جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

ویرایش تنظیمات php در کنترل پنل Centos Web Panel نسخه ابتدایی

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

در مقاله ویرایش تنظیمات php در کنترل پنل Centos Web Panel نسخه ابتدایی ، نحوه تغییر پارامتر های php را به شما شرح خواهیم داد. پارامتر های مختلفی وجود خواهد داشت اما در نسخه ابتدایی اقدام به تغییر بعضی از پارامتر های اولیه و مهم می پردازیم.

برای شروع بررسی این مورد می بایست وارد کنترل پنل سرور خود شوید. برای ورود به کنترل پنل می بایست با یوزرنیم root وارد کنترل پنل شوید. در نوار سمت چپ بر روی Php setting کلیک نمایید و در منو باز شده بر روی Simple PHP.ini editor کلیک نمایید. در صفحه باز شده می توانید موارد موجود و پارامتر های پیش فرض را مشاهده بفرمایید:

PHP.ini file location:

در این قسمت می توانید محل فایل php.ini که در حال تغییر پارامتر و مشاهده پارامتر آن هستید را بررسی نمایید. در ادامه پارامتر های موجود را بررسی می نماییم:

memory_limit:

در این قسمت مقدار مموری لیمیت به شما نمایش داده خواهد شد. مموری لیمیت مقدار مموری مجاز برای هاست شما را نشان می دهد که CMS شما می تواند از آن استفاده بفرمایید.

upload_max_filesize:

این مورد در رابطه با مقدار حداکثر فایلی که می توانید آپلود نمایید می باشد. این محدودیت هم از سمت فایل منیجر هاست و هم از CMS و یا اسکریپت شما اعمال خواهد شد. پینشهاد می شود که مقدار آن را بر روی 64 مگ قرار دهید.

post_max_size:

مقدار حداکثری فایلی که می توانید از سمت CMS خود آپلود نمایید ( کلیه فرمت ها) می باشد. درصورتی که در هنگام آپلود فایل ها  در CMS خود با خطا file size مواجه می شوید می بایست این مقدار را تغییر دهید. پینشهاد می شود این مقدار را بر روی 128 مگ تنظیم نمایید.

max_execution_time:

این مورد حداکثر مقدار زمانی می باشد که یک فرایند می تواند در داخل هاست/ سرور شما انجام دهد. در صورتی که مقدار این پارامتر را بالا برده شود امکان افزایش فشار بر روی سرور شما و در نتیجه باعث خارج شدن سایت و سرور شما از دسترس شود.

display_errors:

با فعال سازی این مورد در صورت وجود خطا در سمت هاست / سرور فایل لاگی در سمت public_html هاست شما ایجاد خواهد شد که می توانید در آن قسمت این خطا ها را بررسی نمایید.

date.timezone:

این مورد در رابطه با نوع تایم زون سرور و هاست شما می باشد.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

همچنین به منظور مطالعه بیشتر مقاله ها، می توانید به بخش مقالات سایت مراجعه فرمایید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها