جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

وبسایت ها، فروشگاه های بزرگ و خرده فروشان آنلاین

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

 امروزه با پیشرفت روز افزون فناوری، تمامی صنایع و مشاغل جهان به سرعت در حال همگام سازی خود با پیشرفت های جهان می باشند و با تغییر بسیار زیاد دنیای مخاطبین فعالیت های گوناگون از دنیای حقیقی به دنیای مجازی، صاحبان مشاغل و تجار نیز در تلاشند تا خدمات خود را با نیاز کاربران وفق دهند بنابراین هر روزه به تعداد سایت های تجاری و فروشگاهی این دنیای مجازی افزوده شده و هر روز شاهد فعالیت ها و خدمات نوینی در این زمینه هستیم.

در همین راستا یک کنسرسیوم خرده فروش بریتانیا گزارشی مبنی بر کاهش 2.1 درصدی فروش های خرده و شیب 10.4 درصدی افزایش فروش های آنلاین در ماه می را اعلام داشت. به گزارش سایت  DiscountVouchers.co.uk، هر یک از بخش ها و اصناف باید حداکثر تلاش خود را به نمایش بگذارند تا این آمار افزایش یابد.

وبسایت ها، فروشگاه های بزرگ و خرده فروشان آنلاین

Doug Scott، مدیر عامل این سایت در این باره می گوید: (( بسیاری از منتقدان مصرند تا خرده فروشان اینترنت را به خاطر تأثیر منفی آنها بر مغازه های خیابان سرزنش نمایند اما حقیقت آن است که اتوبان های نیازمندی های آنلاین در هدایت کردن خریداران به این مغازه ها بسیار مؤثرتر عمل می کنند. )) ایشان همچنین اضافه می کنند که با اینکه بسیاری از این افراد فروشگاه های آنلاین را به خاطر تأثیر منفی آنها بر فروشگاه های دنیای حقیقی سرزنش می کنند، خودشان نیازمند این موضوع هستند که فروشگاه های آنلاین مخاطبینشان را به خدمات و محصولات آنها هدایت کنند. ایشان اضافه می کنند: (( فروشگاه های آنلاین و حامیان فروشگاه های حقیقی می توانند با یکدیگر همکاری داشته باشند. اینترنت به منظور تکمیل تجربه خرید فروشگاه های حقیقی فعالیت می کند و نه به هدف جایگزین آنها شدن. ))

وب سایت DiscountVouchers.co.uk در ماه دسامبر سال 2008 میلادی ایجاد گشته است و اکنون پس از قریب 6 سال از فعالیت، این وبسایت با روزانه 75000 بازدید، میزبان بیش از 800 خرده فروش آمریکا می باشد. بر اساس اعلام خود این فروشگاه آنلاین، در 6 ماه اخیر میزان درخواست خدمات این وبسایت 64 درصد افزایش یافته است.

و همه این گزارش ها گواهی است بر این مدعا که در دنیایی که با سرعتی باورنکردنی در حال تغییر است، عدم شناخت تغییرات محیط پیرامون موجب کاهش بهره وری شما خواهد شد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت، تبلیغات و هاست و میزبانی برای معرفی خدمات خود در دنیای مجازی، با ما در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها