطلاعات با ارزش خود اطمینان حاصل کنیم.

پلاگین امنیتی وردپرس

 

خوشبختانه سیستم مدیریت محتوا (CMS) وردپرس، با پلاگین های فراوانی که دارد این کار را آسان کرده است و با انتخاب پلاگین مناسب، نصب و فعال سازی آن می توان تا حد زیادی سایت خود را ایمن نمود.

همانطور که می دانید در وردپرس برای هر بخشی پلاگین های متعددی وجود دارد، اما برای ما مهم است تا همواره بهترین را که دیگران نیز از آن استفاده کرده و رتبه ی بالایی دارد را انتخاب کنیم.

برای امنیت و جلوگیری از مشکل امنیتی در سایت و کد های شما، پلاگین های مختلفی وجود دارد که ممکن است تعداد زیادی از آنها گزینه ی مناسبی باشند اما پلاگین all in one wp security یکی از پلاگین های قدرتمند در این زمینه است و برای نصب آن تنها کافیست وارد وردپرس خود شده، در پنل مدیریت از منوی موجود وارد بخش plugins یا در نسخه های فارسی وردپرس وارد بخش افزونه شده و در قسمت نصب یا دانلود و در باکس مربوط به جستجو عبارتall in one wp security را وارد نموده و سپس در موارد نشان داده شده آن را نصب و سپس فعال نمایید ، این پلاگین به صورت خودکار امنیت سایت شما را افزایش خواهد داد اما این امکان وجود دارد تا خود تنظیماتی را اعمال نموده و موارد را بررسی نمایید

برای انجام این کار نیز تنها کافیست به قسمت افزونه ها رفته و در پایین نام افزونه گزینه ی تنظیمات یا setting درج شده است که با ورود به این بخش می توانید در بالا تب هایی برای بخش های مختلف و حساس سایت خود از قبیل دیتابیس و فایل .htaccess و … را مشاهده نمایید همچنین در پایین تر می توانید از دیتابیس ، .htaccess و فایل wp-config که فایل تنظیماتی و حیاتی است بک آپ گرفته و سپس تغییرات را اعمال نمایید

و علاوه بر بک آپ امکان ریستور از همین طریق نیز وجود دارد.

به منظور پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی توصیه می کنیم حتما پلاگین امنیتی برروی وردپرس خود نصب نمایید

با ما همراه باشید تا در آینده پلاگین های کاربردی و مهم تری را به شما معرفی کنیم

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها